Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] A4 1.8T QUATTRO RHD by Booster


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

Oto moje maleństwo które zakupiłem w kwietniu tego roku kompletnie seryjne.

Dosc długo trwaly poszukiwania tego egzemplaza poniewarz w gre wchodzil tylko model 1.8T quattro bez modyfikacji i z niskim przebiegiem, no ale wkoncu sie udalo, nawet trafila mi sie wersja limited edition :>

Do tego czasu modyfikacje ktore w nim przeprowadzilem:

-Kompletny uklad wydechowy ze stali nierdzewnej firmy custom chrome racing o srednicy 2,5'-2x2' (do zamontowania zostal 3 calowy de-cat firmy THS, ale nie wiem jak zachowa sie ECU po wywaleniu kata)

-Układ dolotowy powietrza firmy K&N z serii 57i (dedykowany)

-Hybrydowy Bov firmy Turbosmart (tzw: kompact)

-Regulator cisnienia paliwa

-MBC

-Remap ECU (niestety na darmo, poniewarz na dniach montowana bedzie turbina K04, wtryski od Audi TT 225, pompa paliwa walbro i duzy FMIC + sportowy kolektor wydechowy firmy XSpower)

Od strony wizualnej auto sie nie zmienilo poza 18 calowymi kolami firmy Finichi na gumach toyo proxes T1-R

Mysle ze do konca roku wszystko zostanie zlozone do kupy i porzadnie wystrojone i spotkamy sie na jakims spocie w 3miescie

postaram sie na bierzaco edytowac temat wraz z kolejnymi postepami

Kilka fotek:

pict0175cb0.jpg

pict0185sw3.jpg

w1012.png

pict0186og8.jpg

w2048.png

pict0179yt0.jpg

w2048.png

pict0178hv8.jpg

w1012.png

pict0188aw7.jpg

w2048.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko super. Kolor jeden z najładniejszych który mi się podoba. Tylko jakoś kierownica nie podoba mi się z tej strony :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladna... powiedz w ile KM celujesz ?

Na pierwszym stage wyszlo 208 kucy, na tym setupie mysle ze powinienem uzyskac 250-260KM i cos okolo 350Nm

prawdopodobnie seryjne sprzeglo nie wytrzyma tak wysokiego momentu obrotowego i bedzie kolejny wydatek :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 calowy de-cat firmy THS, ale nie wiem jak zachowa sie ECU po wywaleniu kata)

Jeżeli tuner nie zdezaktywuje ci wskazań 2 dondy lambda to będzie wyskakiwał chceck engine. Druga rzecz to optymalny test pipe to 2,5" średnicy wewnętrznej a nie 3"

-Regulator cisnienia paliwa

nie wiem coś tam wymienił ale regulator ciśnienia paliwa (które to ciśnienie de facto jest stałe na listwie i wynosi 3,76 bara na postoju i 4-4,1 bara przy wciśnietym gazie) mieści sie w filtrze paliwa...więc wyjasnij co zrobiłeś bo brzmi niewiarygodnie :wink4:

pompa paliwa walbro

Walbro nie produkuje żadnej pompy, która pasowałaby do twojego samochodu. Ty potrzebujesz pompe bez powrotu paliwa do baku czyli jedno-kierunkową a takie robi jedynie Bosch (jak chcesz wiedzieć jaką i gdzie kupić to daj znać, podeslę ci linka)

sportowy kolektor wydechowy firmy XSpower

i to jest niestety najgorsze z twoich planów...sugeruję abyś zakupił kolektor ATP, co prawda żeliwny ale nei będziesz miał problemów z odkształcająca się flanszą czy pekaniem kolektora (bo to zwykła chińszczyzna jest)

bedzie turbina K04

Mam nadzieję, że wiesz o jaką K04 chodzi...K04-15...jak możesz to napisz gdzie kupowałeś bo ostatnio w całych stanach jest out of stock :gwizdanie: :kox:

Powodzenia z modami...napisz jeszcze kto ci te listę modyfikacji przygotował i gdzie chcesz to robić bo najwyraźniej nie mają zielonego pojęcia z jakim samochodem maja do czynienia :decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie dowiadywalem seryjny regulator cisnienia paliwa nie wyda wiecej niz 4 bary,z tego wzgledu zostal zakupiony nowy, byc moze mam zle informacje.

Pompe wallbro dostalem w prezencie, niby jest uniwersalna 255l/h, nie wiem nawet jej dokladnie nie obejrzalem, skoro nie pasuje to pojdzie na sprzedaz,

o silniku w tym aucie musze sie jeszcze duzo dowiedziec, moim poprzednim autem byl nissan pular gti-r rowniez z silnikiem turbodoladowanym z tym ze w pulsaze bylo o niebo mniej elektroniki.

Co do kolektora to udalo mi sie go kupic za dobra cene z USA w momencie gdy dolar spadal na leb, jezeli peknie to przychyle sie do twojej sugestii i zakupie ATP.

a turbina to uzywka K04 5304-970-0015 zamowiona na ebay.de

ps: Tobi_one

felgi zakupilem w GB za cene 600 funtów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator cisnienia paliwa nie wyda wiecej niz 4 bary,z tego wzgledu zostal zakupiony nowy, byc moze mam zle informacje.

masz złe informacje bo ciśnienie u ciebie jest stałe, nie masz możliwości zamontowania innego regulatora, no chyba, że zrobisz downgrade do listwy wtryskowej z powrotem paliwa do baku...swoją drogą regulator z większym ciśnieniem jest ci zupełnie niepotrzebny bo 4 bary dają radę :gwizdanie:

niby jest uniwersalna 255l/h

jest uniwersalna...problem polega na tym, że twoje auto nie ma uniwerslanego systamu paliwowego tylko specyficzny :wink4:

o silniku w tym aucie musze sie jeszcze duzo dowiedziec

oj tak ale w dalszym ciągu nie napisałeś kto się tym autem zajmie ??

a turbina to uzywka K04 5304-970-0015 zamowiona na ebay.de

masakra...nie mam pytań...nie montuj jej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojeniem wszystkiego zajmie sie firma sanspeed a w poskladaniu do kupy reszty One stop performance.

Ps:

dzieki za cenne wskazowki jeszcze sie odezwe w sprawie pompy paliwa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl też o tej turbinie..., jak Poziek gada zeby jej nie montować to go posłuchaj :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojeniem wszystkiego zajmie sie firma sanspeed

a nie lepiej skorzystać ze sprawdzonych softów REVO, GIAC ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny furak :naughty: te felgi sa wpyte :good:

a co do modow to zrob tak jak chłopaki pisza :naughty: posłuchaj sie Poźka a nie bedziesz pozniej żałował :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko super. Kolor jeden z najładniejszych który mi się podoba. Tylko jakoś kierownica nie podoba mi się z tej strony :>

wazne ze koledzie sie podoba co kupil ta :a4fan:

fajne fele, szkoda ze nie s-line

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja teraz przeczytalem i sie wtrace

Mam AVJ i mam Walbro :P

no ale mam tez wyrezany powrot paliwa, takze zaprawde powiadam wam... sluchajcie sie pozka, bo chlop choc prosty i malomowny to sie zna :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...