mk2michal1993 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Witam. Od dłuższego czasu mam problem z wyskakujacym błędem silnika w licxnikach . raz wyskakuje co 30km a raz 300km .. Nie mam pojęcia co jest samochód chodzi świetnie nie ma żadnych spadków mocy nawet jak wyskakuje błąd . w vagu pokazuje ze 17536 - zespół 1 adaptacja mieszanki P1128 -001 mieszanka za uboga -sporadyczny - mil zapalona samochód posiada instalacje gazowa niby tam pokazuje żeby sprawdzić wtryski, sondę lub przepływke. Przeplywke czyscilem, z gazem byłem na kompie wszystko ok i zmienilem filrerki gazu wiec wtrysku odpadaja.. A sonda raczej Nir miał ktoś vos podobnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 logi kolego zrob kanal 2+32+33 1+115+118 bo tak to wrozenie z fusow . logi zrob na pb i na lpg na 3 biego od 1500 obr do odciecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk2michal1993 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 dobra jutro to ogarne , dzieki za rade Mam zrobione logi na PB i LPG, sami oceńcie: http://vaglog.pl/log_229493.html MVB002,032,033 na LPG http://vaglog.pl/log_229492.htmlMVB 001,115,118 na LPG http://vaglog.pl/log_229488.htmlMVB 002,032,033 na PB http://vaglog.pl/log_229491.htmlMVB 001,115,118 na PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsółek 4 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 wymień se zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej i problem powinien zniknąć mialem to samo jakiś czas temu zaworek znajduje sie pod kolektorem ssącym poszukaj na forum juz ktos chyba zakladal podobny temat i bylo foto koszt zaworka to 40zl w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4maks 0 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) Witam dołaczam sie do tematu bład 17536 p1128 szarpie podczas przyspieszania, spalanie na poziomie 13 - 15 a przy pomiarach srednie 21l/100km logi 002 033 http://vaglog.pl/log_235369.html 020 118 115 http://vaglog.pl/log_235370.html Proszę o pomoc czym to może być spowodowane Edytowane 9 Października 2015 przez a4maks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 jest lpg? bo silnik ma za uboga mieszanke w calym zakresie obrotow a to grozi uszkodzenie gniazd zaworowych i wypaleniem tlokow nie jezdzil bym ym autem z taka mieszanka bo nic dobrego z tego nie bedzie. jaki masz motor dokladnie. silnik jest po programie z tego co widac po logach ale cos malo przeplywka pokazuje. jak cos prosze dzweonic 790 206 740 to wyjasnie i powiem co trzeba zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4maks 0 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Brak instalacji lpg, nie wiem nic o tym żeby był jakiś program wgrany( niedawno kupione autko) motor AVJ, jutro zadzwonie dodatkowo dokładam kolejne logi tym razem bez i z podpiętą przepływka http://vaglog.pl/log_235396.html http://vaglog.pl/log_235397.html http://vaglog.pl/log_235398.html Dziękuje za Pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 auto ma dosc spore doladowanie w piku ale potem opada. ale jak na takie doladowanie przeplywka malo pokazuje. przy takim doladowaniu powinno byc minimum 150 na przeplywce.pierwsze co trzebva zrobic to zmierzyc cisnienie na listwie wtryskowej zeobaczyc czy pompa paliwa nie kleka drugie to pomiar cisnienie na cylndrach zeby sprawdzic czy nie sa wypalone gniazda zaworowe i trzecie szczelnosc dolotu. jezeli dolot bedzie szczelny trzeba przeplywke podrzucic na innna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4maks 0 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 a jak sprawdzić dolot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 kurciec musisz miec 2.75 cala i wkladasz go do tipa zamiast przeplywki trzea tylko odpiac odme i zaslepic i dmuchac cisnienie maks 2 bary i sprawdzac gdzie syczy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toxx 0 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Podpinam sie pod temat często brak mocy i check logi: 2+32+33 