mlody800 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam wszystkich. Proszę o analizę logów A4 B6 QUATTRO 1.8t BEX, jeździ jak 150hp Paliwo 98 PB 002, 003 http://vaglog.pl/log_229210.html 011, 020 http://vaglog.pl/log_229211.html 115, 118 http://vaglog.pl/log_229213.html 032, 033 http://vaglog.pl/log_229212.html Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez mlody800
Łukasz13 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Stawiam na zapchany katalizator.
mlody800 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Stawiam na zapchany katalizator. Zimą zauwarzyłem że turbina była troche czerwona będe musiał sprawdzić, przykatować troche wieczorem. Ale zauwarzyłem też żę ten grzybek od odmy jest w oleju, pewnie szczelność też do sprawdzenia. Panowie mam pytanko na kanale 20 są różne wartości a na 32 kanale same 0.0. Czy to normalne??
Łukasz13 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie , wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe?
mlody800 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie , wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe? 32 robiłem jako ostatni a logi robiłem 2 razy bo nie skasowałem błędów (których nie było) , czyli trochę przejechałem a wracając do 20 to co cewki do wymiany bo świece nowe orgi, to i sonda pewnie też?? Edytowane 20 Sierpnia 2015 przez mlody800
sambo Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie , wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe? 32 robiłem jako ostatni a logi robiłem 2 razy bo nie skasowałem błędów (których nie było) , czyli trochę przejechałem a wracając do 20 to co cewki do wymiany bo świece nowe orgi, to i sonda pewnie też?? Cewki raczej masz ok.. Mam podobny problem z zapłonami..najgorzej mam na 4 cylindrze, dlatego zamieniłem cewki jednak nadal to samo. Na nowych świecach i PB98 zapłony wyglądają trochę lepiej. W przeciągu tygodnia będę walczyć z katalizatorem możne to coś da. Sprawdzałeś może kompresję? Widać nie jestem sam z takimi zapłonami w BEX.
mlody800 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Nie to nie jest normalne, idealnie gdyby było zupełnie odwrotnie , wartosci na kanale 032 wogóle się nie zmieniają? nawet po dłuższej jeździe? 32 robiłem jako ostatni a logi robiłem 2 razy bo nie skasowałem błędów (których nie było) , czyli trochę przejechałem a wracając do 20 to co cewki do wymiany bo świece nowe orgi, to i sonda pewnie też?? Cewki raczej masz ok.. Mam podobny problem z zapłonami..najgorzej mam na 4 cylindrze, dlatego zamieniłem cewki jednak nadal to samo. Na nowych świecach i PB98 zapłony wyglądają trochę lepiej. W przeciągu tygodnia będę walczyć z katalizatorem możne to coś da. Sprawdzałeś może kompresję? Widać nie jestem sam z takimi zapłonami w BEX. Faktycznie kompresja to podstawa nie sprawdziłem, dzięki za podpowiedż czytałem twój post i zdawało mi się że u mnie jest podobnie. Sprawdze kompresje i szczelność to podziele się wynikami daj znać czy z katalizatorem pomogło
sambo Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Spoko, jak cos bede wiedział dam znać Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
mlody800 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 dzisiaj sprawdziłem sprężanie jest ok
sambo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) No to szukamy dalej ja ciągle czekam na downpipa. A może problem leży po stornie wtryskiwaczy? Któryś daje za mało albo za dużo.. Tylko, że u mnie kanał 013 ( w VAG) odpowiedzialny za wtryski jest niedostępny, chyba że działa to tylko w dieslu.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) widzę że cofanie w Bexie to norma Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 widzę że cofanie w Bexie to norma Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać. Masz zrobiony program?
czechcu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 widzę że cofanie w Bexie to norma Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać. Masz zrobiony program? tak
sambo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 No to mnie załamałeś.. Myślałem, że program to ostateczność i na 100% rozwiąże problem.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
czechcu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) No to mnie załamałeś.. Myślałem, że program to ostateczność i na 100% rozwiąże problem.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Program tylko uwypukli problemy które występują w serii, więc na wstępie ogarniasz serie a później się weź za program Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez czechcu
mlody800 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Przypomniało mi się że koleś który naprawiał dla szwagra cupre tylko disel mówił że przepływke tylko oryginał aso, u niego wyszło pompo wtryskiwacze za słabe i turbo padnięte jak to zrobił okazało się że przepływka za słaba.
czechcu Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 przepływka tylko bosch-a nic innego
mlody800 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 Witam proszę o analizę logów po wywaleniu katalizatora 115, 118 http://vaglog.pl/log_231451.html 002, 003 http://vaglog.pl/log_231448.html 011, 020 http://vaglog.pl/log_231449.html 032, 033 http://vaglog.pl/log_231450.html
sambo Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) No ładnie to wygląda Jak dla mnie to wygląda jak zdrowa seria Szkoda, że u mnie tak nie jest Czekam na nową przepływkę. Edytowane 8 Września 2015 przez sambo
mlody800 Opublikowano 8 Września 2015 Autor Opublikowano 8 Września 2015 No ładnie to wygląda Jak dla mnie to wygląda jak zdrowa seria Szkoda, że u mnie tak nie jest Czekam na nową przepływkę. Dzisiaj wsiadłem to miło się zaskoczyłem. Jeszcze muszę wywalić sondę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się