Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9TDI AFN 110KM] chip - jednak nie w Poznaniu , pojechałem do Warszawy, WYKRES


miczek.mk

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam kogoś, kto podrasuje w Poznaniu moją Audiczkę. Kogo polecacie? Jeśli nie ma takowego w Poznaniu to gdzie mam jechać, aby mi auta nie spaprali. Wymagań nie mam zbyt wielkich, tylko soft, i raczej trwałość i zużycie paliwa na pierwszym miejscu, a nie super przyrosty mocy i momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, temat ponownie wraca, mam dwóch kolegów, którzy chipowali swoje auta w Poznaniu we firmie GEKO-CARS http://www.gekocars.pl/ i są bardzo zadowoleni. Wiem, że współpracują ponoć z Mastersem, ale jeśli macie jakieś doświadczenie to dajcie znać, przecież Masters w Warszawie nic chyba nie może za pracę firmy Geko w Poznaniu. Oto auta moich kolegów, chipowane w GEKO:

1. Vw Passat Variant 110KM automat 1999 rok - jakiś rok temu

2. Audi A4 Avant 130KM tiptronic 2003 rok - około 3 miesiące temu

Czy dać im moje autko do chipowania?? Co wy na to?? Chcą około 1200 - 1400 zł. Moc po chipie ma wzrosnąć do około 140 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon do Mastersa i sie spytaj jak to jest z ta wspolpraca. Jesli masters im softy moduje to wal smialo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon do Mastersa i sie spytaj jak to jest z ta wspolpraca. Jesli masters im softy moduje to wal smialo.

Zadzwon do Mastersa i sie spytaj jak to jest z ta wspolpraca. Jesli masters im softy moduje to wal smialo.

Soft wysyłkowy jak dobry by nie był to co innego niź coustom pod to co sie zastaje w aucie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft wysyłkowy jak dobry by nie był to co innego niź coustom pod to co sie zastaje w aucie. Pozdrawiam

No właśnie, o wilku mowa, nie dałem autka do Geko Poznań (soft Masters Warszawa), bo jak zadzwoniłem do Mastersa, to mówi, że mam przyjechać do niego do Warszawy... No i zastanawiam sie nad Tobą - Rogal, co ty na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon do Mastersa i sie spytaj jak to jest z ta wspolpraca. Jesli masters im softy moduje to wal smialo.

Zadzwon do Mastersa i sie spytaj jak to jest z ta wspolpraca. Jesli masters im softy moduje to wal smialo.

Soft wysyłkowy jak dobry by nie był to co innego niź coustom pod to co sie zastaje w aucie. Pozdrawiam

true true

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft wysyłkowy jak dobry by nie był to co innego niź coustom pod to co sie zastaje w aucie. Pozdrawiam

No właśnie, o wilku mowa, nie dałem autka do Geko Poznań (soft Masters Warszawa), bo jak zadzwoniłem do Mastersa, to mówi, że mam przyjechać do niego do Warszawy... No i zastanawiam sie nad Tobą - Rogal, co ty na to??

nie zastanawiaj sie tylko uzgadniaj termin :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak radziliście, tak zrobiłem. Wymogi miałem takie: program miał być delikatny, max 135KM i łagodne wznoszenie się wykresu mocy i momentu, tak aby auto było przyjazne w codziennej ekspolatacji, bo moje auto ma napęd przedni i jest bez ASR-u. Oto moje subiektywne wrażenia z pobytu u Rogala. 1. Umówiliśmy się na określoną godzinę i określony dzień. 2 Spóźniłem się półtorej godziny, informując o tym że tak będzie 3 godziny przed spotkaniem. 3. Po przyjeździe po dziesięciu minutach oczekiwania Rogal podszedł do mnie. 4. Najpierw pojechliśmy na przejażdżkę z Vagiem, była ona bardzo długa, w róznych wymaganych przez Rogala warunkach. 5. Okazało sie że kierownice turbinki się zacinają. 6. Rogal długo i intensywnie starał się rozruszać kierownice, i co chwila przejeżdzaliśmy się autem, kierownice prawie rozruszał - dlatego wykres oryginalnego programu jest tylko trochę pofalowany. 7. Rogal wymienił jeden wężyk, i jeden wąż w dolocie oceniając je jako niepewne. 8. Wymontował sterownik silnika. 9. Wylutował oryginalne kości ze sterownika, wlutotował nowe podstawki do kości. 10 Włączył notebooka i na podstawie wcześniej przygotowanego programu naniósł poprawki uwzględniające cechy osobnicze mojego auta, przy czym oznajmił że będzie miało wymagane przez mnie 135 KM i fajną charakterystykę (pytał się przy tym co mnie interesuje - moc za wszelką cenę, czy trwałość, ekonomia i radość z jazdy, czy auto dobrze zapala zimne i ciepłe, itd...). 11. włożył kości z nowym programem w podstawki i zamontował sterownik do samochodu. 12. Stare kości oczyścił tak aby można je było potem włożyć w podstawki. 13. Pojechaliśmy zhamowac pojazd, najpierw na nowym programie, a potem na oryginalnym (wraz z wykresem). 14. Przejechaliśmy się autem w różnych warunkach z podpiętym vagiem, sprawdzał wyniki i sprawdzał czy auto nie dymi.

