Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] S4 Pierd... tarcze ATE


Norbi

Rekomendowane odpowiedzi

wiele aut moge wymiecic które wychodza na perforowanych tarczach prosto z fabryki

Nie musi - wiele z nich, np. Porsche się wycofuje z takich właśnie tarcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiele aut moge wymiecic które wychodza na perforowanych tarczach prosto z fabryki

Nie musi - wiele z nich, np. Porsche się wycofuje z takich właśnie tarcz.

ale niech błyśnie nam wiedzą specjalistyczną i wymieni te tabuny firm wypuszczających takie auta :wink4::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np. Porsche się wycofuje z takich właśnie tarcz.

ale tylko dlatego ze idzie w ceramike lub carbon :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zgadza się, szkoda tylko, że lukaszr zapomniał o tym wspomnieć. :confused4:

Myślę, że Norbi już podjął decyzję i temat został wyczerpany - każdy ma swoje zdanie i jakieś doświadczenia, więc nie przekonujmy się na siłę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze bardzo:

BMW: M3 M5 M6

porsche praktycznie każda sztuka

zaskocze Was widziałem kilka A4 już w odmianie 2.0TFSI w salonie

pomijająć odmiany S i RS

mersedes C 220, 270CDi (sport pakiet)

mercedes E ale nie pamietam odmiany silnikowej

mersedes S praktycznie w kazdej odmianie

jest jeszcze wiele sportowych aut typu aston martin, ferrari, lamborghini etc, etc

ale zejdzmy na ziemie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tylko dlatego ze idzie w ceramike lub carbon :gwizdanie:

Jakoś czytałem i słyszałem co innego - wieczne skargi klientów znudziły się Porsche i to był główny powód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tylko dlatego ze idzie w ceramike lub carbon :gwizdanie:

Jakoś czytałem i słyszałem co innego - wieczne skargi klientów znudziły się Porsche i to był główny powód.

Czyli P. idzie w gładkie i wentylowane? :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami.

Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami.

Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu.

Tył jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami.

Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu.

Tył jest ok

A jak wyglądały ostatnio klocki przy wymianie? Ścierają się równomiernie na każdym z tłoczków w zacisku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norbi chłopaku, lipa straszna z tymi hamulcami.

Pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić jak się sprawują hamulce na tyle. Problem może być w tym, że tył słabo trzyma przez co hamulce z przodu biorą na siebie całą robotę zatrzymywania auta. Nie chce mi się wierzyć, że tak szybko przegrzewają się i deformują tarcze 321mm przy masie S4. :/ Fabryczny układ hamulcowy w esie powinien w zupełności wystarczyć do skutecznego zatrzymania tego samochodu.

Tył jest ok

A jak wyglądały ostatnio klocki przy wymianie? Ścierają się równomiernie na każdym z tłoczków w zacisku?

Tak i zostały razem z przodem wymienione tarcze i klocki.

Tarcze są c**j... i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec czego tak na prawde szukasz ?

bo nie bardzo rozumiem?

tego nie, tamtego nie, a to bleeeeee....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec czego tak na prawde szukasz ?

bo nie bardzo rozumiem?

tego nie, tamtego nie, a to bleeeeee....

Już wybrałem więc nie musisz się spuszczać ze swoimi wypocinami.

Do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...