rickons Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Witam Kolegów i Koleżanki:) W ostatnim czasie mam problem z temperaturą silnika szybko się grzeje i jest bardzo gorący, nie można dotknąć żadnych plastików pod maską ponieważ parzą. Szukałem na forum podobnego tematu ale nie znalazłem. Silnik podczas pracy utrzymuje temperaturę 90* ( nowy rozrząd z pompą wody i termostatem) Natomiast gdy zgaszę silnik i za kilka minut ponownie wsiadam do samochodu przekręcam kluczyk wskaźnik temperatury silnika jest wychylony w prawo( dołączam zdjęcie) W żadnym innym samochodzie nie spotkałem się z czymś takim. Niepokoi mnie wysoka temperatura w komorze silnika. Miał może ktoś podobny problem z czym to może być związane?? Z góry dziękuję za pomoc http://www.directupload.net/file/d/4119/k9immohv_jpg.htm Edytowane 23 Września 2015 przez rickons
rafal9119 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 u mnie było podobnie. okazało sie że układ jest nieszczelny i powietrze dostaje sie do środka i dlatego takie cyrki sie dzieją
rickons Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 Czyli sprawdzić układ chłodzenia. A czy zepsuty katalizator może powodować takie cyrki z temperatura??
rafal9119 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 A co ma niby katalizator do temp. A jak niektóre auta mają powycinane i się nie grzeje. Pierwsze co to szczelność.
rickons Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 Bylem dzis sprawdzic katalizator czy nie jest rozsypany okazalo sie ze jest w idealnym stanie. Aczkolwiek silnik bardzo sie grzeje. Ide sprawdzić czy noe cieknie z ukladu chlodzenia.
rafal9119 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 na klimatroniku ile jest C podczas jazdy??? termostat sprawny??
rickons Opublikowano 1 Października 2015 Autor Opublikowano 1 Października 2015 na klimatroniku ile jest C podczas jazdy??? termostat sprawny?? podczas jazdy trzyma 90* termostat i kompletny rozrząd był wymieniany. Jak stanę pod sklepem czekam chwile na schłodzenie turbo i dopiero gaszę samochód. Przychodzę ze sklepu przekręcam kluczyk i wskazówka temperatury jest wychylona zapalam silnik rusza wentylator temperatura wraca do 90*.
zwalowy Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 przypominam ze czujnik temp(ten na glowicy) ma dwa obwodyjeden do ECU a drgi do blatu....kiedus zamiennik za 28 zl mi wskazywal prawie 110 i silnik tesh byl goracy(bo jaki mogl byc)...jak wsawilem ori nowuy jest 90 a silnik nadal jest goracy:D:D:D:D:::D:D:D:D:D::D::D::D::D:D:D:
totek94 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 A jeśli u mnie w 1.8T AWT utrzymuje temperaturę wody, na panelu climatrica 94-95 stopni ( i to pokazuje na zegarach, odchylenie o grubość wskazówki od pionu) a temperaturę bloku 90 stopni, to wszystko jest ok czy szukać po czujnikach temperatury ? termostat sprawny. Dodam że silnik także jes gorący xD
rafal9119 Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 Jak temp płynu osiaga 95C to jaki ma być silnik??Zimny??
zwalowy Opublikowano 10 Listopada 2015 Opublikowano 10 Listopada 2015 zimny????nIEEE!!!!! oT taki w piSteczke:D:D
totek94 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 @rafal9119 tekst że silnik jest "też ciepły" był sarkazmem
zwalowy Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 toc wiem:Dja tam nie mam z tym problemu:D
totek94 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 A tak na poważnie, to czy taka temperatura jest poprawna jeśli temperatura bloku trzyma 90 stopni ? Po podmianie termostatu nadal to samo, więc dalej szukałbym tego w czujnikach, chyba że jest to normalne, to wtedy bym nie musiał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się