Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica obraca się z oporem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To może być wina źle ustawionej geometrii, albo faktycznie zbyt mocno skasowany luz na maglownicy.

podniosłem auto z przodu w górę i było to samo.

Kierownica wraca aczkolwiek nie zawsze. Może opony 235 mają z tym coś wspólnego wkońcu troche gumy jest. Geometrie mam ustawioną.

Ja na 225 i na 205 mam to samo.

Na pewno nie jest to wina krzyżaków (przynajmniej w moim przypadku) smarowałem przez 3 dni i nic, a gość od regeneracji maglownic mówił żeby sprawdzić krzyżaczki.

Opublikowano

To może być wina źle ustawionej geometrii, albo faktycznie zbyt mocno skasowany luz na maglownicy.

podniosłem auto z przodu w górę i było to samo.

Kierownica wraca aczkolwiek nie zawsze. Może opony 235 mają z tym coś wspólnego wkońcu troche gumy jest. Geometrie mam ustawioną.

Ja na 225 i na 205 mam to samo.

Na pewno nie jest to wina krzyżaków (przynajmniej w moim przypadku) smarowałem przez 3 dni i nic, a gość od regeneracji maglownic mówił żeby sprawdzić krzyżaczki.

Odpowiedz więc jest prosta, zmniejsz docisk na śrubie kasującej luz na maglownicy.

Opublikowano

To może być wina źle ustawionej geometrii, albo faktycznie zbyt mocno skasowany luz na maglownicy.

podniosłem auto z przodu w górę i było to samo.

Kierownica wraca aczkolwiek nie zawsze. Może opony 235 mają z tym coś wspólnego wkońcu troche gumy jest. Geometrie mam ustawioną.

Ja na 225 i na 205 mam to samo.

Na pewno nie jest to wina krzyżaków (przynajmniej w moim przypadku) smarowałem przez 3 dni i nic, a gość od regeneracji maglownic mówił żeby sprawdzić krzyżaczki.

To może być wina źle ustawionej geometrii, albo faktycznie zbyt mocno skasowany luz na maglownicy.

podniosłem auto z przodu w górę i było to samo.

Kierownica wraca aczkolwiek nie zawsze. Może opony 235 mają z tym coś wspólnego wkońcu troche gumy jest. Geometrie mam ustawioną.

Ja na 225 i na 205 mam to samo.

Na pewno nie jest to wina krzyżaków (przynajmniej w moim przypadku) smarowałem przez 3 dni i nic, a gość od regeneracji maglownic mówił żeby sprawdzić krzyżaczki.

Odpowiedz więc jest prosta, zmniejsz docisk na śrubie kasującej luz na maglownicy.

Jest do niej dostęp od dołu? Mam kanał zrobię to bez problemu?

Opublikowano

Tak, pomiedzy drążkami kierowniczymi

Opublikowano

Tak, pomiedzy drążkami kierowniczymi

w przekładni kierowniczej podobno nie ma śruby kasującej luz.

zauważyłem że w lewo obraca się troszkę lżej niż w prawo ale i tak z oporem.

Opublikowano

Gdybasz od 25 wrzesnia, zamiast podnieść auto i naprawić, a teraz piszesz ze "podobno" nie ma. Odpisze ci ostatni raz ze śruba od kasowania luzu istnieje i nie jest to mit. Po tak długiej jeździe na zbyt mocno dokreconym kasowaniu luzu i tak wiąże sie z wymiana pompy wspomagania w najlepszym przypadku, a w najgorszym pompy+przekladni.

Opublikowano

Gdybasz od 25 wrzesnia, zamiast podnieść auto i naprawić, a teraz piszesz ze "podobno" nie ma. Odpisze ci ostatni raz ze śruba od kasowania luzu istnieje i nie jest to mit. Po tak długiej jeździe na zbyt mocno dokreconym kasowaniu luzu i tak wiąże sie z wymiana pompy wspomagania w najlepszym przypadku, a w najgorszym pompy+przekladni.

Tak masz rację zbyt mocno dokręcona śruba :)

Ale pompa się nie męczy mam nadzieję, bo opór obracania jest na kierownicy i ja rękami ten opór muszę pokonać.

Opublikowano

Z doświadczenia wiem, że jednak dostaje po tyłku, sam jestem po wymianie przekładni(ktoś za mocno dokręcił i się rozsypała) i pompy (przez opór straciła ciśnienie). :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...