Aydaho Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Panowie gryzie mnie jeszcze jedna kwestia, gryzie za każdym razem gdy silnik ma temperaturą roboczą i auto pracuje na jałowym. Objawy: wibracje, wyczuwalne wyraźnie na kierownicy i fotelu. Auto ma nowy dwumas, plecionka podobno w stanie bdb. korekcje w normie ( jedna najwyższa na pierwszym cylindrze -0,66 ) a mimo to od koncówki wydechu aż po kata wydech wibruje wydając przy tym metaliczny szum ( tylko po nagrzaniu ) W sobotę siedziałem u Łukaszar i sprawdzałem na jego wydechu - zero jakichkolwiek drgań. czemu więc telepie ? Katalizator może zabity ??? jakieś dwa m-ce temu wysrała się turbina i cały olej poszedł w dolot - może to być powodem wibracji ? Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2,8 to +2,8 mg/H -2,8 to +2,8 mg/H STAMP mg/str mg/str mg/str mg/str 0 -0,66 0,19 0,38 0,05 0,35 -0,66 0,19 0,33 0,05 0,7 -0,66 0,19 0,31 0,07 1,05 -0,66 0,19 0,26 0,07 1,41 -0,66 0,19 0,26 0,09 1,75 -0,68 0,26 0,26 0,09 2,11 -0,71 0,26 0,26 0,14 2,47 -0,73 0,26 0,26 0,14 2,83 -0,75 0,26 0,28 0,14 3,19 -0,78 0,26 0,31 0,16 3,55 -0,78 0,26 0,33 0,16 3,91 -0,78 0,26 0,35 0,16 4,27 -0,78 0,26 0,35 0,16 4,61 -0,78 0,26 0,35 0,14 4,97 -0,78 0,24 0,35 0,16 5,33 -0,78 0,24 0,35 0,16 5,69 -0,8 0,24 0,33 0,16 6,01 -0,8 0,24 0,33 0,16
boberek Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 no wartości massz spoko wiec nie masz sie co martwic musisłbys moje zobaczyć
Aydaho Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Opublikowano 3 Listopada 2008 no wartości massz spoko wiec nie masz sie co martwic musisłbys moje zobaczyć Piotruś ale w tym sęk że od czegoś się ten pieprzony wydech telepie - znajdz przyczynę to Cię ozłoce i już do niczego się nie przyczepie
boberek Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 posiedz w moim samochodzie to ci wszystkie drgania w twoim przejdą
Gość deadcow Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Heh mam podobny problem jak silnik się rozgrzeje to strasznie telepie wydechem a przez co wszystko w środku się trzęsie, w weekend postaram się wywalić katalizator, a następnie zmienię plecionkę.
Musashi Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 posiedz w moim samochodzie to ci wszystkie drgania w twoim przejdą porownanie do stanu bardziej zaawansowanego to nie rozwiazanie przyczyny. rozumiem ze chcesz zasugeorwac zeby sie kolega nie przejmowal.... drgania wydechu trzeba przesledzic od spodu. posprawdzac mocowanie ukladu jego wieszaki, oraz jego skrecenie.
Reggi Opublikowano 3 Listopada 2008 Opublikowano 3 Listopada 2008 Kurna Adaś wbijaj na najazd na parkingu i popatrz .. może wieszak któryś sie wykończył
Aydaho Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 chłopaki litości - Boberek jak miałbym niesprawny traktor to Twoja propozycja byłaby ok ale to samochód którym wodę dziecko i wk***ia mnie telepanie Wydech sprawdzony, wieszaki jak nowe, dziur niema, plecionka igla ale strasznie twarda - niewiem może powinna być bardziej elastyczna jak z założenia jej nazwa wskazuje ?
Musashi Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 plecionka z gumy nie jest, aczkolwiek cieknacy na nia EGR moze spowodowac spadek jej elastycznosci. jednak nie sadze aby na tyle co by tego typu efetkty wywolac. moze ktorys element wydechu jest przesuniety wzgledem drugiego.[br]Dopisany: 04 Listopad 2008, 09:49_________________________________________________probowales reka tlumic drgania ukladu od spodu? moze nie wyregulowali wspolosiowosci sprzegla przy montazu dmumasa i caly silnik wibruje?
Aydaho Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 ponieważ byłem własnie w warsztacie (wymiana oleju ) obejrzałem wydech - wszystko fabrycznie skręcone. Każdy z wieszaków sprawny. Plecionka od góry i dołu wygląda na nienaruszoną ale .... uderzając ręką w rure pod katalizatorem słychać ze środka rzężenie z plecionki i cąści wydechu za katem. ... no i już niewiem ... co wogóle w tej plecionce jest pod oplotem stalowym ? może jakiś element pod spodem się rozleciał i część wpadła do wydechu. Silnik trzęsie się tak samo jak przed wymiana dwumasa - tyle że po wymianie nie czuć już tak drgań na lewarku i nic nie szarpie przy ruszaniu, zmienie biegów etc.. ps. wywaliłem tez N75 - turbina już nie bulgocze - słychać tylko czysty świst
b3rs Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Wymieniałem plecionkę w drugim domowym A4 tyle że B5, też niby cała, jak nowa. Ale budę telepało, jak pchałem środkowy tłumik w strone silnika to był spokój, wspawałem drugą i jest git.
Aydaho Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Opublikowano 4 Listopada 2008 ok pewnie też ją wymienie choćby po to żeby wyeliminować kolejną możliwą opcję z listy dzięki i póki co EOT
Musashi Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 plecionka z zewnatrz ma oplot a w srodku jest stalowa elastyczna rura cos na ksztalt odkurzaczowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się