dalecki87 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Witam, mam powracajacy problem z moim A4B7 BLB.Po przekroczeniu pretkosci 120km/h odcina mnie od gazu , nie moge jechac praktycznie wiecej niz 130km/h. Problem znika po wylaczeniu silnika i dalej moge jechac ile tylko chce. Myslalam ze to wina turbiny ale przy nizych pretkosciach moge osiagac wysokie obroty. dodoam ze nie zdarza sie to zawsze , co jaki czas zapomninam o problemie. Na trasie700 km zdarzylo mi sie to dwa razy. Zauwazylam ze jak wylacze esp nie zawiesza sie .....Czasem samo wylancza sie wsp (zapala sie kontrolka) . Czujnik wymieniony, jednak nic to nie zmenilo. Turbina czysta, chodzi dobrze. Jezdze dosyc duzo po autostradach wiec auto nie jest zamulone. Prosze pomozcie !!! Z gory dziekuje
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Kolego najpierw VAG i logi Mozliwosci jest kilka: nieszczelnosc N75 kierownice VTG w turbinie przeplywka
SotoM Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Podłącz kompa spr.błędy. Kontrolka esp się samoczynnie może zapalić gdy np któryś wtrysk straci napięcie- w tym przypadku kwestia podniesienia pokrywy zaworów i popodginanie pinow od PD. Ale to moje gdybanie.podłącz kompa i zoba jakie ma błędy bo jakieś musi mieć na pewno Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez SotoM
pięknyzadek Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Miałem dokładnie tak jak ty w a4b6 ( na opis pod profilem nie patrz bo jest z 2008r). U mnie przyczyną była walnięta poduszka pod silnikiem ( ta z czujnikiem) i powyżej 130 km czasami wyłączało turbo
zolti2 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Miałem to samo. Przepał na autostradzie pomógł, najpierw odcinało przy 140, potem 180 i przy trzeciej przepałce wszystko wróciło do normy. Na stradzie zwolnij i od trzeciego biegu but w podłodze. Powtórz to ze 3 razy i problem zniknie( wazne żebyś wcześniej rozgrzał turbo).
Duch^ Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 (edytowane) Miałem to samo. Przepał na autostradzie pomógł, najpierw odcinało przy 140, potem 180 i przy trzeciej przepałce wszystko wróciło do normy. Na stradzie zwolnij i od trzeciego biegu but w podłodze. Powtórz to ze 3 razy i problem zniknie( wazne żebyś wcześniej rozgrzał turbo). Przecież napisał że turbina czysta ... Wszystko już napisane co zrobić N75, przepływka lub nieszczelność. Edytowane 28 Sierpnia 2015 przez Duch^
Maszczu Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Miałem dokładnie tak jak ty w a4b6 ( na opis pod profilem nie patrz bo jest z 2008r). U mnie przyczyną była walnięta poduszka pod silnikiem ( ta z czujnikiem) i powyżej 130 km czasami wyłączało turbo Kolego jak odcinalo Ci to turbo to jaki blad pokazywal VAG ?
dalecki87 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2016 17055 Zyl 1 17057 ZYL 3 17058 Zyl 4 17056 Zyl 2 16618 Klubowicze Problem znowu wrocil..... Cala zime bylo super. Zrobilo sie cieplo i znowu mnie odciana czasem na trasie powyzej 120 km/h. We wtorek jade znowu na diagnostyke... Czy ktos mial Taki Problem ale tylko late? Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się