poitner27 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 witam, moje audi b7 rok 2005 przebieg 230tys, dzis jechalem sobie na autostradzie na 5 biegu przyspieszylem i uslyszalem ze sie slizga sprzeglo, co to moze byc docisk czy cale sprzeglo? pomozcie gdyz przebywam na terenie belgi i nie mam za bardzo jak zaprowadzic do mechanika, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Jeśli jeszcze wbija biegi i nie wali po zębach to do polski dojedzie A docisk to i tak wymienisz standardowo. Jeśli jest oryginał to właśnie przy takim przebiegu akurat jest do wymiany tarcza i docisk. Wysłane z mojego Lenovo S820 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poitner27 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 orientujsz sie jakie to koszta? Sachs to dobra firma sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja mam Luk-a i jest spoko. Nie pamiętam dokładnie ile ale jakiś tysiączek z wymianą. Sachs też dobry, podobno. Tylko, że w większość wypadków i tak będzie produkcji Luk - a, tylko pod inną marką. Brałem Luka bo tak miał oryginał i u ciebie też będzie Luk. Wysłane z mojego Lenovo S820 przy użyciu Tapatalka Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Jak będziesz sprzęgło oszczędzał , to spokojnie do domu wrócisz, a jak już będziesz blisko domu to spróbuj go lekko przypalić , jeżeli okładziny jeszcze trochę na tarczy jest , to jest szansa że na jakiś czas pomoże Nie robię sobie wcale jaj, pierwsze objawy ślizgającego się sprzęgła miałem przy przebiegu nie całe 60 kkm, aktualnie 160 kkm i sprzęgło cały czas to samo W między czasie kilka razy przypalane , a nowy komplet rdzewieje w garażu od sześciu lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poitner27 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 moj ma przejechane 230tys, przy biegu 4 tym , predkosc 70km/h , ok 2 tys obrotow, wciskam gaz na maxa i robi sie 2.5 tys obrotow i dalej ciagnie normalnie, 5 Ty bieg przy 100km/h gaz na maxa i tez sie slizga delikatnie, niewiem jak dlugo pojezdze jezdze, zamowilem juz SACHS, tylko pytanie czy lepiej teraz wymienic czy jeszcze jezdzic? zamierzam miec ten samochod jesce ok 2 lata , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Jak już dojdziesz do wniosku że powinieneś je wymienić, to najpierw je przypal, nie masz nic do stracenia , bo już podjąłeś decyzje o wymianie Po przypalance będziesz miał pewność czy sprzęgło jest do wymiany , czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poitner27 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 jak je przypalic? jak to zrobie moze byc poprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smart.bart 7 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) kilka nieudanych prób szybkiego startu, wysokie obroty i jazda na pół sprzęgle- pali aż miło, na moim rozjechanym sprzęgle jeździłem prawie rok, oryginały chyba tak mają, że na koniec żywota wytrzymują najwięcej Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez smart.bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poitner27 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 wole wymienic niz ma mi sie cos przydarzyc na autostradzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Akurat na autostradzie sprzęgło nie ma prawie nic do roboty , tak że musiał byś mieć strasznego pecha , żeby odmówiło posłuszeństwa na tyle, by się nie dało jechać P.S. Nie dawno z nudów i czystej ciekawości próbowałem jeździć w trasie nie dotykając w ogóle sprzęgła i przy odrobinie wprawy nie ma z tym problemu ( oczywiście skrzynia manualna ) Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poitner27 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 dzis ponownie jezdzilem prubowalem by bylo slyszec slizganie sie sprzegla ale cisza, niewiem co jest, raz sie slizga raz nie, wymieniac czy zaczekac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 No jak go w końcu przypaliłeś, to się przestało ślizgać Pewnie przez dłuższy czas będzie spokój Jak chcesz to zawsze możesz wymienić dobre na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poitner27 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 wlasnie nie przypalalem norma,nie jezdze, jak bede w polsce w swoim miescie wtedy go przypale , ale dziwne to raz sie slizga raz nie, co moze byc przyczyna jak inaczej mozna jeszcze sprawdzic? czy nadaje sie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Współczynnik tarcia okładzin tarczy w dużym stopniu zależy od wilgotności powietrza , większa wilgotność -> mniejszy współczynnik tarcia . Luknij też na pompę tandemową, czy nie cieknie po obudowie sprzęgła paliwo, kiedyś podczas pomiaru ciśnienia na tandemie polało mi się po obudowie sprzęgła, i przez parę dni był problem z podślizgiwaniem, do puki nie wyschło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poitner27 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 gdzie ta pompa? czy jelsi zajade do polski i mechanik jest w stanie ocenic cyz nadaje sie do wymiany czy nie? czy jak wyciagnie sprzeglo to juz nadaje sie do kosza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Tandempompa jest na tylnym końcu głowicy ( od strony ściany grodziowej ). Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem w tym wątku i na PW, bo już mnie paluchy bolą od stukania w klawiaturę , wszystko już zostało napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiu Aga 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 witam moj objaw jest tez podobny z tym ze w a4 1.9tdi 110km 1996 r z tym ze auto na 1 jedzie normalnie 2 3 4 6 juz sa problemy po nacisnieciu sprzegla i zmiany z 1 na 2 auto wyje i nie jedzie tak jak by bylo na luzie gazowane tak samo na innych biegach gdy na biegu jalowym nacisne sprzeglo slychac szelest a gdy na zgaszonym naciskam sprzeglo to cos piszczy dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Krzysiu, u Ciebie ewidentnie sprzęgło do roboty, tutaj nawet czary już nic nie pomogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiu Aga 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 wymieniac przy tym odrazu dwumas i jakie sprzego najlepiej kupic luka??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się