Stich Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Jeszcze takiej pielęgnacji środka nie widziałem a już trochę detailingu się naogladałem Elegancko się prezentuje beemka:) dzięki kolego jeszcze mam kilka smaczków np pas bezpieczeństwa z wczoraj
TOM3K Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 i jak je czyścić? na kosmetykaaut.pl zdania na temat czyszczenia pasów są podzielone jedni mówią ze można drudzy ze nie jak to w końcu jest?
Stich Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 i jak je czyścić? na kosmetykaaut.pl zdania na temat czyszczenia pasów są podzielone jedni mówią ze można drudzy ze nie jak to w końcu jest? Czy mozna? Trzeba! Ci co nie potrafia mowia ze nie mozna?
TOM3K Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 robisz to podobnie jak bonelowanie podsufitki? i czym jeśli można wiedzieć
Stich Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 Zupelnie inaczej niz sufit. Robie to... ....skutecznie ?
bodas Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 To co zrobiłeś z Q7 na fejsie miażdży system
bodas Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Polajkowałem już żeby nie było byłem wcześniej w szoku
Stich Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2016 byłem wcześniej w szoku wybaczam
Arturinho1992 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 jestem pod wrażeniem, perfekcyjnie wykonana praca
Stich Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) jestem pod wrażeniem, perfekcyjnie wykonana pracadzięki kolego Czas pokazac projekt Audi Q7 na forum Ciekawa historia. Zadzwonił do mnie Pan z zapytaniem czy jestem w stanie naprawić nieszczelnośc układu szyberdachu. Ponieważ nigdy tego wczesniej nie robiłem i nie chciałbym sie uczyć na aucie klienta odesłałem Q7 do warsztatu mechanicznego a sam zaprosiłem na usuniecie śladów po wodzie na podsufitce gdy usterka bedzie usunieta. Po kilku miesiacach Audi zatrzymało sie przed moimi drzwiami by umówić termin. Fajnie sie złozyło, ze miałem czas akurat "od ręki" Z niepozornego telefonu w sprawie szyberdachu zrobiła się full opcja Full Detail z zewnątrz, Full detail wewnątrz i aplikacja powłoki ceramicznej Williams Ceramic Coat 9h oraz powłoka hydrofobowa na szkło UGC PRO od MAx Protect. Audi ma 10 lat i ponad 300tys km przebiegu czyli duze pole do popisu Na początek fotka profilowa Startujemy - stan lakieru podczas słonecznej inspekcji sugeruje, ze nie bedzie sie nudziło kilka brudnych detali Tak auto wygladało zanim wjechałem nim na stanowisko do mycia ]http://i1368.photobucket.com/albums/ag181/sivyzse/audi%20q7/IMG_9237-2-45_zpsw05i01yk.jpg] Ok zaczynam czyszczonko szczegółów pianowanko wstępna deironizacja felg Prototoyp do czyszczenia gumy Glinka jeszcze troszkę zebrała po chemicznym oczyszczeniu prickbortem i aresem UWAGA Auto umyte, przejeżdzam spowrotem do dziupli detailingowej otwieram bagażnik a moim oczom ukazuje się widok zacieków wody na suficie i bocznych słupkach. Pomyśląłem aha to traz tak sie naprawia usterki z gwarancją do bramy :/ Myślę sobie jaki sens ma moja robota gdy szyberdach wciąż przecieka. Szybki telefon do właściciela z zapytaniem: moge robić? dostałem pozwolenie aby rozpruć tył auta no to działam Usterke zlokalizowałem i usunąłem w ciagu kilku godzin a dumny chodziłem przez kilka dni heh Tak to mniej wiecej wygladało we wnęce od koła zapasowego boczki już rozebrane winowajca - wężyk drożny ale co z tego, ze jest drożny skoro jest nieszczelny i woda zamiast spływac wewnątrz węża spływała po jego zewnętrznej częsci mocząc wszystko dookoła a tak wyglada tapicerka sufitu przed i po Gdy przyszedł czas wyprania podsufitki przyszedł też czas wyprania pasów Zacząłem prace detailingową od wnętrza Drewno zniszczone hmmmmm szybkie za i przeciw i do dzieła demontuje panel i zaczynam polerować. pas po wyschnieciu Zaczynam czyścić skóry żuma do gucia na fotelu chwila strachu i juz jej nie ma przy okazji zdjecie sufitu kilka szczegółów Aplikacja wykończenia i zabezpieczenia do kokpitu Wnętrze gotowe! Wszystko tekstylne wyprane i wyczesane. Plastikowe wyczyszczone i zabezpieczone. Skórzane wyczyszczone i zaimpregnowane. Uszczeleczki