koloboro 7 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 jest obszerny tutotial na forum jak to ogarnąć. Założyłem wedlug tych instrukcji i nie bylo problemów. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 vagcom nie bardzo, będzie potrzebny vcds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) standardowa dokładeczka udało się zdobyć VCDS-a jutro kodowanie kiery z multifunkcją Edytowane 1 Marca 2016 przez patryk195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajgi 0 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Mój lip juz ze 2 miechy leży i prosi hyhy:) zapodam koła to podlece na bajer w ramach testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 jeśli mam podróbkę to wyjdzie to w ekspolatacji oby sie udalo przejechac 40tys, najczesciej polowy tego nie wytrzymuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Niestety multifunkcja nie działa, kodowanie zrobione, wywala błędy: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221): No Signal/Communicationgdzie szukać przyczyny? uprzedzając pytania moduł jest pod multi tempomat i fis wiązka rownież ori od multifunkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Sprawdź wtyczki, może coś nie siadło tak jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Sprawdź wtyczki, może coś nie siadło tak jak powinno. Wtyczki podpięte prawidłowo. Trzeba będzie z miernikiem podzialać, może jakiś przewód uszkodzony... Przewody ok, nie ma npięcia na kostce do przycisków. Bezpieczniki ok. Z innej beczki, pakować IC z BEX czy FMIC? Na FMIC.pl zestaw dedykowany do a4 b6 775zł. Mój lip juz ze 2 miechy leży i prosi hyhy:) zapodam koła to podlece na bajer w ramach testów zapraszam, daleko nie masz ...edit 05.03.0216 Dokładka na pokładzie nie wiem jak ja tego nie zauważyłem ale okazło się że mam zwijak / taśmę od kierownicy 6 pin a powinno być 12 dla multifunkcji tak? Korzystając z wolnej soboty i nienajgorszej pogody postanowiłem wrzucić gwint i koło Trochę się naszarpałem samemu ale dałem radę. Trzeba będzie trochę pokręcić nakrętkami, poczekam aż wszystko ładnie siądzie, (nowe podsuzki i odboje) Edytowane 5 Marca 2016 przez patryk195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajgi 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 bajerka ale jak na mój gust chciałby troszeczkę niżej ale ogólnie GIT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 bajerka ale jak na mój gust chciałby troszeczkę niżej ale ogólnie GIT... mam taki zamiar lekko to jeszcze posadzić, do tego czekam na dystanse na tył 15-20 mm i na przód 5mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajgi 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) no ja do soboty ogarne koło i skręcę trochę...i moge wpadać na kawe gotowym Edytowane 13 Marca 2016 przez fajgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 no ja do soboty ogarne koło i skręcę trochę...i moge wpadać na kawe gotowym przód reguluję bez ściągania koła, tył u mnie to jest porażka, jakakolwiek regulacja kluczem jest niemożliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajgi 0 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Takie słabe dojście czy za pieczony gwint? Czy sprężyna tak napiera ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Takie słabe dojście czy za pieczony gwint? Czy sprężyna tak napiera ??? Przed włożeniem tulei, nakrętki można było jednym palcem obracać, sprężyna tak dociska że szok, nawet po odkręceniu wahacza i stabilizatora jest cieżko. Pozatym robiłem to samemu więc musiałem sam dociskać i kręcić Z daleka nawet to jakoś wygląda, Tak jak myślałem, po 3 dniach jazdy tył siadł o 10mm, w weekend małe korekty bo jeszcze za mocno wyje... Edytowane 16 Marca 2016 przez patryk195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaki89 8 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Jest konkret ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 B7 z tym kołem zawsze za mną chodziła, odkąd zobaczyłem to foto w sieci:Jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-nokian 1 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Z daleka nawet to jakoś wygląda, Tak jak myślałem, po 3 dniach jazdy tył siadł o 10mm, w weekend małe korekty bo jeszcze za mocno wyje... 1de102b5737b.jpg ta z tyłu b7 to faktycznie konkret a tak na serio to pięknie siedzi Edytowane 16 Marca 2016 przez m-nokian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) a tak na serio to pięknie siedzi no właśnie nie chce siedzieć :/ jak regulujecie tylne zawieszenie? Tulej macie na dole czy od góry sprężyny? Nakrętki przed włożeniem obracałem jednym palcem , teraz na aucie trzeba użyć młotka aby je ruszyć .... Edytowane 17 Marca 2016 przez patryk195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 a tak na serio to pięknie siedzi no właśnie nie chce siedzieć :/ jak regulujecie tylne zawieszenie? Tulej macie na dole czy od góry sprężyny? Nakrętki przed włożeniem obracałem jednym palcem , teraz na aucie trzeba użyć młotka aby je ruszyć .... Na podnośniku popuszczam wahacz i wyjmuję całą sprężynę z regulacją. Tuleja pasuje tylko w jedno miejsce, są dwa rodzaje i nie da się tego źle założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk195 0 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Po odkręceniu wahacza i stabilizatora i tak nie da się regulować tulei, więc trzeba ją i tak wyjąć na zewnątrz wraz ze sprężyną do wyregulowania... masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi