Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX drgania przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Drży gałka zmiany biegów jak na filmie ,odczuwalne najbardziej na 2 i 3 biegu ok 1500-3500 obr, na LPG I PB. Czuć to w przedniej czesci samochodu, powyzej tych obrotów prawie zanika . Jadąc na 3 biegu obroty ok 2000 naciskajac na gaz ok 10% czuć lekkie mrowienie .

Edytowane przez krzysius
Opublikowano

1. dwumas nie tłucze się, np. przy gaszeniu?

2. drży tylko gałka czy całe auto wpada w wibracje

3. przegub wewnętrzny do sprawdzenia

Opublikowano

1.Dwumas cicho nic nie stuka nic nie puka.

2.Drzy całe auto (przód) widać to doskonale na filmiku.

3. Prawy przegób sprawny sprawdzę wolnej chwili lewy.

Opublikowano

Jak telepie się przy butowaniu, dwumas nie daje oznak zużycia to stawiałbym na któryś przegub wewnętrzny.

Choć to i tak wróżenie z fusów.

Opublikowano

Własnie wracam z garażu i ; przeguby wew ok, poduszki pod silnikiem ok, Jedynie co mi pozostaje to sprawdzenie ciśnienia spręzania (może czegoś się dopatrze)i dwumas tylko czy coś zobaczę przeciez wibruje tylko przy max obciazeniu . Czekam na jakies sugestie jak coś ustale dam znac.

Opublikowano

Krzysiu przy max obciążeniu ale z niskich bo na wysokich jest ok?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano (edytowane)

Dzis rano jazda po miescie i co?... na 2 biegu mocne drżenie silnika i niewielki spadek mocy po czym drzenie ustępuje i moc wraca .Uważam ,ze cos sie dzieje z silnikiem a nie z podzespołami .

Muszę sprawdzić ciśnienie sprężania .Przy okazji wymiany świec zapłonowych zobaczyłem mokre denko tłoka ma to wpływ ? i zapłony cofa o ok 6-8 stopni .

Nie trzeba butować silnikiem ,wystarczy 2 bieg gaz ok 30% i gała drży jak zła...

Pomiar ciśnienia spręzania.

1 cyl;9.9 bar

2 cyl;8,7 bar

3 cyl;8,9 bar

4 cyl;9,5 bar

po próbie olejowej

1 cyl;9,7 (chyba za mało oleju wlałem)

2 cyl;11,0

3 cyl;10,8

4 cyl;11,6

To co zylinder kopf ein und bauen???

Ile wynosi granica zużycia???

9-14 bar(tolerancja)

7.5 bar granica zużycia

3 bar różnica pomiędzy cylindrami

Dane w/g ELSA


I co pomysłów brak? Wszystko niby ok a drgania są nadal. Z uwagi na słabą moc wymieniłem pierścienie tłokowe i zregenerowałem głowice . Kopa ma nie mniej jednak w sprawie drgań nic się nie zmieniło. Jazda na 3 biegu ok 1900-2100 obr 10% wciśnięcia gazu mocno drży .na innych biegach również powyżej 130km/h nic prawie nie czuć.

Edytowane przez krzysius
Opublikowano

No koledzy nikt się nie wypowie? Czyżby za ciężki przypadek na forumowych speców?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

No koledzy nikt się nie wypowie? Czyżby za ciężki przypadek na forumowych speców?

wysłane z Commodore 64

powodem całej zadymy był uszkodzony przegub wewnętrzny stona prawa. Po wymianie na inny jest ok.Temat zamykam.

Opublikowano

A ja bym postawil na dwumas wcale nie musi on chalasowac na wolnych obrotach 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...