Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9TDI AFN 110KM] chip - jednak nie w Poznaniu , pojechałem do Warszawy, WYKRES


miczek.mk

Rekomendowane odpowiedzi

Murzynowi trzeba dołożyć 200 Kg

dobra, dobra - bez cwaniakowania, jak tak wyrownujemy szanse, do prosze mi dolozyc wtryski od AWX'a i jeszcze kilka innych czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, minęły juz około 3 tygodnie od modyfikacji, więc znowu przyszedł czas refleksji..., czuję się w obowiązku informować Was o tym, bo to w końcu mój wątek. ;-) Kilometrów znowu przybyło. Znowu przyczepa z dwoma motocyklami, znowu jechałem niezbyt spokojnie jak na jazdę z przyczepą (120-140km/h), w trzy osoby. I średnia wyszła fajna 7.4 l/100km. No, ale przyczepę oddałem. Następne kilometry zrobiłem dynamiczniej ze względu na to, że się ciągle spieszyłem. A średnia - rewelacja 5.98 / 100km. Oczywiście zużycie paliwa mierzę zawsze metodą tankowania do pełna, robiąc spore odcinki (minimum 500 km), aby możliwie dokładnie zmierzyć spalanie. Myślę, że przyszedł czas na małe podsumowanie chipowania u Rogala - auto wulgarnie mówiąc zapiepsza aż miło, nie kopci, zużycie oleju silnikowego (Mobil pełen syntetyk) nadal nie występuje, i przy moim stylu jazdy zużycie paliwa wzrosło o około 0,3 l/100km.

I powiem wprost - jak przemieszczać się samochodem to wolnossącą benzyną (wiem co mówię bo miałem dwa tylnonapędowe auta z silnikami 2.0 benzyna z gazem sekwencyjnym BRC, którymi zrobiłem łącznie parę set tysięcy km), jak jeździć to dieslem, jak jeździć samochodem z przyjemnością to dieslem z chipem przygotowanym przez Rogala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładem był Passat 2003 1.9TDi 130KM, zrobiony przez jedną ze znanych firm krakowskich (niby na 180KM), ale u Rogala na hamowni wyszło 165 KM i bardzo nieharmonijny wykres, Rogal poprawił program na 175KM, a co bardzie ważne, wykres po programie był bez porównania bardziej optymalny, widziałem jak gość po przejażdżce wypowiadał się w samych superatywach, podkreślając że jego auto wreszcie przyjemnie się zachowuje...

Sorki za odgrzanie kotleta,to byłem ja tym passatem,troche plotek nie zaszkodzi :tongue4:,ale było tak miałem program Diagtronika na ich hamowni 180KM i 393Nm,założyłem Fmic i musiałem zrobić korektę softu,pojechałem do Witka i okazało się że jest 165KM i 365Nm,(czyli hamownia Diagtronika zawyża cholernie),Witek napisał softa pod Fmic bo dół był do d*py ,jak w benzynie,no i podciągnął na 172KM i 375Nm w innym zakresie obrotów,bo po sofcie poprzednim moment miałem tak nisko że przy lekkim dodaniu gazu koła obracały się i nie można było efektywnie ruszyć,teraz jest pofi robota ,moment delikatnie idzie do góry nie powodując uślizgów,za co DZIĘKUJE Rogalowi za super robotę. :thumbup:

A tobie miczek gratuluje dobrego wyboru i jak najmniej mandatów ,które zarobiłeś w drodze po swój ukochany sofcik :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miczek.mk dobrze piszesz... tez wczesniej jezdzilem benzyniakami.... uturbionymi tez i nie ma to jak dobre TDI :thumbup:

Nie kazdy lubi ten paskudny halas diesla w srodku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miczek.mk dobrze piszesz... tez wczesniej jezdzilem benzyniakami.... uturbionymi tez i nie ma to jak dobre TDI :thumbup:

Nie kazdy lubi ten paskudny halas diesla w srodku.

tak to jest na tym swiecie ... jedni lubia jak im nogi smierdza a inni pomarancze ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za odgrzanie kotleta,to byłem ja tym passatem,troche plotek nie zaszkodzi :tongue4:,ale było tak miałem program Diagtronika na ich hamowni 180KM i 393Nm,założyłem Fmic i musiałem zrobić korektę softu,pojechałem do Witka i okazało się że jest 165KM i 365Nm,(czyli hamownia Diagtronika zawyża cholernie),Witek napisał softa pod Fmic bo dół był do d*py ,jak w benzynie,no i podciągnął na 172KM i 375Nm w innym zakresie obrotów,bo po sofcie poprzednim moment miałem tak nisko że przy lekkim dodaniu gazu koła obracały się i nie można było efektywnie ruszyć,teraz jest pofi robota ,moment delikatnie idzie do góry nie powodując uślizgów,za co DZIĘKUJE Rogalowi za super robotę. :thumbup:

A tobie miczek gratuluje dobrego wyboru i jak najmniej mandatów ,które zarobiłeś w drodze po swój ukochany sofcik :dance:

No część kolego z Białegostoku. Ładny ten Twój czarny Passat Variant 1.9TDI AWX B5 lift z chromami (zazdroszczę Ci, że masz go od nowego), do tego widać, że go szanujesz. Jaki ten świat mały, myślałem że właściciele VW nie zaglądają do klanu OOOO .

