Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czarna bestia ukończończona :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec na wstępie zacznę ze po wielu tygodniach prac i nieprzespanych nocach projekt wymarzonego a4 dobiegł końca:) marzenie o a4 b7 1.8 turbo ziściło się dość szybko :) auto kupalem przetarte prawa strona iż jestem lakiernikiem sam sobie wszystko zrobiłem tak jak chce i lakier wygląda idealnie jak na czarny akryl

Auto moje to

Audi a4

model b7

silnik 1.8 turbo BFB PB+LPG-sterownik stag qbox basic wtryski hana niebieskie parownik KME red

rok produkcji 2006

Najpierw zająłem się lakierowaniem auta i doprowadzeniem wnętrza do takiego stanu jak chciałem a wiec zacząłem od kompletniej rozbiórki prawego boku na gole elementy łącznie z demontażem zderzaków żeby wszędzie wszystko ładnie domalować żeby uniknąć wszelkich wad lakierniczych i złażącego lakieru w miejscach trudno dostępnych:) polakierowanie całego boku z rozebraniem i założeniem zajęło mi okołu 10 dni:D wyszło za***iście. wiec przyszedł czas na wnętrze i jego kompletny demontaż łącznie z siedzeniami tapicerka i wszystkim co się tam znajduje:) zostały odświeżone wszystkie elementy na których schodzi denerwująca skorka :) została wymieniona cala kompletna tapicerka z materiałowej na skórzana ze częściowo elektryczna regulacja foteli i podgrzewaniem ich:)przy okazji zdemontowanej tapicerki dołożyłem tylne elektryczne szyby i pełny pakiet oświetlenia drzwi klamek wnętrza i przestrzeni nóg itp:) z racji ze lubię dobra muzyki i dobra jakość zamontowałem w miarę wydajny zestaw grający helix łącznie z subwooferem w bagażnik dla uzyskania miękkiego i przyjemnego basu wraz ze wzmacniaczem chrunch gpx1000.4 i radiem alpina:D po zamontowaniu tego wszystkiego wszystko wszystko powoli zacząłem składać w jedna całość i efekt końcowy był bardzo fajny i zadowalający

po zrobieniu kosmetyki przyszedł czas na LPG no i zaczęły wychodzić problemy mechaniczne popełnione przez przedniego właściciela i radość powoli zgasła.

Problemy zaczęły się od spadków mocy które były spowodowane filtrem paliwa który wymieniłem na nowy marki filtron i to był wielki błąd ale pomocy kolegi z forum lukasz 13 udało mi się to usunąć po przez wymianę filtra na nowy oryginalny z aso:) później poszedłszy czas na wymianę świec i zaworka zwrotnego odmy i całej reszty łącznie z czyszczeniem smoka w misce olejowej i wymiana uszczelki pod zaworami bo ze starości zrobiła się jak kamień:) po wymianie wyżej wymienionych rzeczy przeszedł czas na zawieszenie wymiana starego zawieszenia na oryginalne zawieszenie 1BE z racji tego ze poprzedni właściciel do seryjnych amortyzatorów założył sprężyny minus 50 mm no raz ze autem bujało bo amortyzatory się zmęczyły a drugie ze ciężko było mi się poruszać po naszych drogach:) przy okazji założyłem cztery nowe górne wahacze bo były już zużyte no i nowe tarcze i klocki hamulcowe trw:) wszystko było fajnie aż do momentu przyjścia upałów i pojawiających się spadków mocy podczas przyspieszania i szarpania na benzynie i LPG przy prędkościach 180 -200 km dość bardzo uciążliwe to było i po wielu tygodniach zmagań zdecydowałem się zgłosić do mistrza w dziedzinie tych silników którym jest Grzegorz Mikrut tzw gregor10 . Chłopak zrobił tak fantastyczna robotę ze ludzie znający jego efekty pracy wiedza jak jeżdżą auta po jego modach:)U Grzegorza wykonałem wymianę wtrysków z wersji BEX 320 cc i pozbyciu się katalizatora i wyłączenie programowe drugiej sondy i zrobieniu nowego softu . auto się zmieniło nie do poznania bo przy wcześniejszym sofcie tzw gotowcu jak się później okazało auto miało doładowanie na poziomie 1.3 bar bez ruszenia map paliwowych. Grzegorz obniżył doładowanie na 1.15 bara wyprzedził kat zapłonu żeby wykorzystać oktany gazu bo jak się okazało trafiła mi się bardzo zdrowa sztuka bo przy dość wysokim kacie zapłonu nie było żadnego cofania zapłonów i czego kol wiek a auto przy takich nastawach i takim osprzęcie generuje teraz moc 210 koni i 313 nm momentu . jak to Grzegorz uznał z e jeszcze nigdy nie zrobił takiej mocy na takim osprzęcie a wszystko się to udało bardzo zdrowej kondycji silnika . w ostatnim czasie założyłem nowe sprzęgło bo stare powiedziało papa i w najbliższym czasie przewiduje montaż prawego ic i na tym będzie koniec modyfikacji a jak mocy będzie mało to znów zawitam do Grzegorza i tam pokuszę się już na jakieś turbo hybrydowe:)

