pablo15005 2 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Witam, auto zachowuje się według mnie niestabilnie. Kręcąc kierownicą podczas jazdy prawo lewo przód sobie tył sobie... Po deszczu czuć bardziej jakby któreś z kół traciło przyczepność na nierównościach... Wymienione zawieszenie przednie (wahacze), amorki przód/tył, tuleje tylnej belki dalej to samo. Jakieś podpowiedzi co może być nie tak że auto nie jest jak przyklejone do nawierzchni podczas manewru. Auto jest na gwincie KW nówka sztuka dosyć dobrze posadzone ale nie jeździ tak jak powinno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Końcówki drążka,magiel. Auto myszkuje tj musisz kontrować kierownicą na prostej drodze??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 zgadza sie caly czas musze kiera kontrowac ale jak puszcze to jakos jedzie prosto .. Do tego ciąga go troche po nierownosciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Może to wina za szerokich opon albo zużytych amortyzatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Proponuje odwoedzic stacje niech sprawdzw uklad kierowniczy ewentualnienzrobia zbieznosc jak wsio wyjdzie ok to nic jak wymienic magiel na nowke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Amorki nowe. Opony 215. Z prawej strony z przodu od wewnatrz scielo mi troche bardziej opone wiec zaatakuje zbieznosc jeszcze po niedzieli... a drazki,koncowki drazkow jak ocenic ich stan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Na trzepaku.na oko tylko gumy popatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Mam ten sam problem u siebie tylko ze u mnie auto pływa na nierównościach . Regenerowałem maglownice , nowy zawias wszystkie końcówki, nowe wahacze poskładane na tulejach z poliuretanu itp amory sprawne sprężyny tez ok zbieżność ustawiona Jedynie zostało mi zmienić poduszki amortyzatorów i wtedy zobaczę czy coś pomogło Edytowane 26 Września 2015 przez Grzesiek1985 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 a tlucze sie cos u Ciebie Grzesiek? jak zakladalem nowy gwint niby nic nie bylo widac po tych poduszkach amorkow... albo mi sie wydaje albo jakby z prawej strony troche miększy byl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Nie noraczej żadnych stukow nie ma Jedynie z tego co pamiętam to moje poduszki były lekko popękane I może przez to ze juz są do bani traci zbieżność bo ma luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Znowu targać amory ale sprawdzę bo koszt wymiany poduszek do kosztów magla albo drązkow i koncowek znikomy... a Ty u siebie zmieniales drazki i koncowki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Wszystko zmieniałem na lemfordera Zostało tylko zmienić poduchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 zmienilem poduchy, bardziej komfortowo sie jezdzi po naszych drogach ale nadal "tyl tanczy" krecac prawo lewo. Dziwne jest to ze jak auto podniose na lewarku przód np. to chwile jest w miare ok, pozniej znowu lipa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Rozumiem ze masz napęd okska ? Jeśli tak to zobacz tuleje na tylniej belce skoro tyl tańczy i czy nie ma luzu na tulejach amorkow Jeszcze dodatkowo dokupilem końcówki drążków od s4 b5 Ponieważ od zwykłej A4 końcówki są z tłumikiem drgań a te od s4 nie mają tego Zawsze to sztywnej jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) tyl wszystko bylo robione, zalozony prawie nowy gwint wiec ten temat bankowo odpada... magiel, drazki, koncowki nie zmieniane aby... ale wez wjedz na diagnostyke a krecic w gore sie nie chce to ze tyl tanczy to moje odczucie ale moze idzie to od przodu a tyl lata... ciekawe jakby zmienic drazki i koncowki ... znowu $$ w bloto kur.. Edytowane 29 Września 2015 przez pablo15005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 I jak tam rozwiazales problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 stoje w miejscu... zmienilem te mocowania amora, na poczatku fajnie wybiera ladnie dziury zrobilem kilometry i dalej to samo... zamowilem poliuretan pod stabilizator moze to cos pomoze troche. Chyba zmienie jeszcze drazki i koncowki jak to nie pomoze no to juz nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Mam ten sam problem u siebie tylko ze u mnie auto pływa na nierównościach . Regenerowałem maglownice , nowy zawias wszystkie końcówki, nowe wahacze poskładane na tulejach z poliuretanu itp amory sprawne sprężyny tez ok zbieżność ustawiona Jedynie zostało mi zmienić poduszki amortyzatorów i wtedy zobaczę czy coś pomogło Ja u siebie w quattro miałem podobny problem czyli myszkowanie na nierównościach. Okazało się że z tyłu na wahaczu wywalone były tuleje. Po wmianie idzie jak po sznurku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Na dolnym czy na górnym wahaczu? I jak tam ogarnales temat ? Edytowane 7 Października 2015 przez Grzesiek1985 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 wymienione drazki, koncowki jutro ustawie zbieznosc i bedzie widac. Ale juz jezdzi sie lepiej nie napie... tak w srodku jakby na zelaznych kolach jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się