Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.8t bex


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

Proszę o analizę logów A4 B6 QUATTRO 1.8t BEX, jeździ jak 150hp :(

Paliwo 98 PB

002, 003

http://vaglog.pl/log_229210.html

011, 020

http://vaglog.pl/log_229211.html

115, 118

http://vaglog.pl/log_229213.html

032, 033

http://vaglog.pl/log_229212.html

Edytowane przez mlody800
Opublikowano

Stawiam na zapchany katalizator.

Opublikowano

Stawiam na zapchany katalizator.

Zimą zauwarzyłem że turbina była troche czerwona będe musiał sprawdzić, przykatować troche wieczorem.

Ale zauwarzyłem też żę ten grzybek od odmy jest w oleju, pewnie szczelność też do sprawdzenia.

Panowie mam pytanko na kanale 20 są różne wartości a na 32 kanale same 0.0. Czy to normalne??

Opublikowano

Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie :), wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe?

Opublikowano (edytowane)

Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie :), wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe?

32 robiłem jako ostatni a logi robiłem 2 razy bo nie skasowałem błędów (których nie było) :facepalm: , czyli trochę przejechałem :)

a wracając do 20 to co cewki do wymiany bo świece nowe orgi,

to i sonda pewnie też??

Edytowane przez mlody800
Opublikowano

Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie :), wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe?

32 robiłem jako ostatni a logi robiłem 2 razy bo nie skasowałem błędów (których nie było) :facepalm: , czyli trochę przejechałem :)

a wracając do 20 to co cewki do wymiany bo świece nowe orgi,

to i sonda pewnie też??

Cewki raczej masz ok..

Mam podobny problem z zapłonami..najgorzej mam na 4 cylindrze, dlatego zamieniłem cewki jednak nadal to samo.

Na nowych świecach i PB98 zapłony wyglądają trochę lepiej. W przeciągu tygodnia będę walczyć z katalizatorem możne to coś da.

Sprawdzałeś może kompresję?

Widać nie jestem sam z takimi zapłonami w BEX.

Opublikowano

Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie :), wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe?

32 robiłem jako ostatni a logi robiłem 2 razy bo nie skasowałem błędów (których nie było) :facepalm: , czyli trochę przejechałem :)

a wracając do 20 to co cewki do wymiany bo świece nowe orgi,

to i sonda pewnie też??

Cewki raczej masz ok..

Mam podobny problem z zapłonami..najgorzej mam na 4 cylindrze, dlatego zamieniłem cewki jednak nadal to samo.

Na nowych świecach i PB98 zapłony wyglądają trochę lepiej. W przeciągu tygodnia będę walczyć z katalizatorem możne to coś da.

Sprawdzałeś może kompresję?

Widać nie jestem sam z takimi zapłonami w BEX.

Faktycznie kompresja to podstawa nie sprawdziłem, dzięki za podpowiedż czytałem twój post i zdawało mi się że u mnie jest podobnie.

Sprawdze kompresje i szczelność to podziele się wynikami daj znać czy z katalizatorem pomogło

Opublikowano

Spoko, jak cos bede wiedział dam znać :)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

dzisiaj sprawdziłem sprężanie jest ok :)

Opublikowano (edytowane)

No to szukamy dalej ;) ja ciągle czekam na downpipa.

A może problem leży po stornie wtryskiwaczy? Któryś daje za mało albo za dużo.. Tylko, że u mnie kanał 013 ( w VAG) odpowiedzialny za wtryski jest niedostępny, chyba że działa to tylko w dieslu..


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Opublikowano (edytowane)

widzę że cofanie w Bexie to norma

Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo

Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać.

Edytowane przez czechcu
Opublikowano

widzę że cofanie w Bexie to norma

Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo

Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać.

Masz zrobiony program?

Opublikowano

widzę że cofanie w Bexie to norma

Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo

Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać.

Masz zrobiony program?

tak

Opublikowano

No to mnie załamałeś.. Myślałem, że program to ostateczność i na 100% rozwiąże problem..

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

No to mnie załamałeś.. Myślałem, że program to ostateczność i na 100% rozwiąże problem..

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Program tylko uwypukli problemy które występują w serii, więc na wstępie ogarniasz serie a później się weź za program

Edytowane przez czechcu
Opublikowano

Przypomniało mi się że koleś który naprawiał dla szwagra cupre tylko disel mówił że przepływke tylko oryginał aso, u niego wyszło pompo wtryskiwacze za słabe i turbo padnięte jak to zrobił okazało się że przepływka za słaba.

Opublikowano

przepływka tylko bosch-a nic innego

Opublikowano (edytowane)

No ładnie to wygląda :D Jak dla mnie to wygląda jak zdrowa seria :)

Szkoda, że u mnie tak nie jest :( Czekam na nową przepływkę.

Edytowane przez sambo
Opublikowano

No ładnie to wygląda :D Jak dla mnie to wygląda jak zdrowa seria :)

Szkoda, że u mnie tak nie jest :( Czekam na nową przepływkę.

Dzisiaj wsiadłem to miło się zaskoczyłem. Jeszcze muszę wywalić sondę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...