miszaq92 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Witam, dzis mechanik wymienial mi rozrzad i po odbiorze samochodu powiedzial zebym zbieral na turbine bo odlaczyl przewod od intercoolera do turbiny bylo duzo oleju. Czy to faktycznie padajaca turbina? Czekam na odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 padajaca jak padająca na pewno nie szczelna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilKOZAK Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 dużo, to znaczy ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 no on stwierdził ''ooo z półtorej litra'' samochód trochę stał bo był sprowadzony, mogło to mieć jakiś wpływ? tak samo wymieniałem niedawno olej i był max stan, może to się jakoś przekładać? Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu8 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Jak wszyscy zobaczą olej w dolocie to zaraz by turbo robili a wystarczy sie zainteresować separacja oleju z odmy , mniej wiecej na ok 1000km w oparach jest ok 50ml oleju który własnie jest podawany do dolotu celem spalenia celem jest ekologia tak jak egr . Polecam to wspomóc dodatkowym separatorem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilKOZAK Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 S Co robić? Sprawdzaj regularnie poziom oleju, dbaj o turbinę, wymieniaj systematycznie olej. Myślę, że jeżeli auto teraz ładnie jeździ, nie masz notlaufów, a stan oleju od wymiany do wymiany trzyma się w normie to nie masz co się za bardzo przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 No wlasnie ostatnio wymienialem i mialem max stan, sprawdze jutro rano i dam znac Jesli bedzie nadal max to wypuszczac troche zeby byl stan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Jak siega do poziomu max to nie ruszaj nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Olej w ic-ku żecz normalna, ale z tą ilością to chyba trochę przesadził Ustaw poziom oleum na maksa i obserwuj, jakby szybko ubywało to po paru tysiach zajrzyj osobiście do ic-ka i porównaj ubytek do ilości oleum która się tam znajdzie, wtedy się co nieco rozjaśni w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wasyl622 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Witam chyba coś mogę na ten temat powiedzieć u mnie od max do nim zjadł na 1000km ściągałem przewody od IC i ciekł olej układ kolektor EGR zapchany na max czyszczenie itp turbo zawiozłem do reg. powiedzieli że widać , że puszcza olej założyłem nowy olej itp czyszczenie odpalanie aby turbo zassało olej. Jazda po przejechaniu 7000 km wyciekło 200ml każde auto jakie by nie było Toyota VW itp każdy ma zapocony IC mokre rury każde nawet nowe turbo nie jest w 100% szczelne i wypuszcza olej jak dbasz tak masz to nie benzyna żę odpalasz i kita. Dalej odma w tym aucie jest nie rozbieralna i może być tak, że turbo zasysa olej z odmy poczytaj jest tego dużo na necie i forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaq92 Opublikowano 12 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Oczywiście znam złotą zasadę ''jak dbasz tak masz'' to mój ósmy diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się