Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy po przegazowaniu do 4tyś odzyskuje


kruch

Rekomendowane odpowiedzi

jak zapale silnik auto nie ma mocy muszę go przegazować do 4 tyś dopiero wtedy odzyskuje.
jakieś pomysły co może być zanim pojadę na komputer?

Edytowane przez kruch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak nie ma mocy ?

Możesz trochę szerzej rozpisać swój problem ?

Edytowane przez Musafa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie wkręca się na obroty,po mocnym przegazowaniu coś się odblokuje i auto chodzi normalnie.Po zgaszeniu i odpaleniu auta znowu to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy jak go wcześniej nie przegazuje to strasznie muli nie ma mocy.Jade np. na 2 biegu i ledwie osiąga 2 tyś obr. ale jak go tak potrzymie na pełnym gazie to potem coś "przezkoczy,szarpnie"i auto też się odblokuje i chodzi normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź egr. I jego elektrozawór. Jedno albo drugie się zawiesza.

Aaa i może się blokować również kierownica w turbie. Sprawdź czy można ją przedstawiać ręką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie jakby geometria sie zacinala to ciagle a nie jak przygazuje do 4tys i jest potem ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje egr. Jeszcze chodzi mi po głowie N75 ale nie do końca pasują mi objawy pod ten zaworek

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Ooo a może przytkany wydech? W benzynie tak jest gdy katalizator zapchany albo w dieslu DPF

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! zakupiłem kabel i vcds pokazał błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - - czyli jak sądzę przepływka do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rób nic w ciemno, zrób logi skoro masz kabel. Zapewne cos blokuje doładowanie, według mnie problem jest w terowaniu turbiną.

Zrób loga 11 który przedstawi całą sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak miałem jak wyczyśćiłem sobie przepływke jednym słowem nie wyczyściłem a zepsułem i musiałem kupić nową :kwasny: . jak odpaliłem to miał takiego muła a jak przegazowałem na wyrzsze obroty to go puszczało ale i tak nie szedł tak jak powinien. wymieniłem na nową i jes ok :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem przepływkę i auto chodzi jak burza.jednak sprzedawca w sklepie powiedział że piwinienem zrobić adaptację,miał rację czy bredził?

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaptacje ? Jedynie tuner może wykonać konkretną "adaptacje" przepływomierza. Chociaż bardziej nazwałbym to korekcji limitera dawki paliwa pod wskazania przepływomierza. U mnie przepływka delikatnie zaniżała i pierwszy tuner tego nie ogarnął. Drugi o nicku ciahciah z tego forum gdy tylko spojrzał na logi to wiedział co zrobić. Swoją drogą jeżeli myślisz o podniesieniu mocy to warto skontaktować się z tym użytkownikiem. Generalnie miałem problem jeszcze z innymi rzeczami (kiepsko turbo wstawało, dawki paliwa itp) - to wszystko pomógł mi ogarnąć i najśmieszniejsze jest, że według logów mój samochód często lepiej odpycha się niż te samochody pomodzone na 155-160 "KM".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...