kapcior Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Witam Mam B6 w którym od momentu zakupu mam błąd ESP (kontrolka) i po sczytaniu Vagiem pokazuje dwa błędy: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 oraz jakis 0778 (coś z ABS). Standardowo według podpowiedzi z wiki-ross zrobilem według opisu:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01826 Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] Niestety po wpisaniu loginu 40168 i wejsciu w basic settings w polu czujnik skrętu pokazuje mi: NOT OK a w grupie 005 field 1 kąt skretu nie zmienia sie gdy kręce kierownicą. caly czas jest 0 stopni. Zdjąłem kierownicę i sprawdziłem wizualnie ten czujnik skrętu i kable do niego ale wszystko wygląda ok. Co ciekawe taśma poduszki zamiast standardowych 5 obrotow (2.5 w lewo i 2.5 w prawo) miała 3.5 w lewo i 4.5 obrotu w prawo. Także nie wiadomo teraz jak to ustawić bo nie ma parzystej liczby obrotów na tej taśmie i nie ma żółtej kropki która w innych Vagach pomaga ustawić taśme na środku. Nie wiem co poprzedni własciciel przy tym grzebał. Co doradzicie? Czy może być padnięty ten czujnik skretu na taśmie? Raczej tam nie ma sie w nim co psuć. Czy moze to padnięty sterownik abs/esp ? Edytowane 6 Września 2015 przez kapcior
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się