Skocz do zawartości
IGNOROWANY

POLO 1,9 TDI (101PS) Nowy Wtrysk i zła korekcja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Wymieniłem ostatnio wtryskiwacz u żony w aucie na 1 cylindrze na nowy, ponieważ auto trzepało chodziło na 3 cylindry a błędy na VCDS to przerwanie zapłonu oraz uszkodzony wtryskiwacz na 1 cylindrze. Znajomy który jest mechanikiem w ASO VW miał dwa nowe wtryskiwacze lecz o inny numerach niestety nie wiem jakich wsadził w miejsce uszkodzonego oczywiście z nowymi usczelniaczami itd.

Auto odapliło na 4 cylindry chodzi jak talala wszystko jest ok poza korekcją na 1 cylindrze która wynosi 2.99, pozostałe to:

2 cylinder -1,04

3 cylinder -1,27

4 cylinder -0,97

Powtarzam auto jeździ i odpala jak wcześniej.

Co jest powodem tak dużęj korekcji?

Opublikowano

No to kolega chyba wsadził "inny" wtryskiwacz. A korekcje na nim są poza zakresem, którego max. to 2,99. Zapytaj sie co za wtrysk tam siedzi i niech zmieni jeżeli wsadził nie odpowiedni.

Opublikowano

tak jak napisałem o innych numerach, skoro pasuje do głowicy i jest z mocniejszego modelu to w czym problem? Auto chodzi ok tylko czy mają prawo być takie korekcje?

Opublikowano

korekcje powinny być bliskie zeru.

wtrysk na pierwszym cylindrze leje więcej ropy, muszę mówić czym to się może skończyć?

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Niech ci poda numer starego i nowego wtrysku. To że pozornie działa nie oznacza, że jest dobrze.

Opublikowano

jest jeszcze opcja ze mechanik po montazu PD, nie wyregulowal prawidlowo trzpienia regulacyjnego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...