elmer80 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Co może być przyczyną? Silnik igła, zaplony nie wypadają, moc jest. https://youtu.be/NNd14RJY-OI wysłane z Commodore 64 1
krzysius Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Drży gałka zmiany biegów jak na filmie ,odczuwalne najbardziej na 2 i 3 biegu ok 1500-3500 obr, na LPG I PB. Czuć to w przedniej czesci samochodu, powyzej tych obrotów prawie zanika . Jadąc na 3 biegu obroty ok 2000 naciskajac na gaz ok 10% czuć lekkie mrowienie . Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez krzysius
azure Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 1. dwumas nie tłucze się, np. przy gaszeniu? 2. drży tylko gałka czy całe auto wpada w wibracje 3. przegub wewnętrzny do sprawdzenia
krzysius Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 1.Dwumas cicho nic nie stuka nic nie puka. 2.Drzy całe auto (przód) widać to doskonale na filmiku. 3. Prawy przegób sprawny sprawdzę wolnej chwili lewy.
azure Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Jak telepie się przy butowaniu, dwumas nie daje oznak zużycia to stawiałbym na któryś przegub wewnętrzny. Choć to i tak wróżenie z fusów.
krzysius Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Własnie wracam z garażu i ; przeguby wew ok, poduszki pod silnikiem ok, Jedynie co mi pozostaje to sprawdzenie ciśnienia spręzania (może czegoś się dopatrze)i dwumas tylko czy coś zobaczę przeciez wibruje tylko przy max obciazeniu . Czekam na jakies sugestie jak coś ustale dam znac.
elmer80 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Krzysiu przy max obciążeniu ale z niskich bo na wysokich jest ok? wysłane z Commodore 64
krzysius Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 (edytowane) Dzis rano jazda po miescie i co?... na 2 biegu mocne drżenie silnika i niewielki spadek mocy po czym drzenie ustępuje i moc wraca .Uważam ,ze cos sie dzieje z silnikiem a nie z podzespołami . Muszę sprawdzić ciśnienie sprężania .Przy okazji wymiany świec zapłonowych zobaczyłem mokre denko tłoka ma to wpływ ? i zapłony cofa o ok 6-8 stopni . Nie trzeba butować silnikiem ,wystarczy 2 bieg gaz ok 30% i gała drży jak zła... Pomiar ciśnienia spręzania. 1 cyl;9.9 bar 2 cyl;8,7 bar 3 cyl;8,9 bar 4 cyl;9,5 bar po próbie olejowej 1 cyl;9,7 (chyba za mało oleju wlałem) 2 cyl;11,0 3 cyl;10,8 4 cyl;11,6 To co zylinder kopf ein und bauen??? Ile wynosi granica zużycia??? 9-14 bar(tolerancja) 7.5 bar granica zużycia 3 bar różnica pomiędzy cylindrami Dane w/g ELSA I co pomysłów brak? Wszystko niby ok a drgania są nadal. Z uwagi na słabą moc wymieniłem pierścienie tłokowe i zregenerowałem głowice . Kopa ma nie mniej jednak w sprawie drgań nic się nie zmieniło. Jazda na 3 biegu ok 1900-2100 obr 10% wciśnięcia gazu mocno drży .na innych biegach również powyżej 130km/h nic prawie nie czuć. Edytowane 23 Grudnia 2015 przez krzysius
elmer80 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 No koledzy nikt się nie wypowie? Czyżby za ciężki przypadek na forumowych speców? wysłane z Commodore 64
krzysius Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 No koledzy nikt się nie wypowie? Czyżby za ciężki przypadek na forumowych speców? wysłane z Commodore 64 powodem całej zadymy był uszkodzony przegub wewnętrzny stona prawa. Po wymianie na inny jest ok.Temat zamykam.
Karollllll Opublikowano 27 Grudnia 2020 Opublikowano 27 Grudnia 2020 A ja bym postawil na dwumas wcale nie musi on chalasowac na wolnych obrotach 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się