Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miska / kielich sprężyny - amortyzatory Kayaba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Amortyzatory tylne firmy Kayaba 343271 sprzedano mi bez dolnej miski (dolnego kielicha) sprężyny. Czy miskę tą przekłada się ze starego amortyzatora, czy trzeba ją dokupić? Zaznaczam, że najprawdopodobniej mam jeszcze oryginalne amortyzatory z tyłu. Na sieci znalazłem takie miski KYB SG-703. W sklepie powiedziano mi, że bez problemów powinno dać się przełożyć ze starych amortyzatorów. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Pozdrawiam

tomekdm

dodano 27.08.2015:

Witam,

Właśnie jestem po wymianie amortyzatorów z tyłu. Nie było problemów z przełożeniem dolnej miski sprężyny. Najprawdopodobniej miałem jeszcze oryginalne amortyzatory firmy BOGE - przebieg 242 tys. km (lewy wylał i miał duży skok jałowy - kołysało/zarzucało tyłem. Do nowych amorków Kayaba dobrano mi odboje i osłony firmy DECO.

Pozdrawiam

tomekdm


Witam,

Amortyzatory tylne firmy Kayaba 343271 sprzedano mi bez dolnej miski (dolnego kielicha) sprężyny. Czy miskę tą przekłada się ze starego amortyzatora, czy trzeba ją dokupić? Zaznaczam, że najprawdopodobniej mam jeszcze oryginalne amortyzatory z tyłu. Na sieci znalazłem takie miski KYB SG-703. W sklepie powiedziano mi, że bez problemów powinno dać się przełożyć ze starych amortyzatorów. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Pozdrawiam

tomekdm

dodano 27.08.2015:

Witam,

Właśnie jestem po wymianie amortyzatorów z tyłu. Nie było problemów z przełożeniem dolnej miski sprężyny. Najprawdopodobniej miałem jeszcze oryginalne amortyzatory firmy BOGE - przebieg 242 tys. km (lewy wylał i miał duży skok jałowy - kołysało/zarzucało tyłem. Do nowych amorków Kayaba dobrano mi odboje i osłony firmy DECO.

Pozdrawiam

tomekdm

Witam,

Jeszcze jedna rzecz, która mnie bardzo zaskoczyła. Przed wymianą tylnych amortyzatorów auto wpadało w drgania przy prędkości ok. 105 km/h. Poniżej i powyżej tej prędkości drgania ustawały. Byłem przekonany, że przyczyną jest prawe przednie koło lub coś w jego okolicy (niewyważone koło, końcówka drążka, łożysko, wahacz, tarcza hamulcowa, przekładnia kierownicza itd.) - drgania przenosiły się na kierownicę. Po wymianie tylnych amortyzatorów - bicie ustało. Nie zdawałem sobie sprawy, że amortyzacja może mieć takie znaczenie. Oczywiście być może coś tam niedługo będzie do wymiany (jakby właśnie przednie prawe łożysko zaczynało szumieć (może przegub wewnętrzny), ale nowe amorki tak pozytywnie zmieniły samochód, że postanowiłem poczekać, aż to "coś" zamanifestuje się bardziej.

Pozdrawiam

tomekdm

Edytowane przez tomekdm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...