1+115+118 LPG: http://vaglog.pl/log_235707.html http://vaglog.pl/log_235700.html Benzyna: http://vaglog.pl/log_235706.html http://vaglog.pl/log_235703.html Proszę o analize i podpowiedz czy to wina gazu swiezo założonego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Podpinam sie pod temat często brak mocy i check logi: 2+32+33 1+115+118 LPG: http://vaglog.pl/log_235707.html http://vaglog.pl/log_235700.html Benzyna: http://vaglog.pl/log_235706.html http://vaglog.pl/log_235703.html Proszę o analize i podpowiedz czy to wina gazu swiezo założonego wykonaj poprawnie logi bo zle wykonane zrob je na 3 biegu od 1500 obr do odciecia. i powtorz je tak jak te zrobiles. jakies bledy w silniku masz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Dokładnie logi do poprawki, błąd jakiś miałeś po logach na pb? bo widzę że sonda wogóle nie korygowała, skasuj najpierw błędy i zrób 002+033 i 115+118 na pb a potem zrób sam 002+033 na lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4maks 0 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Witam, aktualnie po wymianie pompy paliwa bo ona była cała przyczyną szarpania, dawała 2,8bar zamiast 4 wklejam logi po zmianie pompy: http://vaglog.pl/log_235989.html http://vaglog.pl/log_235994.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Witam, aktualnie po wymianie pompy paliwa bo ona była cała przyczyną szarpania, dawała 2,8bar zamiast 4 wklejam logi po zmianie pompy: http://vaglog.pl/log_235989.html http://vaglog.pl/log no teraz jest okej:) jeszcze dla swietego spokoju wymienil bym filtr paliwa tylko kupic w aso oryginal zeby nie bylo kwiatkow takich jak ja mialem przez filtr kupiony w sklepie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toxx 0 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Witam wklejam ponowne logi : PB: 002, 032, 033 001, 115, 118 LPG: 002, 032, 033 001, 115, 033 Logi znów do poprawy przy grupach 1, 115, 118 przepraszam chyba za duży pospiech.W lpg pomyłka zamiast 118 to 33 zaś pb brak obrotów powyzej 4 zjechało w dół zamiast do odcinki. Przepraszam jeszcze raz za błedy, wieczorem poprawie niemam gdzie za bardzo wykonywać tych logów. Panowie przez ten tydzień jeżdziłem po mieście na LPG ok 100 km zrobione zero błedu auto nie straciło mocy. Weekend trasa obroty non-stop powyzej 3tys i po ok 20 minutach jazdy odczuwalny spadek mocy i za chwile znow MIL i p1128. Zauważyłem też do tego dziś podczas wykonywania logów, że na LPG jednak autko ma słabszą dosyć moc. Wstawiam tego posta napodstawie tych logów ktoś mi powie czy lpg do regulacji czy jak, a wieczorem dorzuce logi błedne. Pozdrawiam Edytowane 19 Października 2015 przez toxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 tak LPG jestr do regulacji bo do 2500 tys obrotow za ubogo jest:) napisz co masz w 32 kanale. lpg trzeba wyregulowac iu bedzie okej:) jak cos to dzwon 790206740 top pomoge:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toxx 0 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 tak LPG jestr do regulacji bo do 2500 tys obrotow za ubogo jest:) napisz co masz w 32 kanale. lpg trzeba wyregulowac iu bedzie okej:) jak cos to dzwon 790206740 top pomoge:) zrobiona mapa gazu od zera jest duzo lepiej na lpg w weekend trasa i zobaczymy czy bedzie blad. Gosc od gazu powiedzial ze i tak cos jest nie tak bo widzial inne 1.8t i ze niby zrywaly sie lepiej nawet na benzynce. Moga byc jeszcze jakies przyczyny slabszej pracy silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 zrob loga z kanalu 115 i 118 2+31 1+20 i bedzie wiadomo czy motor okej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toxx 0 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) logi : 115, 118 002, 031 001, 020 drugi log nie kompletny, jak coś to poprawie na razie wklejam tak, bo już w tym tygodniu nie będę miał czasu. Rzeczywiście jakiś muł z tego auta jest, Robione na PB Edytowane 22 Października 2015 przez toxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się