W załączeniu wstawiam wykres, oceńcie sami, ale dla mnie - człowieka, który nie chciał mocy za wszelką cenę tylko optymalnego rozwiązania to BOMBA. POWIEM WPROST, JESTEM BARDZO ZADOWOLONY. Auto jest ekonomiczne - na powrocie na 300 KM spaliło 5.69 l/100km, dynamiczne, harmonijnie rozwija moc, dobrze zapala, nie dymi, nie szarpie, żadne efekty uboczne się nie pojawiły. Natomiast zaobserowałem ciekawą rzecz, nie uwierzycie, ale Rogal chyba robi sporo poprawek programów po innych warsztatach a nie tylko nowych programów. Przykładem był Passat 2003 1.9TDi 130KM, zrobiony przez jedną ze znanych firm krakowskich (niby na 180KM), ale u Rogala na hamowni wyszło 165 KM i bardzo nieharmonijny wykres, Rogal poprawił program na 175KM, a co bardzie ważne, wykres po programie był bez porównania bardziej optymalny, widziałem jak gość po przejażdżce wypowiadał się w samych superatywach, podkreślając że jego auto wreszcie przyjemnie się zachowuje...

wykres_a4.jpg

No i jak Wam się podoba mój delikatny program ? Proszę tylko nie piszcie, że można z AFN wyciągnąć więcej, bo nie maksymalne wyniki mnie interesowały !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu wiele gadać kolejny zadowolony klient z Rogalowej stajni... :D witaj w klubie BANANOWCÓW :polew: gratki dla Ciebie , A4-ki i ROGALA !! :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miczek.mk: aż 10min czekałeś ?? hmmm musze po pracować nad ISO ;). Cieszę się że autko dobrze się spisuje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MorgothV8

Taaaa.... norma, kolejny zadowolony z programu Rogala :)

Witek weź no coś chociaż raz spier...ol żeby była jakaś równowaga chociaż :decayed:

(naturalnie żart)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bananowy chlopak z tego naszego Rogala - miczek.mk Twoja wypowiedz nie jest dla mnie niczym zaskakujacym. Powiedzmy standard kazdego, kto odwiedzi Rogala :oklaski:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to co tu jest napisane to coraz bardziej chce Virusa u Rogala sobie zrobić, może następne grupowe chipowanie? musze sie mocno zastanowić :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, minął już przeszło tydzień od modyfikacji, w tym czasie zrobiłem sporo kilometrów. Oczywiście jak zawsze pomiar spalania był robiony. Najpierw wyjechałem w trzy osoby na weckend - średnia z 600 km trasy wyszła 6.0 l/100km., jazda niezbyt spokojna, ale normalna - 120-140 km/h, potem wyjazd na wakacje - auto zapakowane (kombi) do sufitu, 4 osoby, z tyłu zaczepiona przyczepa motocyklowa specjalizowana na dwa motocykle (około 150 kg) oraz dwa porzędne motory - przeszło 400 kg czyli razem ciągnąłem około 550 kg, tył siedział, świała musiałem maksymalnie obniżyć, żeby nie oślepiały pojazdów z przeciwka, jazda dynamiczna jak na jazdę z przyczepą - około 130 km/h oraz sporo korków i miasta, cały czas klimatronik włączony 1200 km - średnia 7,6 l./100km. Całkiem nieźle, prawda ?? Pozdrawiam benzynowców i gazerów bo przy tym sposobie jazdy z przyczepą wyszłoby na sekwencyjnym gazie z 14 - 15 l/100km LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to co tu jest napisane to coraz bardziej chce Virusa u Rogala sobie zrobić, może następne grupowe chipowanie? musze sie mocno zastanowić :mysli:

Byłbym za, bo też mam wielką ochotę kolegę Rogala odwiedzić... :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam benzynowców i gazerów bo przy tym sposobie jazdy z przyczepą wyszłoby na sekwencyjnym gazie z 14 - 15 l/100km LPG.

O jakim silniku mówisz?

Mówię o porównywalnych silnikach benzynowych, dla których jazda z przyczepą nie jest tragedią (jazda na niskim biegu na dużych obrotach jest z przyczepą bardzo męcząca), czyli o silnikach benzynowych o momencie obrotowym powyżej 250 Nm, czyli 6 cylindrowymi. Niestety jeździłem już czterocylindrowymi benzynami ze słabym momentem i przyczepą, i powiem - NIGDY WIęCEJ ! Przepraszam za małe OT, ale kolega Hauzer pyta, więc odpowiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miczek.mk 2.8 V6 nie daje rady 1.8T po czipsie, wiec jak kochasz benzynki to jest jedyna alternatywa, ale i tak 1.9 TDI PD po czipsie rogala to objezdza :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...