Oczywiście cieszę się, że się odezwałeś, rozumiem, że Twoje autko sprawuje się nadal po modzie Rogala dobrze, myślę sobie, że nie zakończyłeś swoich modów, strzelam - albo zmieniasz samochód, albo planujesz jakiś hard-core w Twoim Passaciku... Na przykład większa turbina, rury wydechu, rury dolotu, IC od kombajna zbożowego New Holland Big... (trochę żartuję, ale myślę że jesteś w porzadku gość z pasją, że ostatniego słowa nie powiedziałeś i na programie i IC się nie zakończy...)

Jeśli chodzi o mój stan posiadania punktów karnych to w obydwóch swoich autach oprócz antyradarów założyłem CB no i się uspokoiło z Aniołami Stróżami w niebieskich kubraczkach...

Co do mojej modyfikacji u Rogala to auto sprawuje się jak należy, pali mało i nadal jestem bardzo zadowolony i nie żałuję, że zdecydowałem się jedynie na delikatną modyfikalcję softu. 135 KM i 285 Nm wystarczy do swobodnego przemieszczania się po polskich, asfaltowych bezdrożach (tak mówią o naszych drogach nasi sąsiedzi), a przy tym nie czuję żadnych negatywnych skutków tej modyfikacji. Jedynie myślę, czy da się złożyć skrzynię 6 biegową bo by się teraz przydała na autostrady...[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2007, 21:00 _________________________________________________Witam Was, drodzy forumowicze. Od wizyty u Rogala minęło 7 miesięcy. W związku z tym, że obiecałem podzielić się wrażeniami po jakimś dłuższym czasie, jak moje auto po modyfikacji się sprawuje, więc czynię to (w końcu to mój post a pewnie opinia "po czasie" wielu zainteresuje). Powiem tyle... nadal rewelacyjnie. Auto nadal jest w doskonałej kondycji. Osiągi nadal mnie bardzo zadawalają, jedyna rzecz, która mi trochę przeszkadza (a jest konieczna) to długi czas nagrzewania silnika 1.9 TDI AFN pomimo sprawnego układu chłodzenia i konieczność każdorazowego studzenia turbiny po jeździe. Oczywiście zawsze sprawdzam spalanie tankując zawsze do pełna. Średnia nadal utrzymuje się zawsze sporo poniżej 6l / 100 km, minimalny wynik to 4,9l / 100km, maksymalnie bez przyczepy około 6,5 l/ 100km. Zużycie oleju silnikowego nadal nie występuje. Olej nadal Mobil pełny syntetyk, wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza i kabiny, ;-) ) oryginalne, wymieniane w autoryzowanym serwisie Vw/Audi. Paliwo (olej napędowy) - wyłącznie zwykły Orlen oraz zwykły Shell. Podsumowując na moim przykładzie, jeśli masz auto w idealnym stanie, to nie zastanawiaj się i jedź do Rogala, a nie bedziesz żałował.[br]Dopisany: 28 Luty 2008, 00:11:59_________________________________________________

Witam Was, drodzy forumowicze.

Mamy rok 2011.

ODGRZEWAM KOTLETA, ale temat pewnie wielu interesuje, więc napiszę co myślę o chipie Rogala po tak długim czasie.

Od wizyty u Rogala w Warszawie minęły niemal 4 lata. Czas płynie nieubłaganie.

W związku z tym, że muszę podzielić się wrażeniami po tak długim czasie, jak moje, zresztą coraz starsze auto po modyfikacji, się sprawuje.

Niniejszym to czynię.

1. Olej nadal syntetyk Mobil.

2. Turbina nadal pierwsza oryginalna, nie dotykana.

3. Zużycie paliwa ciągle na tym samym poziomie.

4. Serwis nadal w ASO VW Staszak Duszniki Wlkp.

5. Audiczka nadal chodzi i wygląda jak nowa.

6. Wycieków i wypocin ZERO. TOTALNE ZERO.

7. Jestem tym wszystkim naprawdę zachwycony i gorąco POLECAM robotę Rogala

REWELACJA !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za odgrzanie kotleta,to byłem ja tym passatem,troche plotek nie zaszkodzi :tongue4:,ale było tak miałem program Diagtronika na ich hamowni 180KM i 393Nm,założyłem Fmic i musiałem zrobić korektę softu,pojechałem do Witka i okazało się że jest 165KM i 365Nm,(czyli hamownia Diagtronika zawyża cholernie),Witek napisał softa pod Fmic bo dół był do d*py ,jak w benzynie,no i podciągnął na 172KM i 375Nm w innym zakresie obrotów,bo po sofcie poprzednim moment miałem tak nisko że przy lekkim dodaniu gazu koła obracały się i nie można było efektywnie ruszyć,teraz jest pofi robota ,moment delikatnie idzie do góry nie powodując uślizgów,za co DZIĘKUJE Rogalowi za super robotę. :thumbup:

A tobie miczek gratuluje dobrego wyboru i jak najmniej mandatów ,które zarobiłeś w drodze po swój ukochany sofcik :dance:

No część kolego z Białegostoku. Ładny ten Twój czarny Passat Variant 1.9TDI AWX B5 lift z chromami (zazdroszczę Ci, że masz go od nowego), do tego widać, że go szanujesz. Jaki ten świat mały, myślałem że właściciele VW nie zaglądają do klanu OOOO .

