C4NC3R Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 A czasami nie jest też że wahacze z b6/b7 są inne? Któreś dłuższe, a któreś krótsze? Może tu jest problem?
ramzes-it Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Sprawdziłem naklejkę i u mnie w jednym wierszu są następujące wartości: 1KD J1U 1LB 1BE wychodzi na to że z tego co piszecie to u mnie było by zawieszenie 1BE, więc w takim razie z tego co gdzieś tam wyczytałem to jet to zwykłe najzwyklejsze zawieszenie - standard? Co do sprężyn i amorów to się różnią od standardu? Mam rację???
marcinch001 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Mam nadzieję że masz rację, powiem szczerze że nie mam pojęcia jak oni mi to zawieszenie skręcili, wymienione zostało wszystko komplet , (górne wahacze, dolne wahacze, łączniki, końcówki drążków i gumy na stabilizatorze) Czyli jedym słowem trzeba popuścić wszystkie śruby zawieszenia jak samochód stoi na kołach i trochę nim pobujać i skręcić na nowo i to cała filozofia Pojadę do innego mechanika, bo tym co mi wymieniali przestaję już wierzyć Jak będziesz miał na podnośniku skręcone zawieszenie to długo nie wytrzyma popękają gumy na wahaczach . Sprawdziłem naklejkę i u mnie w jednym wierszu są następujące wartości: 1KD J1U 1LB 1BE wychodzi na to że z tego co piszecie to u mnie było by zawieszenie 1BE, więc w takim razie z tego co gdzieś tam wyczytałem to jet to zwykłe najzwyklejsze zawieszenie - standard? Co do sprężyn i amorów to się różnią od standardu? Mam rację??? Jak masz 1BE to jest to zawieszenie sportowe s-line , standard to 1BA .1BE - 20 mm nizej od standardowego 1BA Jakiej firmy te wahacze wkładałeś ? Edytowane 5 Października 2015 przez marcinch001
ramzes-it Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) No to niezły cyrk, marcinch001 to mam rozumieć że wachacze też są różne? No bo sprężyny i amory są inne i to już jest jasne. Jeżeli są różne wahacze to czym się różnią od standardu? Edytowane 5 Października 2015 przez ramzes-it
marcinch001 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 No to niezły cyrk, marcinch001 to mam rozumieć że wachacze też są różne? No bo sprężyny i amory są inne i to już jest jasne. Jeżeli są różne wahacze to czym się różnią od standardu? Przy 1BE chyba się nie róznią dopiero 1BV ma wzmocnione wahacze ale nie wszystkie . Jakiej firmy kupiłeś te wahacze ? Ja wymieniałem górne wahacze od audi A4 B6 nowe lemfordery
ramzes-it Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Niestety nie wiem producenta mechanik mówił że dobre, wiadome oni wszystkie części dobre wkładają i są nieomylni Umówiłem się na jutro z innym mechanikiem, ba chyba jedyna opcja jaka może być to żle sktęcone wahacze, bo bo z tego co mówisz to wahacze w moim nie różnią się od standardowych.
marcinch001 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Podejrzewam ze możesz mieć coś na dole wahaczy za mocno skręcone , tam gdzie chodzi zwrotnica . Nie jestem w stanie nic więcej napisać bo nie wiem jakie masz te wahacze . Edytowane 5 Października 2015 przez marcinch001
ramzes-it Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Co do wahaczy to nie wiem jakie są po wahaczach nic się nie da rozszyfrować. Zrobione zostało tak jak pisaliście wcześniej, wszystkie śruby popuszczone i skręcone na opuszczonym samochdzie, choć nie było łatwo, bo dostęp jest dużo trudniejszy z kanału niż z podnośnika i POMOGŁO ! Jest dużo lepiej. Jest dziwna rzecz na jednym dolnym wahaczu tym prostym odgniotła się odkształciła bardzo tuleja gumowa, opiera się na niej amortyzator i w tym że samym wahaczu rozwalona jest osłona swożnia i luz oczywiście. Nie mam pojęcia dlaczego się tak zrobiło? W jednym wahaczu dolnym osłona rozwlona i luz na jednej końcówce drążka też już luz Zastanawiam się nad całym nowym kompletem jednego producenta sam kupię i będą przy mnie wymieniać, bo to przecież jest coś nieprawdopodobnego żeby takie cyrki się działy. Póżniej się dziwić że te samochody w PL takie klekoty, jak jedno spie*****lą to po tym leci cała reszta i nie idzie dojść ładu z autem, wszystko się rozlatuje i końca nie widać. Widziałem na allegroszu zestaw wahaczy kompletny FEBI za dobrą kasę, gość ma napisane że forumowicze z Audi kazali mu dopisać że ORI na 100%, wiecie coś na ten temat? Jak to jest w końcu z tymi wahaczami z zawieszenia 1BA i 1BE bo z tego co wyczytałem to tylko 1BV się różni od pozostałych 1BA i 1BE wahacze takie same, w 1BE srężyny i amory od s-line czyli zawias niżej o 20mm wahacze standard?
marcinch001 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Mogłeś załatwić te gumy właśnie przez to że auto było skręcane na podnośniku , powinieneś żądać kasy od mechanika który to robił .
Szumi91 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Witam Jutro będę sprawdzał na stacji diagnostycznej a4 b6 w kombi (zamierzam je kupić) W wyposażeniu fabrycznym kest napisane zawieszenie sportowe 1BV. Czy sa dostepne na rynku nowe wachacze i ogolnie elementy zawieszenia gdyby na przegladzie wyszlo ze sa do wymiany ? Czy ewentualnie mozna kupic talie cos ? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5898460196 Pytam przed zakupem, bo nie chce miec pozniej z tym problemu.
marcinch001 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Wszystko możesz dostać oryginalne w sklepie GETEM albo serwis
MemberA4 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) A ja mam zawieszenie 1BV i na starym wahaczu z logo Audi na tulejce mam numer 4B0407515 a to przecież jest z zawieszeń 1BA 1BE 1BR. Wymieniajac go kupiłem oryginał LMO który również ma tulejkę z takim numerem a po numerze w katalogu jest zamienny z wahaczem z 1BV o numerze 8E0407509C choć na starym wahaczu takiego numeru nie znalazłem wybitego. Ciekawe czym się różnią wahacze 1BA 1BE od 1BV? ja różnicy nie zauważyłem..... Jak coś to mam "na stole" taki wahacz i z chęcią porównam ze "zwykłym" wahaczem od 1BA 1BE Edytowane 11 Maja 2016 przez MemberA4
.Pablo. Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 A ja mam zawieszenie 1BV i na starym wahaczu z logo Audi na tulejce mam numer 4B0407515 a to przecież jest z zawieszeń 1BA 1BE 1BR. Wymieniajac go kupiłem oryginał LMO który również ma tulejkę z takim numerem a po numerze w katalogu jest zamienny z wahaczem z 1BV o numerze 8E0407509C choć na starym wahaczu takiego numeru nie znalazłem wybitego. Ciekawe czym się różnią wahacze 1BA 1BE od 1BV? ja różnicy nie zauważyłem..... Jak coś to mam "na stole" taki wahacz i z chęcią porównam ze "zwykłym" wahaczem od 1BA 1BE Różni się twardościa amortyzatorów ;-)
MemberA4 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Paweł , chodzi o wahacze nie amorki to wiem że 1BV to kamienio podobny efekt. Sam musiałem zrzucić te amorki bo plomby mi zaczeły na nierównościach wypadać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się