Opublikowano

gratulacje widzę, że kolejna B7 trafiłą w dobre ręce :)

wrzuć pare fote jak to autko wygląda po odświeżeniu.. :)

pozdro

Opublikowano

pokaż kolego jakieś foty

Opublikowano

Było trochę roboty ale prócz programu wszystkie prace wykonałem sam bez jakiej kolwiek pomocy:) a efekt jak dla mnie jest bardzo zadowaląjacy.

Proszę zdjęcia :

http://www.directupload.net/file/d/4085/ljbv2xwo_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4085/7n565ytm_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4085/hc2stvhr_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4085/gnsvxvxd_jpg.htm

Opublikowano

Lakier wygląda super! Widać fachową rękę....

Planujesz jeszcze jakieś mody??

Opublikowano

plan tylko narazi drugi icek z prawej strony żeby chłodniej w dolocie było i może jakieś drugie felgi na lato bo te pójdą na zimę no nad samym lakierem po malowaniu doprowadzic stanu siedzialem dwa dni ale warto bylo:) mocy narazie starczy jak icek drugi sie zalozy to przeplyw sie porawi to i cos tam mocy przybedzie ale to troszeczke a pozatym na nasze drogi wystarczy i zeby gasic pajacow w bmw

Opublikowano

[emoji106][emoji106][emoji106]

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano

czarny sufit robi robotę :D

ale wiesz można by jeszcze parę gadżetów wrzucić :D


no a moc pięknie wyszła to teraz już przeciąg robi :D

Opublikowano

No robi przeciąg i to całkiem niezły :-) w środku juz jestcwszystko co mi trzeba jedyne co mi się marzy to kolorowy vfis taki jak romantyk mam w swojej b7 :-D

Opublikowano

Siemka bardzo pięknie to wyszło widać że masz rękę do lakierowania szkoda ze jesteś z Radomia bo chętnie bym.oddał.swoją czarnulke w takie rece. Co do autka to odj....es kawal dobrej roboty buda+wnętrze=SUKCES POZDRAWIAM

Opublikowano (edytowane)

Starałem się jak mogłem żebym był zadowolony i żeby innym się w oczy rzuciło. A pozatym to auto to moja wizytówka mojej pracy bo zajmuje się lakiernictwo i detalingiem wiec jak klient przyjeżdża to mam co pokazać i widzi efekt mojej pracy i wie ze nie będzie lipy.

Edytowane przez tomekb7
Opublikowano

Wizytówka bardzo dobra napewno przyciągnie klijetow

Opublikowano

Hehe każde auto wyjezdzajace z mojego warsztatu to dobra wizytówka bo każde auto robie jak swoje.

Opublikowano

Dobra robota.

Opublikowano

lubie miec ladne i zdabane auto wiec staralem sie jak moglem zeby bylo za***iste:D

Opublikowano

Hej to dobrze że każde autko traktujesz jak swoje pewnie każdy kto odda auto.w twoje ręce będzie zadowolony a że spytam ile byś wzio za pomalowanie auta zewnatrz

Opublikowano

zalezy co to za auto jaki kolor i jaki jest jego stan. ale zeby zrobic to dobrze to okolo 3000-5000 tys zl jezeli nie trzeba blacharki robic. duzo wszystko zalezy od tego ile materialu pojdzie i jaki kolor czy akryl czy metalik czy preła lub trojwarstwa:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...