Oczywiście cieszę się, że się odezwałeś, rozumiem, że Twoje autko sprawuje się nadal po modzie Rogala dobrze, myślę sobie, że nie zakończyłeś swoich modów, strzelam - albo zmieniasz samochód, albo planujesz jakiś hard-core w Twoim Passaciku... Na przykład większa turbina, rury wydechu, rury dolotu, IC od kombajna zbożowego New Holland Big... (trochę żartuję, ale myślę że jesteś w porzadku gość z pasją, że ostatniego słowa nie powiedziałeś i na programie i IC się nie zakończy...)

Jeśli chodzi o mój stan posiadania punktów karnych to w obydwóch swoich autach oprócz antyradarów założyłem CB no i się uspokoiło z Aniołami Stróżami w niebieskich kubraczkach...

Co do mojej modyfikacji u Rogala to auto sprawuje się jak należy, pali mało i nadal jestem bardzo zadowolony i nie żałuję, że zdecydowałem się jedynie na delikatną modyfikalcję softu. 135 KM i 285 Nm wystarczy do swobodnego przemieszczania się po polskich, asfaltowych bezdrożach (tak mówią o naszych drogach nasi sąsiedzi), a przy tym nie czuję żadnych negatywnych skutków tej modyfikacji. Jedynie myślę, czy da się złożyć skrzynię 6 biegową bo by się teraz przydała na autostrady...[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2007, 21:00 _________________________________________________Witam Was, drodzy forumowicze. Od wizyty u Rogala minęło 7 miesięcy. W związku z tym, że obiecałem podzielić się wrażeniami po jakimś dłuższym czasie, jak moje auto po modyfikacji się sprawuje, więc czynię to (w końcu to mój post a pewnie opinia "po czasie" wielu zainteresuje). Powiem tyle... nadal rewelacyjnie. Auto nadal jest w doskonałej kondycji. Osiągi nadal mnie bardzo zadawalają, jedyna rzecz, która mi trochę przeszkadza (a jest konieczna) to długi czas nagrzewania silnika 1.9 TDI AFN pomimo sprawnego układu chłodzenia i konieczność każdorazowego studzenia turbiny po jeździe. Oczywiście zawsze sprawdzam spalanie tankując zawsze do pełna. Średnia nadal utrzymuje się zawsze sporo poniżej 6l / 100 km, minimalny wynik to 4,9l / 100km, maksymalnie bez przyczepy około 6,5 l/ 100km. Zużycie oleju silnikowego nadal nie występuje. Olej nadal Mobil pełny syntetyk, wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza i kabiny, ;-) ) oryginalne, wymieniane w autoryzowanym serwisie Vw/Audi. Paliwo (olej napędowy) - wyłącznie zwykły Orlen oraz zwykły Shell. Podsumowując na moim przykładzie, jeśli masz auto w idealnym stanie, to nie zastanawiaj się i jedź do Rogala, a nie bedziesz żałował.[br]Dopisany: 28 Luty 2008, 00:11:59_________________________________________________

Witam Was, drodzy forumowicze.

Mamy rok 2011.

ODGRZEWAM KOTLETA, ale temat pewnie wielu interesuje, więc napiszę co myślę o chipie Rogala po tak długim czasie.

Od wizyty u Rogala w Warszawie minęły niemal 4 lata. Czas płynie nieubłaganie.

W związku z tym, że muszę podzielić się wrażeniami po tak długim czasie, jak moje, zresztą coraz starsze auto po modyfikacji, się sprawuje.

Niniejszym to czynię.

1. Olej nadal syntetyk Mobil.

2. Turbina nadal pierwsza oryginalna, nie dotykana.

3. Zużycie paliwa ciągle na tym samym poziomie.

4. Serwis nadal w ASO VW Staszak Duszniki Wlkp.

5. Audiczka nadal chodzi i wygląda jak nowa.

6. Wycieków i wypocin ZERO. TOTALNE ZERO.

7. Jestem tym wszystkim naprawdę zachwycony i gorąco POLECAM robotę Rogala

REWELACJA !!!

jeszcze powiedz ile tys km zrobiles w ciagu 4 lat na programie? bo wazniejsze jest jaki przebieg zrobil samochod na chipie niz ile czasu jezdzi na chipie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze powiedz ile tys km zrobiles w ciagu 4 lat na programie? bo wazniejsze jest jaki przebieg zrobil samochod na chipie niz ile czasu jezdzi na chipie

Odpowiedziałem na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...