Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ustawienie wałka rozrządu po remoncie silnika


kielas321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od kilku lat jestem posiadaczem audi a4b5 z 98roku z silnikiem 1,9 tdi 110ps afn. od samego początku miałem problem z ubywającą wodą. na początku były to nikome ilości wody w zeszłym roku propblem zwiekszył się bo przy redukowaniu biegu z 5 na 3 momentalnie wode wywalalo przez zbiorniczek. zdecydowałem się na remont silnika który sam wykonuje dodam oczywiście że samochod do końca chodzil remont początkowo miał polegać na planowaniu głowicy i wymianie uszczelki. Jak to zawsze bywa ruszy sie jedno to zaraz wyjdzie drugie ostatecznie cały silnik opuscił komore silnika wymieniłem tarcz sprzegłową łozysko sprzegła wymiana wszystkich uszczelnień pierścienie . dziś założyłem głowice i tu pytanie dla was:

jak ustawić wałek rozrządu???

kolo zamachowe mam na zero pompa wtryskowa zablokowana kołkiem a co z wałkiem ?? jak go ustawić aby silnik mi odpalił?? bo wszedzie jest jak ustawić rozrzad po wymianie i tak dalej ale nigdzie nie jest jasno powiedziane i pokazane jak ma być wałek ustawiony pierwsze krzywki przy ustawieniu wału na zero

z góry dzięki za pomoc pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od kilku lat jestem posiadaczem audi a4b5 z 98roku z silnikiem 1,9 tdi 110ps afn. od samego początku miałem problem z ubywającą wodą. na początku były to nikome ilości wody w zeszłym roku propblem zwiekszył się bo przy redukowaniu biegu z 5 na 3 momentalnie wode wywalalo przez zbiorniczek. zdecydowałem się na remont silnika który sam wykonuje dodam oczywiście że samochod do końca chodzil remont początkowo miał polegać na planowaniu głowicy i wymianie uszczelki. Jak to zawsze bywa ruszy sie jedno to zaraz wyjdzie drugie ostatecznie cały silnik opuscił komore silnika wymieniłem tarcz sprzegłową łozysko sprzegła wymiana wszystkich uszczelnień pierścienie . dziś założyłem głowice i tu pytanie dla was:

jak ustawić wałek rozrządu???

kolo zamachowe mam na zero pompa wtryskowa zablokowana kołkiem a co z wałkiem ?? jak go ustawić aby silnik mi odpalił?? bo wszedzie jest jak ustawić rozrzad po wymianie i tak dalej ale nigdzie nie jest jasno powiedziane i pokazane jak ma być wałek ustawiony pierwsze krzywki przy ustawieniu wału na zero

z góry dzięki za pomoc pozdrawiam

Witam.Jeżeli dobrze się orientuję to w wałku rozrządu jest poprzeczne wycięcie na blokadę [jakiś płaskownik ;) ]

Krzywki na wałku musza być ustawione na zewnatrz.Tak jak na rysunku pierwsza i ostatnia krzywka.a blokada wałka od strony skrzyni ma być idealnie w poziomnie czoła głowicy. ;)

http://www.directupload.net/file/d/4118/bv4iqxt2_jpg.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 cylinder zawory mają przechodzić a na pierwszym krzywki mają być przeciwstawnie sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...