Skocz do zawartości

Piuriel

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piuriel

Osiągnięcia Piuriel

0

Reputacja

  1. wydech 2,5" bedzie wystarczajacy. A o wtryskach juz myslales?? Jak zakladasz wieksze turbo to i wtryski wieksze noi intercooler
  2. Gienio chyba z choinki spadles... na młotek. Nigdy, ale to nigdy nie mialem opony starszej niz 4 lata. W tym roku wyrzucilem zimowki z ladnym 5mm bierznikiem, bo mialy 4 lata i na mokrym jak na lodzie jechaly. Naucz sie odruznic pojecia nowka i nieuzywka...
  3. Panowie, gdzie znajde nr. skrzyni biegów w moim A4 Avant 1.8T 1996r AEB??
  4. Piuriel

    [AEL 2.5 TDI] by TTC

    Dzieki ... Tez jestem zadowolony bardzo
  5. Piuriel

    [AEL 2.5 TDI] by TTC

    silnik to AEL 2.5 TDI R5 czyli 140 koni seria w Audi A6 z 1996roku Fajnie jakby dalo rade tak strzelic ze 200km i ze 4xxNm
  6. Piuriel

    [AEL 2.5 TDI] by TTC

    dzieki za odpowiedz. A ile dmuchnie seryjne turbo i czy aby je w pelni wykorzystac musze zmieniac szpryce??
  7. Piuriel

    [AEL 2.5 TDI] by TTC

    Witam koledzy! Znalazlem cos takiego : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=44056 Czy jest to silnik AEL czy jakis zupełnie inny?? Jezeli inny to czego potrzebowal AEL aby złamac 200 kucy i jakies 450Nm?? I kolejne pytanko jaka wydajnosc ma seryjny garret w AEL?? Przepraszam, ze pytam na forum A4, ale na audimania nikt nic niewie.
  8. Piuriel

    Audi A6 2.5TDI R5

    Wiem panowie, ze nie to forum, ale na AKP nikt mi nie odpowiedzial. Silnik to rzedowa 5cyl. 140kuni seria. Wydech kwas 2.5" fmic i teraz moje pytanie: Co z tego wyniknie po dobrym programie?
  9. Sprawdz turbiny ( lub Ktoras z nich), moze byc juz luzik na walku i to powoduje falowanie przy pewnych predkosciach obrotowych wirnika.
  10. Zobacz czy z Lewej strony (patrzac od przodu) przy nadkolu za lampa na dole masz intercooler.
  11. ja mialem wpis z oettinger i wpis o mocy 190kuni. Wyszło 161 km
  12. Piuriel

    [B5 1.8T] czip + gaz

    Witam. Autko po kapitalce: -Nowe tłoki -Głowica -Zawory -Zregenerowane Turbo (nowy wałek) i wszystkie uszczelniacze zaworowe, uszczeleczki i cala reszta tip top. Jak widac troche zainwestowałem i wolałbym aby mi sie nie posypalo nic. Kolega ma ten sam silnik tylko w Leonie 2001r i założył cacy sekwencje... Co roku turbina nadaje sie do regeneracji. Dodam, ze auto nie pałowane na zimnym, turbo zawsze studzone po jezdzie a mimo to taki problem. A teraz pytania: Czy moge dokonywac modyfikacji silnika po zalozeniu i zestrojeniu gazu (np. sofcik, wydech itp.) ?? Jak faktycznie wpłynie to na trwałość silnika??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...