lola118 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam chciałbym w mojej audi zmienić filtr powietrza ponieważ obecnie jest "stożek" chciałbym oryginalny lecz mam problem iż nie za bardzo wiem jak to wygląda bo nie moge znaleźć przeplywni , moze byc tak ze jej nie ma?? Po odpaleniu zimnego silnika ok 40 sęk. Nie może wejść na obroty i zasysa tyle powietrza ze masakra słychać jak by się odkuzacz zalaczyl ale gdy przelaczy na LPG jest gitara a moc ma wydaje mi siw ze ok. Gdyby ktos mogl psseslac fotkę filtra byłby wdzięczny. Pozdroo
dawid_sc Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Przepływki nie ma w jej miejscu jest moduł zapłonowy Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk
lola118 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Aaaaaa tak myślałem... Jest to moja pierwsza benzynka ... Tylko jest problem podczas odpalania zimnego silnika np. Po nocy.. Próbkę tego typu ze odpali od "strzała" i zgaśnie jak próbuje przytrzymać do 2tys obrotów to jakoś się wkręca ale słychać ze zasysa maaaaaaase powietrza jak by ktoś odkurzacz odpalil.. Po ok 30-40 sęk jest gitara... Co to moze być ?? Przypominam ze mam "stożek" Czy mógłby sie do tego przyczynić. TPS??
dawid_sc Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 Czujnik położenia przepustnicy mówisz raczej nie . ale sprawdź czy kostką dobrze siedzi w czujniku . sprawdź szczelnosc kolektora ssącego. Gesendet von meinem E39 mit Tapatalk
lola118 Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 Hmmm no bede musial zajrzeć tylko ze po 30 sek chodzi petarda równiutko nie faluje nic. Nawet po tym nie słychać nawet przy ostrym przygazowaniu żeby zasysal tak jak podczas odpalania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się