Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyładowujące sie aku.


marcin23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Autko mam już ponad 3 lata. Od początku miałem problem z połączeniem się wagiem z mk, mce i chyba z modułem kolumny kierowniczej.

Nie jest to problem interfejsu bo w serwisach tez się nie połączyli, dodam też że pod dywanikiem suchusieńko nawet nie jest wilgotno moduł suchutki i ładniutki o numerze 8E0 959 433 AE.

Ale ten problem mi nie przeszkazał bo wszystko pracowało tak jak powinno szyby, centralny, jedynie światło we wnerzu świeciło się po otwarciu drzwi przez 5 sek i gasło ale je poprostu przełaczyłem w pozycje 0 i po problemie jak potrzebowałem włanczałem ręcznie przełącznikiem.

Takie w prowadzenie ale teraz do rzeczy:)

Ponad tydzień temu wsiadłem któregoś dnia do auta i pojechałem do pracy, po 10 godinach wsiadam znowu żeby pojechac do domu a tu zonk autko nie odpali słabe aku.

Odpaliłem z kabli i wróciłem. Poładowałem aku ale juz nie trzymało prądu auto jeszcze odpaliłem no ale mysle stare aku ponad 5 lat oki zmienie.

No i zmieniłem zapodąłem nową baterie Bannera 80Ah jak fabryka nakazała.

Autko paliło jezdziło zero oznak żeby coś go rozładowywało az do wczoraj. Rano do pracki bez problemu wsiadłem odpaliło bez problemu po pracy wsiadam a tu po przekreceniu kluczyka nawet sie wskazówki nie chcialy podsiwetlic aku rozładowane.

Mieżyłem prad jaki jest pobierany na postoju i jest to w przyblizeniu 0,8 po jakiims czasie spada na jakies 0,4 potem 0,15 a po około 3 minutach może 5 jest 0,05 czyli 50 mili a nawet 0,04A

Możliwe że wlew paliwa mi się nie zawsze zayka ale nie wiem czy mzoe byc przyczyną bo jak robiłem testy to akurat był zamknięty, może to ten moduł konfortu wkońcu już odmówił współpracy, naprawde nie wiem co sie dzieje. Nie wem co sprawdzac bo wszystko było dobrze jak mierzyłem prąd. Macie jakieś pomysły. Myślę żę jest to coś poważnego skoro przez 10 godzin akumulator wyładował się i nie jest stałe skoro nie stało się to ani pierwszego ani drugiego dnia.

Trochę długo ale chiałem zarysować problem bo może wcześniejsze rzeczy mają znaczenie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie w temacie ale z ciekawości. Mi jak ESP się zryło to rozładowywało aku.. na VCDS pokazywało błąd drzwi auto nie przechodziło w stan uśpienia.. wymiana modułu ESP załatwiła sprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie w temacie ale z ciekawości. Mi jak ESP się zryło to rozładowywało aku.. na VCDS pokazywało błąd drzwi auto nie przechodziło w stan uśpienia.. wymiana modułu ESP załatwiła sprawę

Dzięki za odpowiedz, ale u mnie esp raczej chula moge sie połaczyć z modułem przez waga nie ma błedów włancza sie i wyłancza z przycisku kontrolka od esp zapala sie tylko jak zadziała. A u ciebie ten uszkodzony esp jak sie objawiał??

"ZAWIESZAŁ SIĘ PRZEKAŹNIK. Nie zawsze rozłączał po wyłączeniu stacyjki.

Żarło (zmierzyłem) ok. 18 A !!!

Wymieniiłem przekaźnik za 10 zł i jak ręką odjął.

Już nie pamiętam kiedy wyjmowałem akumulaotor aby go doładować.

Najciekawsze było to, że ten przekaźnik niekiedy się rozłączał a innym razem nie. było więc trudno znaleźć tę usterkę.

Może to komuś pomoże.

Znalazłem to na innym forum jest to mozliwe ze jakiś przekażnik nie rozłancza?? I problem jest sporadyczny zalezy jak trafi??

Narazie nie mam czasu ale w sobote ide pytac czy mi wyemią akumulator ostatecznie mzoe to wada fabryczna ale to niby mało prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem tkwił w zalaznym MCE, na postoju przez noc załączał się wentylator o rozładowywał aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci że byłem z tym ESP u 3 majstrów i ręce rozkładali, podjechałem w koncu z polecenia do jednego elektronika i powiedział że to na pewno nie problem z drzwiami bo wszystkie styki są dobre, przewody też.. a komputer na to wskazywał .. ESP miałem cały czas wyłączone.. kontrolka świeciła non stop a w zime przy dobrych mrozach wariowało raz gasła raz się zapalała ale łopatologicznie co ma ESP do drzwi .. nic.. a jednak po wymianie modułu wszystko się uspokoiło, aaa jak ESp było zryte auto nie przechodziło w stan uśpienia, kontrolka od awaryjnych świeciła cały czas i aku padał. Nie wiem czy dobrze się orientuje ale pobór prądu na zamkniętym powinien spaść do 0,2 A a jezeli masz 0,4 A to aku raczej nie pad by po 10h chyba że aku nie doładowany i może regulator napięcia jest spierniczony i aku nie jest ładowany . Rozumiem że takie rzeczy jak pobór prądu mierzyłeś jak odpalisz auto i dajmy na to załączsz światła to do ilu spadnie moc. No ale niech się wypowiedzą ci co się znają bo może herezję głoszę.

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie 0.4A a 0,04A a to już jest bardzo dobrze.

Sprawdzałeś ładowanie z alternatora? - bo nigdzie nie znalazłem abyś o tym pisał.

Edytowane przez Pawelkiwi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ładowanie z alternatora z właczonymi światłami 14,3 v na wolnych obrotach.

Nie wiem jak mostek prostowniczy ale ogólnie alternator robiłem w zeszłym roku (nowy wirnik, łożyska, szczotki)

Wczoraj byłem zareklamować aku byłem autem a oni chcieli zebym im aku zostawił nie miałem jak tego zrobić i zostawiłem całe auto.

Dziś odebrałem z nowym aku. Nic nie dopłacałem oczywiscie.

Zakładam że sobie tam wszystko sprawdzili dobrze skoro dali nowe aku. Bo nie wiem czy sciągac kleme na noc czy nie:/

Dziś zostawie na noc. Może zbieg okoliczności z tym akumulatorem poprostu padł i to zaraz po wymianie.

Co myślicie?

Dodam też ze próbowałem go ładować prostownikiem i aku nie dało się w żaden sposób naładować na wasztacie pewnie tez skoro wymienili.

Dzięki za zainteresowanie tematem.

Pozdrawaim

Edytowane przez marcin23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...