lukaszr 7 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 wiele aut moge wymiecic które wychodza na perforowanych tarczach prosto z fabryki Nie musi - wiele z nich, np. Porsche się wycofuje z takich właśnie tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 wiele aut moge wymiecic które wychodza na perforowanych tarczach prosto z fabryki Nie musi - wiele z nich, np. Porsche się wycofuje z takich właśnie tarcz. ale niech błyśnie nam wiedzą specjalistyczną i wymieni te tabuny firm wypuszczających takie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 np. Porsche się wycofuje z takich właśnie tarcz. ale tylko dlatego ze idzie w ceramike lub carbon :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Tak, zgadza się, szkoda tylko, że lukaszr zapomniał o tym wspomnieć. Myślę, że Norbi już podjął decyzję i temat został wyczerpany - każdy ma swoje zdanie i jakieś doświadczenia, więc nie przekonujmy się na siłę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 prosze bardzo: BMW: M3 M5 M6 porsche praktycznie każda sztuka zaskocze Was widziałem kilka A4 już w odmianie 2.0TFSI w salonie pomijająć odmiany S i RS mersedes C 220, 270CDi (sport pakiet) mercedes E ale nie pamietam odmiany silnikowej mersedes S praktycznie w kazdej odmianie jest jeszcze wiele sportowych aut typu aston martin, ferrari, lamborghini etc, etc ale zejdzmy na ziemie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 ale tylko dlatego ze idzie w ceramike lub carbon :gwizdanie: Jakoś czytałem i słyszałem co innego - wieczne skargi klientów znudziły się Porsche i to był główny powód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 ale tylko dlatego ze idzie w ceramike lub carbon :gwizdanie: Jakoś czytałem i słyszałem co innego - wieczne skargi klientów znudziły się Porsche i to był główny powód. Czyli P. idzie w gładkie i wentylowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami. Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami. Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu. Tył jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami. Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu. Tył jest ok A jak wyglądały ostatnio klocki przy wymianie? Ścierają się równomiernie na każdym z tłoczków w zacisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami. Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu. Tył jest ok A jak wyglądały ostatnio klocki przy wymianie? Ścierają się równomiernie na każdym z tłoczków w zacisku? Tak i zostały razem z przodem wymienione tarcze i klocki.Tarcze są c**j... i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 wiec czego tak na prawde szukasz ? bo nie bardzo rozumiem? tego nie, tamtego nie, a to bleeeeee.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 wiec czego tak na prawde szukasz ? bo nie bardzo rozumiem? tego nie, tamtego nie, a to bleeeeee.... Już wybrałem więc nie musisz się spuszczać ze swoimi wypocinami.Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 żałosne........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi