Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prędkościomierz szaleje! Gdzie jest?


Zimny Chirurg 2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam Bore 2000r silnik AJM i 6 biegów. Mam ogólnie 3 problemy:

1 to prosze powiedzcie mi jak wagiem podnieść dawke startowa na cieplym silniku

2 to szaleje predkościomierz. Niekiedy dziala jak obrotomierz. Gdzie on w ogóle jest?

3 to wskaznik paliwa chyba mnie rąbie tz pokazuje ze jest za duzo paliwa. Czy jest ot mozliwe?

Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Vagiem tego nie zrobisz.

2. Sprawdz bledy

3. Wyciagnij wklad z baku i sprawdz jak pracuje plywak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 i 3 prawdopodobnie masz licznik jaegera i to on Cię rąbie ;)

To do vw też wsadzali te szroty?
Ooo świetnie czytam ze zrozumieniem ;) forum a4, to z automatu myślałem, że chodzi o a4 :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Vagiem tego nie zrobisz.

2. Sprawdz bledy

3. Wyciagnij wklad z baku i sprawdz jak pracuje plywak

To jak vagiem nie dam rady podniesc dawki startowej na cielym silniku w AJM to w takim razie gdzie i jak?

Błędów 0

No i gdzie jest prędkościomierz w skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi gdy szalal licznik to zaczynała sypac sie skrzynia.

Dopóki sie nie rozleciała to nie działał po wymianie skrzyni jest ok :) ale moze byc to również czujnik :D Powodzenia :banan::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi licznik oszalał gdy miałem nieszczelna podstawkę od puszki kompa w a4 b5 AJM i do wnętrza dostawała się woda. Wiązka była cała mokra. Wtedy obrotomierz skakał jak szalony. Prędkościomierz opadł. A w baku co chwila był inny poziom. Pomogło odpiecie zegarów od zasilania, uszczelnienie i wysuszeniem wnętrza. Od tego czasu brak błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaszkodzi sprawdzić kostki łączeniowej przy skrzyni biegów. Miałem ją kiedyś zalaną ( po myciu silnika kercherem) i prędkościomierza nie było a obrotomierz szalał. Po wysuszeniu i przesmarowaniu kostki wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaszkodzi sprawdzić kostki łączeniowej przy skrzyni biegów. Miałem ją kiedyś zalaną ( po myciu silnika kercherem) i prędkościomierza nie było a obrotomierz szalał. Po wysuszeniu i przesmarowaniu kostki wszystko wróciło do normy.

Czesciowo problem rozwiazany z paliwem. Wyciągnąłem pływak i dosłownie był cały w szlamie. Byłem w szoku. Zawsze tankuje do pełna i zawsze na dobrych stacjach. Zapytalem kolesia mechanika co to ma byc a on woda. To tak jak by akwarium nigdy nie myc. Szok jaki syf nam pchaja. Dlatego wymieniam filtr paliwa co roku.

Ale wracajac do sedna. Cala ta plytka co jezdzi wskaznik zawalona szlamem. No to myjemy pozniej dmuchamy i sprawdzamy. Bingo. Dzila od 2 dni idealnie. nic sie nie dzieje.

Pieknie wskazuje. Zostal prędkościomierz. W takim razie gdzie te kostki są?

Tak mniej wiecej. Bo w wiekszosci wskazuje dobrze. Tylko niekiedy mu zacznie odwalać

Dzieki za rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...