Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wibracje auta od 115-140km/h 2014r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrób kolego wyważanie z testem drogowym, w większości przypadków winne są same opony,

JA u siebie mam michelin primacy hp z homologacją A0 i jest bajka

Odgrzewam.. robilem test drogowy i mam na nowych oponach (5k nalatane) po 7.5 kilo na przedniej osi i 8.5 i 10kg na tylnych kolach... limit jest chyba 12, ale nadal czuje lekkie wibracje..

Myslicie ze nowe felgi + opony i zejscie z tych 7.5 kg np na 2 kg... zniweluje drgania?

Robil ktos test drogowy, tak ze drgania zniknely i moze sie podzielic na jakich wynikach wibracje ustaly?

U mnie problem zniknal po wymianie felg i opon..... wywarzylem wszystko dorgowo i na tyl wrzucilem dwa kola z 4kg.. na przodzie mam po 1.5kg i jest OK....

Problem powrocil na oponach zimowych.. Continental ts850p.. nowe.. nie udalo sie wywazyc lepiej niz 7kg na tylnych i 7 oraz 3.5kg na przodzie... na tych samych felgach, opony Michelin PS4 wywazyly sie znacznie lepiej i nie bylo drgan... masakra jaka tandete produkuja te firmy... jedna opona 750 pln i taka lipa.. nie mam czasu reklamowac tych opon, ale juz nigdy wiecej Continentali nie kupie.

Opublikowano

Trzeba szukać opon z indeksem A0 to jest szansa że będzie OK

Opublikowano

Trzeba szukać opon z indeksem A0 to jest szansa że będzie OK

druga sprawa ze te zawieszenia nie powinny byc takie wrazliwe...

Opublikowano

Witam panowie , opisze temat jeszcze raz.   Miałem te drgania , wymieniłem opony 4 szt , zmieniłem tarcze i klocki z tyłu. Pozniej pojechałem na wywazanie dynamiczne. Drgania jakby ustały na kilka miesiecy. W zeszłym tygodniu pojechałem na przeglad okresowy , mechanik mi powiedział ze mam wylane amory z tyłu. Zmieniłem amortyzatory po czym drgania wrociły  , nastepnie załamany sytuacją wymieniłem dwa łozyska z piasta i PROBLEM ZNIKNĄŁ . Dla wszystkich ktorzy juz nie wiedza co robic polecam wlasnie wymienic łozysko z piasta. Mam b8 z 2013 , na liczniku 240 tys. POZDRAWIAM.

Opublikowano

@jasin01 zmianiłeś te łozyska z pisatami tył czy przód?

 

Opublikowano

Łozyska z piasta wymieniłem z tyłu. Wydaje mi sie ze to miało najwiekszy wpływ na to. Mechanik mi powiedział ze on nie widzi zeby byly rozwalone ale jednak przestało drgac.

 

Opublikowano
38 minut temu, jasin01 napisał:

Łozyska z piasta wymieniłem z tyłu. Wydaje mi sie ze to miało najwiekszy wpływ na to. Mechanik mi powiedział ze on nie widzi zeby byly rozwalone ale jednak przestało drgac.

 

Dzięki za info. Pytam ogólnie w temacie tych drgań. W przed-lifcie powymienialiśmy (właściciele przed-liftów) wahacze na te poliftowe z tuleja 75mm. 90% wibracji ustało natomiast jakaś część została. Ogólnie problem dotyczy przedniej osi dlatego pytałem gdzie dokładnie wymieniałeś te łożyska z piastą. Ciekawa sprawa... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...