Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odpala po 3 sek.


anhal65

Rekomendowane odpowiedzi

dlaczego po trzech a nie odrazu czy zimny czy cieply powinien odpalac natychmiast moze ma jakies opuznienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co kreci kreci i odpala ?

no tak jak mialem inne auto palilo na dotyk a ten kreci dlugo i odpala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak dla Ciebie to długo , może przepustnica do czyszczenia , świece , kable - albo po prostu Ci sie wydaje , niektóre auta już tak mają : )

Edytowane przez Boosman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak dla Ciebie to długo , może przepustnica do czyszczenia , świece , kable - albo po prostu Ci sie wydaje , niektóre auta już tak mają : )

sprawdze to. dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę sie do tematu, co prawda z 1.8t ale mam podobnie, nie ważne czy zimny czy ciepły, zawsze tak samo. Musi pokręcić ze 3 sekundy po czym odpala, też wydaje mi sie że troche za długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę sie do tematu, co prawda z 1.8t ale mam podobnie, nie ważne czy zimny czy ciepły, zawsze tak samo. Musi pokręcić ze 3 sekundy po czym odpala, też wydaje mi sie że troche za długo.

ostatnio mialem forda palil na dotyk moze audi tak maja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to juz przywyklem do tego i nie szukam przyczyny bo wszystko juz sprawdzilem oprucz parownika bo moze puszcza bąki do kolektora ale niechce mi sie tego sprawdzac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to juz przywyklem do tego i nie szukam przyczyny bo wszystko juz sprawdzilem oprucz parownika bo moze puszcza bąki do kolektora ale niechce mi sie tego sprawdzac.

ale jak zgasisz to itak jest cisnienie w przewodzie gazowym do listwy

a moze Ci chodzi o to ze gaz moze dostawac sie przez przewod podcisnienia z parownika do kolektora.

to moze byc to? zapytam gazownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o przewod podcisnienia mi chodzi bo tylko to mi zostalo ale niemam zamiaru wymianiac parownika z tego powodu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak o przewod podcisnienia mi chodzi bo tylko to mi zostalo ale niemam zamiaru wymianiac parownika z tego powodu....

wystarczy go na noc zdjąć z parownika i zaślepić czymś,

a rano auto odpalić bez założonego przewodu,jeśli odpali od strzała-to masz winowajcę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym ale niestety brak checie [emoji14] narazie audi 3tyg nie odpalana bo jezdze druga audi w dieslu jak sie przemoge to sprawdze.. Parownik regenerowalem caly niedawno lecz gdzies wyczytalem ze jesli puszcza baki przez podcisnienie to juz regeneracja nie pomoze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...