kt65c453 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) Podłączyłem dziś i odczytałem kilka błędów, pierwszy to chyba climatronic ale jeszcze jestem zielony, duzo czytam ale specjalista nie zostane więc zostawiam do oceny ekspertów Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.LBL Controller: 8E0 959 433 AT Component: Komfortgerát T23 1412 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 VCID: 83798C0F820D 1 Fault Found: 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent drugi błąd niby z tłumaczenia z angielskiego rozumiem ale co to może być Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.LBL Controller: 8E1 910 155 P Component: V30 01J 3.0l 5V RdW 3261 Coding: 0000001 Shop #: WSC 60950 VCID: 33199CCF122D 1 Fault Found: 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal P1793 - 000 - - jeszcze jest od radia ale radio zmienione wiec nieważne i od czujników parkowania , jeden sensor uszkodzony wg vag Za pomoc z góry dzięki A i jeszcze drobnostka, po czym poznać jaki mam silnik? , bo ja mam wrażenie że ASN patrząc na rocznik itp ale mogę się mylić troszkę poszperałem wniosek jest taki że od klimy mogłem mieć błąd bo kiedyś sprawdzałem bezpiecznik klimy na włączonym zapłonie i przez to mógł być błąd, (moja wina) Drugi błąd to są 2 opcje albo padł ten czujnik/ przerwa na przewodzie albo padł sterownik skrzyni biegów, wiele opisów warsztatów naprawiających sterownik po wywaleniu błędu czujnika g196 twierdzi że sterownik padł , mimo że skrzynia pracuje wg mnie dobrze, w Anglii nie mam dostępu do kanału i na razie nie mogę tego zweryfikować Po drodze wypadł kolejny błąd Address 55: Xenon Range Labels: 4Z7-907-357.LBL Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 63251 VCID: 047B0F130703 1 Fault Found: 00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Błąd lewego przedniego czujnika poziomowania Xenon Odkręciłem lewe koło i okazało się że jak koło dobija do końca przygniatało przewody od czujnika xenon i teraz foto na którym widać że czujnik i wtyczka (na foto wypięta) są dość daleko od nadwozia/ przewodów hamulcowych Przewody puściłem nieco inaczej żeby znowu nie przycięło Po naprawie przewodu, skasowaniu błędu poziomowanie działa jak należy ale pytanie, Czy to jest normalne że tak wygina ten czujnik że aż dochodzi i uderza o nadwozie że poprzecinało przewody?? Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez kt65c453
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się