kt65c453 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Wracając z pracy po około 8 km zaczęło mi przerywać, ewidentnie jakby na parę garów nie pracował , po przełączeniu skrzyni na ręczne biegi i jadąc na wyższych obrotach tj około 2500 + silnik w miarę dobrze pracował, poniżej szarpał jak na 3 garach, nie było znaczenia czy gaz czy benzyna, jakoś do domu dojechałem , wyskoczyło mi więcej błędów ale niestety skasowałem a nowe wyskoczyły tylko na jeden cylinder, było chyba tez na 5 ty cylinder , po odpaleniu wyskoczyły od nowa ale tylko 2 oto one Thursday, 24 September 2015, 20:40:55:0 Control Module Part Number: 8E0 909 559 M Component and/or Version: 3.0L V6/5V G 0020 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 00072 VCID: 3FF1C0FF2E65 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded podkreślam było więcej i na innych cylindrach jak dobrze pamiętam był też 5 -ty . Normalnie auto by było juz u mechanika ale jestem w UK i tu albo aso albo cholera wie, jakieś pojecie o autach mam może sam ogarnę jak to osprzęt , podpowiedzcie co to i jak się za to zabrać, dzięki wielkie . Dodam że miałem wcześniej drobniutkie szarpnięcia na zimnym /świeżo zagrzanym , takie jakby wypadnięcie zapłonu ale to było raz i tyle a teraz cały czas a na wolnych trzęsie nim strasznie Odczucie jazdy na niskich obrotach jakby jedna strona vki nie pracowała Nie wiem w którym dziale napisać więc napisałem tez tu, proszę o podpowiedzi jak zacząć diagnozować co sprawdzić vagiem jakie grupy, sam nie wiem co wy na to w innym pomiarze wypadł tez jeden zapłon w innym cylindrze chyba 5 , to normalne że czasem wyadnie czy poprostu cewki do wymiany i będzie po kłopocie ? choć grupa 93 nie najlepsza Edytowane 24 Września 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 prawdopodobnie cewki zaplonowe powiedzialy papa. zamien miejscami cewk na pracujace cylindr prawidlowo i zobacz czy na dobrze pracujacym cylindrze pojawi sie blad:D
kt65c453 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 tak, po przełożeniu błąd powędrował za cewką, jestem juz umówiony na zmianę cewek bo okazało się że moje podlegają akcji serwisowej, dodatkowo widziałem wypiętą częściowo odmę a o niej wspomniał ktoś w innym wątku ale jednak cewka, przez tą odme i te cewki podejrzewam że było to przyczyna wcześniejszego sporadycznego wypadania zapłonu , we wtorek tj 29 września po zmianie cewek dam znać , pozdrawiam Jednak nie zmienili bo ktoś to już zrobił, teraz jakiej firmy cewki kupić? A może oryginał asortyment? Ktoś zna cenę? Sorki za pytania ale będąc w Polsce bym to spokojnie ogarnął, ale jestem w Anglii i liczę na waszą pomoc, bo tu przy obecnym kursie ceny zabijają, tnx pozdrawiamWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
tomekb7 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 cewki kup bocha ja mam takie i jest git u nas kosztuja takie 120 zl za jedna nowa sztuke:D
kt65c453 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Cewkę włożyłem używaną i działa,bo czekam na nowy komplet z Polski bo dużo tańsze (beru 125 zł a nie 50 funtów czyli około 287 po dzisiejszym kursie funta a trzeba ich 6 wiec rachunek prosty ) , ale teraz padła kolejna , tym razem cylinder 3 wcześniej 1 , i czy to przypadek że w tak niewielkim odstępne czasu ?? Czy coś może być nie tak i je pali?? , bo nie widzi mi sie palić nowych jak przyjdą, świeczki maja 2 miesiace ale przelatane 10 tyś , na wszelki wypadek będą nowe. Edytowane 2 Października 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 hehe te cewki maja to do siebie ze zdychaj strasznie ja jednego dnia wymienilem jedna a na drugi dzien padla druga:D
kt65c453 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) No to tak jak u mnie,odstęp 3 dni, szczęście ze to się nie stało jak jechałem 2000km do Anglii 2 miesiące temu, w środę przyjdą nówki beru z Polski to może podzielają, od dziś obowiązkowo w długą trasę cewka do bagażnika hehe jak w polonezach Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Października 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 hehe fakt jest taki ze te cewki byly objete aukcja serwisowa i wymian byla na nowe juz bez awaryjne:)
kt65c453 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 Nie do końca, mnie też dotyczyła byłem w UK Aso audi i mieli mi wymienić a okazało się ze juz to ktoś zrobił i nie wymienili wiec miałem cewki juz bez niby wady a strzelają Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
tomekb7 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 heheh no coz trodno sie mowi jedan w zapas do bagaznika i ogien:) ja ma 1.8 t to mam ich tylko 4
kt65c453 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 No ja 6 wiec jak będę miał nowe mam więcej zapasowych hehe Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
mario1234321 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 podepne sie do tematu nie tworac nowego, wyskoczyly mi bledy podobne tzn.Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 665652 Faults Found:16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit ExceededI teraz tak problem polega na tym ze na lpg szarpanie jest i nierowna praca silnika a na benzynie wszystko hula jak nalezy, czy problem tkwi w cewce zaplonowej czwartego cylindra czy to sprawa cos od listwy od lpg? bo dzwonilem do gazownika i twierdzi ze co cewka zaplonowa a ja w to watpie, co wy na to?
kt65c453 Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Pewno wtrysk padł na tym cylindrze lub cewka już lekko niedomaga ale w to wątpię, sprawdź świeczki A gazownik cie olał, oni zawsze twierdzą że to wina i każą wymienić pół auta dopiero zaczynają myśleć że pewno lpg, niech zgodne instalacje masz na gwarancji? Edytowane 29 Listopada 2016 przez kt65c453
mario1234321 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) wlasnie jedna cewka mi padla miesiac temu wymienilem i przy okazji swiece tez i mam na gwarancji bo instaacje mam dokladnie rok dopieroPSAle wtrysk od gazu padl? za free powinien wymienic jak na gwarancji mam? Edytowane 30 Listopada 2016 przez mario1234321
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się