lukas309 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) jak w temacie juz zuzylem 4 opaski do tego przystosowane i dalej spadaja mimo iz sa zacisniete przyzadem do tego stworzonym, pod guma jest czysto na powierzchni styku z przegubem zewnetrznym a jak skrece na maxa kolo w lewo lub w prawo i rusze to slychac jak guma spada z opaska ma ktos jakis sposob jak to uchwycic ???? bo przegub jest dobry tylko oslona poleciala wiec szkoda kupowac nowy oslona kupiona firmy LOBRO Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez lukas309
diesel1473 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Mialem to samo jak zmienilem oslone na nieoryginalna. Dopiero jak kupilem oslone w ASO , oslona przetala spadac. Zamiennik jest do kitu, wiec nadaje sie tylko do kosza na smieci. Musisz kupic oryginal. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
lukas309 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) Kurde zamiennik prawie 90 zl i taka tandeta a myslalem ze LOBRO to czolowy producent czesci zamiennych w dziedzinie ukladów napedowych, dzis zacisnolem opaske(juz bardziej sie nie da zacisnac) i sie trzyma narazie ale ile bedzie sie trzymac sie okaze jak mowisz ze tylko ori wchodzi w gre Dzieki z podpowiedz bo z lewej strony wymienilem dobry przegub na nowy wlasnie LOBRO na zyczenie mechanika ktory mial ten sam problem co ja, widocznie jak jest ori przegub oslona tez musi byc Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez lukas309
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się