jarek12 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Witam, Posiadam 2,5 tdi AKN manual i czeka mnie wymiana rozrządu. Auto ma 346 tys. Czy nie lepiej wymienić na inny silnik np. BFC, BAU, BCZ. Czy taka wymiana może być bezproblemowa, czy trzeba dokonać jakiegoś przeprogramowania w serwisie? Pozdrawiam,
kozunia13 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Jezeli zostawiasz swoj caly osprzęt to nie ma zadnej ingerencji elektronicznej. Kiedys przeswietlalem ten temat i silniki bdh bau bfc maja inny stopien sprezania na cylindrach jednak nie wyplywa to w jaki kolwiek sposob na prace silnika po przekladce, skad pomysl na zmiane silnika? Ja osobiście zdecydowalem sie na naprawe swojego afb . Czy tu czy tu musisz i tak rozebrac silnik i go dokladnie uszczelnic zakup kompletu hydro nie bedzie duzo wiekszy od zakupu silnika b.. A jednak i w silnikach niby ulepszonych nadal pojawiaja sie problemy z nadmiernym zuzyciem wlalkow. Moj silnik dostal nowy komplet hydro przy przebiegu 600ttkm. Sadze ze dobry olej nieprzedluzanie okresu serwisow odwdziecza sie niezawodnoscia nawet akn Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
jarek12 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Opublikowano 27 Września 2015 Witam, Czy możesz okreslić jaki byłw twoim przypadku stopień zużycia wałków i powierzchni drabinek (0,1 mm, 0,2 mm) ? J
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się