Bruno_74 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Witam. Mam problem z odpaleniem auta rano na benzynie. Problem dotyczy tylko odpalenia pierwszego po nocy. Póżniej przez cały dzień jest wszystko ok. Mam założoną instalację gazową. Kilka dni temu brakło gazu i przez resztę dnia jeżdziłem na benzynie. Rano następnego dni odpaliła bez problemu. Nie jest tak że wogóle nie chce odpalać, po prostu około 7 sekund muszę ją pokręcić. Wczoraj wymieniłem filtr paliwa i nie ma poprawy. Pomysły?
bobersky Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Reduktor lpg może przepuszczać gaz.
tomekb7 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 lub wtryski puszczaja gaz do komory
Bruno_74 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Reduktor po regeneracji, wtryski nowe(gazowe oczywiście). Poza tym co to ma wspólnego z odpalaniem na benzynie. Wczoraj wymieniłem wkład pompy paliwa, problem pozostał....
wesz82 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 U mnie wadliwy okazał się zaworek w pompie który zapobiega cofaniu sie paliwa. Kupiłem zwykły zawór i założyłem na przewodach w baku i problem rozwiązany.
Bruno_74 Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 U mnie wadliwy okazał się zaworek w pompie który zapobiega cofaniu sie paliwa. Kupiłem zwykły zawór i założyłem na przewodach w baku i problem rozwiązany. No dobra ale wadliw miałeś zawór we wkładzie do pompy czy żle rozumiem...
wesz82 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Tak był wadliwy i paliwo cofało sie do baku.
Bruno_74 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 Tak był wadliwy i paliwo cofało sie do baku. No czyli u mnie to nie to. Jak pisałem wcześniej właśnie wymieniłem wkład pompy paliwa. Tak był wadliwy i paliwo cofało sie do baku. No czyli u mnie to nie to. Jak pisałem wcześniej właśnie wymieniłem wkład pompy paliwa. Jakieś pomysły...?
wesz82 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Kiedys pisalem z kolesiem co mial takie same objawy jak mialem ja i Ty i okazalo sie ze u niego rura ta ktora prowadzi powietrze,ktora jest pod chlodnica byla dziurawa.po zalataniu tego problem znikl.
Bruno_74 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 O widzisz .... a skąd dokad ona prowadzi powietrze ?
wesz82 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Qtwa nie pamiętam,ale pewnie jak w doładowanym silniku-od turbo łącznik gumowy potem ta rura następnie znów łącznik i IC. Wejdz w kanał a znajdziesz ją.
Bruno_74 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 No chyba problem rozwiązany. Pokazuje błąd czujnika położenia wału. Objawy w sumie mogą to potwierdzić. Zakupiłem nowy bosch 110pln wymienię i jutro rano zobaczę, ale jestem dobrej myśli. No chyba problem rozwiązany. Pokazuje błąd czujnika położenia wału. Objawy w sumie mogą to potwierdzić. Zakupiłem nowy bosch 110pln wymienię i jutro rano zobaczę, ale jestem dobrej myśli. Niestety błędna diagnoza. Czyjnik wymieniony, auto dalej rano ma problem z odpaleniem. Jestem w punkcie wyjścia...?
strazak93 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) A w/g mnie coś szwankuje w instalacji gazowej, to że wtryski gazowe są nowe wcale nie oznacza że wszystkie są dobre i nie puszczają gazu, sam niestety się o tym przekonałem, a wracając do sedna sprawy to żeby wykluczyć instalacje gazową, wystarczy na noc zakręcić zawór na butli i zostawić silnik pracujący aż sam zgaśnie, żeby wypalił cały gaz z instalacji, i sprawdzić wtedy jak odpali rano, bo z tego co kolega napisał w pierwszym poście to wiele na to wskazuje, a chodzi mi o to że jak była pusta butla to odpalił normalnie, bo oprócz reduktora, i wtrysków może niedomagać elektrozawór gazowy. Edytowane 13 Października 2015 przez strazak93
Bruno_74 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 A w/g mnie coś szwankuje w instalacji gazowej, to że wtryski gazowe są nowe wcale nie oznacza że wszystkie są dobre i nie puszczają gazu, sam niestety się o tym przekonałem, a wracając do sedna sprawy to żeby wykluczyć instalacje gazową, wystarczy na noc zakręcić zawór na butli i zostawić silnik pracujący aż sam zgaśnie, żeby wypalił cały gaz z instalacji, i sprawdzić wtedy jak odpali rano, bo z tego co kolega napisał w pierwszym poście to wiele na to wskazuje, a chodzi mi o to że jak była pusta butla to odpalił normalnie, bo oprócz reduktora, i wtrysków może niedomagać elektrozawór gazowy. Dzięki za sugestię sprawdzę to jutro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się