Skocz do zawartości

Yasiu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Yasiu

Osiągnięcia Yasiu

0

Reputacja

  1. Teraz już wiem Zastanawiam się co sie mogło "popsuć", jeżeli to nie wtyczki... EDIT: Działa. Tak jak pisał Kaju - przyczyną byłą zielona wtyczka, cuś nie łączyło. Udało się połączyć szafe z immo3 (stay 1/2fis był immo2) i nie świeci zaden błąd (szafa VDO C5 - kabelek commander K+CAN 1,4 china) Teraz zostało tylko pomasować i zapiąć manetkę.
  2. Ale poszłyby wsady z obu liczników? Bo jest dokladnie to samo na obu licznikach. VAG łączy sie z m.inn z modulem ABS i pokazuje błąd komunikacji z zegarami, kasowanie go nic nie daje bo pojawia się na nowo. Z tego co gdzies wyczytalem, nie wolno wlaczać zapłonu po wyciagnieciu licznika, bo się może coś zablokować (wykrywa jako próbę manipulacji i blokuje)... ale co blokuje i jak to odblokować??
  3. A co poradzicie na taki problem: Robiłem podmianke zegarów, na nowym liczniku zaadoptowalem jeden ze starych kluczyków i odpalil. Ustawilem commanderem (k+can 1,4) przebieg ze starego, ale opcja reset ecu nie zadzialala, wiec stwierdzilem ze odepne zegary i zamontuje je znowu. No i zrobilem cos glupiego - probowalem odpalic na wypietych zegarach... Po zapieciu zegarów pokazal sie juz dobry przebieg, ale : -mruga immo i nie daje sie uruchomic (na starych zegarach i innych kluczykach, ktore poprzednio dzialaly jest to samo) - wywala blad ABS'u (brak komunikacji z zegarami) - vag-com nie laczy sie ani z zegarami(07 cluster) ani z ECU (01 Engine) Tak samo jest na nowych jak i starych zegarach(i kluczykach ktory wczesniej działały). Co się mogło stać? I jak to naprawić?
  4. Orientuje się ktoś czy 8D0920931T (VDO V12) zagada z commanderem? Bo tacho 3,01 go nie chce ruszyć.
  5. Leje mi dokładnie w tym samym miejscu. Tylko podczas pracy silnika, 1-2 krople na sekundę... Dużo z tym roboty? Znasz może orientacyjne koszty naprawy?
  6. Ja placilem za uzywke (nieregenerowana, ale suchutka) 500zl. Wiekszosc mechanikow, z ktorymi rozmawialem odradzali regenerowane.
  7. wydlubac i sprzedac :> za pokruszony monolit placa 190zl/kilo (ten z AFN wazy w granicach 0.6Kg, czyli jeszcze zarobisz na tym kacie... a z niego i tak juz nic nie bedzie)
  8. Witam Jako, że moja maglownica wyzionęła ducha szukam jej godnej następczyni do mojej niuńki... i tu mam kilka pytań: Wg ETKI, do mojej niuńki (VIN: WAUZZZ8DZYA019127 ) takowa maglownica ma numer 8D1 422 053 B, i 8D1 422 053 BX (wprowadzony jako zamiennik od 1.07.2004). I pytanko... czy tylko takie maglownice podejdą do mojej audiki? czy mogę kupić z innym numerem... np 8D1 422 052.. itp Ewentualnie czym one się różnią... A drugie pytanko to takie : Co sądzicie o zamienniku maglownicy Spidana ? (I czy przypadkiem nie jest to maglownica regenerowana) Dzięki i pozdrawiam. [br]Dopisany: 28 Luty 2008, 17:53 _________________________________________________Tyle ludzi wymieniało u siebie maglownice i nikt nie wie? Wsadzaliście magle z tymi samymi nr części? Dla wielu handlarzy maglownica do A4 to poprostu maglownica do A4 (z rozronieniem jedynie modelu B5, B6 itp) Pozdrawiam
  9. Yasiu

    1.9 TDI 110KM - 190KM

    Rogal wie co pisze... i w tej kwestii mozna mu ufac... P.S. Pozatym chciales bez zbednych dywagacji...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...