Hezen 23 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) Witam. Czy do wyjęcia tylnego zacisku i jarzma hamulca trzeba ściągać tarcze? Może ktoś próbował i udało mu się wyciągnąć jarzmo i zacisk bez zdejmowania tarczy? Pozdrawiam. Edytowane 3 Września 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Noooo znaczy sie najpierw trzeba odkręcić zacisk z jarzmem a na końcu dopiero tarcze sie zdejmuje, ale w czym ci to przeszkadza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Nie chce ruszać tarczy po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 A spróbuj ruszyc tarcze bez ściągania zacisku i jarzma :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Dev no wiadomo że tarczy się nie ściągnie bez zrzucenia jarzma i zacisku Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 bez problemu to zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 W tym tygodniu miał mi przyjść zwstaw regeneracyjny ale nie doszedł, naprawę muszę przełożyć na następny weekend. Sprubuje bez zdejmowania tarczy, może się uda Dzisiaj będę walczył z zapchanymi tunelami nawiewu na nogi pasażerów. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 no próbuj ale inaczej się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Hezen czytam ten post i wydaje.mi sie ze to jakis matrix. O co Co q...a chodzi z ta tarczą, w czym Ci przeszkadza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Czy do wyjęcia tylnego zacisku i jarzma hamulca trzeba ściągać tarcze? nie trzeba bo niby po co?? Pytanie powinno brzmiec: Czy do wymiany tarcz trzeba odkrecac jarzma.Tak trzeba odkrecic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 5 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Źle złożyłem zdanie. Chciałem się tylko was spytać czy jest taka możliwość a wy od razu hejtujecie Chcę jak najmniej roboty w której jest kontakt ze smarem a robienie czegokolwiek w rękawicach to udręka. Spytałem grzecznie a wy zaraz mnie za jakiegos po*eba uważacie Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Smar jedynie będziesz stosował przy zacisku(wymianie reperaturek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Mam już reperaturkę zacisku wraz z tłoczkiem. Tłoczek ma otwór w rowku na gumkę osłaniającą tłoczek. Czy ten otwór w niczym nie przeszkadza? Ori tłoczek go nie ma. Jutro wrzuce fotki jakby ktoś nie wiedział o co chodzi. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Września 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ori też go ma z tym ze caly juz zardzewiał. Do wymiany tloczka i gumki odkrec sobie zacusk i zabezpiecz przewod aby nie wyciekal płyn bo będą jaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Nie miał ori tłok? dziwne go gumka jakoś ma się trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 10 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Ori też go ma z tym ze caly juz zardzewiał. Do wymiany tloczka i gumki odkrec sobie zacusk i zabezpiecz przewod aby nie wyciekal płyn bo będą jaja. Przewodu nie będę zaciskał tylko zabezpiecze wciśnięty pedał hamulca.Gdy lekko hamuje to ten zacisk który chcę regenerować właśnie lekko popiskuje. Mógłbyś mi napisać jak odpowietrzyć tylne zaciski? Pytałem w innym temacie w którym pisali że trzeba go odpowietrzyć w "rękach" a ja nie wiem o co c'mon, tym bardziej że jutro będę regenerował zacisk. Zbiorniczek płynu hamulcowego też mam do wymiany, bo u góry pękł i za razem chcę wymienić cały płyn w układzie. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Przewod zabezpiecz nieprzelotową nakretka M10X1. Wciskanie hamulca nic nie da, pkyn i tak sp... ucieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Jestem już po regeneracji zacisku. Odpowietrzyłem układ ale jak podpompuje to pedał i tak schodzi do połowy :/ Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 bo jest zapowietrzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Wiem, tylko jak do końca odpowietrzyć układ? Na hamulce nie mogę narzekać i grzebać przy tym więcej nie bede, ale mam do wymiany zbiorniczek płynu i cały płyn, więc lepiej wiedzieć jak całkowicie odpowietrzyć i zrobić z hamulcami porządek. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się