czyściutkie w każdym zakamarku W tzw między czasie silnik sie wyczyscił wygłuszenie maski zdemontowane i wyprane - standardowo ekstraktorem no i jeszcze otwieranie maski Przechodzimy do lakieru. Na starcie zdemontowałem tylni zderzak i lakiernik go naprawił. Wymieniłem też tylną, pęknieta lampę. Niestety nie udało mi sie namówić na wymiane strukturalnej/plastikowej części dolnej zderzaka która jest dośc mocno porysowana. Zrobiłem z nia co sie dało. Oczywiście demontaz emblematu to juz taki standard przy korekcie odrazu wyczyszczone Okey wycinamy lakier czyli korekta lakieru pełną parą bach Klamki nie udało mi sie zdemontowąc wiec została ręczna robota słupki piano black Tylne lampy czyli kolejna rzecz, która sie robi przy detailingu Zderzak tylni wciaz u lakiernika więc nie mogłem się powstrzymac przed wypolerowanie końcówek wydechu. Zawsze to lepszy look Oczyszczenie szyb Po finalnym myciu nadszedł czas finiszu i aplikacji pre cleanera do powłoki ceramicznej F1 Williams Racing aplikacja ceramiki aplikacja powłoki hydrofobowej na szklany dach i pozostałe szyby aplikacja powłoki uncr na plastik tylniej wycieraczki smarowanie dressingiem kilku elelemntów na wykończenie kontrol uszczelki drzwi Finał Auto wyglada tak: Dzięki za poświecony czas na obejrzenie mojej ciężkiej 2 tygodniowej pracy NA zdjęciach nie ma 40% tego co jeszcze było zrobione. Fotografa nie mam, a na auto chce poswiecić zawsze nawiecej czasu POZDR Edytowane 26 Lipca 2016 przez Stich
Denis Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 właśnie miałem pytać ile czasu zajęło Ci odpicowanie tej audicy.... Teraz chyba bardziej zastanawia mnie, ile $ musiał zostawić u Ciebie właściciel że opłacało się siedzieć przy jednym aucie 2 tygodnie Tak czy siak, kawał dobrej roboty i imponująca dbałość o szczegóły!
Stich Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Opublikowano 27 Lipca 2016 Teraz chyba bardziej zastanawia mnie, ile $ musiał zostawić u Ciebie właściciel że opłacało się siedzieć przy jednym aucie 2 tygodniePrzestało sie opłacac po tygodniu ale nie tylko samym #pieniążkiem człowiek żyje Tak czy siak, kawał dobrej roboty i imponująca dbałość o szczegóły! dzieki kolego
Łukasz Daniels Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Słuchaj jak to jest z tymi fotelami każdego typu ja słyszałem, że one wcale nie posiadają takich silnych zabrudzeń tylko tracą kolor po praniu przez użycie nieodpowiedniej chemii ?
Animal Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Masakra... Naprawdę chylę czoła i podziwiam dopracowanie detali. Fantastyczna robota... bardzo miło się scrollowało
Denis Opublikowano 28 Lipca 2016 Opublikowano 28 Lipca 2016 Słuchaj jak to jest z tymi fotelami każdego typu ja słyszałem, że one wcale nie posiadają takich silnych zabrudzeń tylko tracą kolor po praniu przez użycie nieodpowiedniej chemii ? Mistrz świata faktycznie z szarego są białe bo Stich dodaje Śnieżki do chemii :D
Stich Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 @Łukasz Daniels Słuchaj jak to jest z tymi fotelami każdego typu ja słyszałem, że one wcale nie posiadają takich silnych zabrudzeń tylko tracą kolor po praniu przez użycie nieodpowiedniej chemii ? Patrzyłem na Twoje pytanie kilka razy w ciągu dnia i wciąż nie wiem o co mnie pytasz @Animal Masakra... Naprawdę chylę czoła i podziwiam dopracowanie detali. Fantastyczna robota... bardzo miło się scrollowało dzięki, cieszę się, ze umiliłem Ci dzień @Denis Mistrz świata faktycznie z szarego są białe bo Stich dodaje Śnieżki do chemii Czas pokazać auto naszego klubowego kolegi Wojtka LAvagray po pełnej korekcie i powłoce Max Protect pokazał pazur.Na a czwórce Wojciecha zrobiłem:-full detail z zewnątrz-pełną korekte lakieru-zabezpieczenie lakieru pakietem powłok Max Protect-aplikacja powłoki hydrofobowej na przednią szybą równiez MAx ProtectRelacja skromna w porównaniu z ostatnia ale serio nie miałem czasu na zdjęcia Solidne mycie przed dalszymi pracamiKorekta lakieru - startaplikacja powłoki hydrofobowej na szybę czołowąFinalne zdjęciaDzięki!
blaszczuEL Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Sztos jak zwykle Miałeś już okazję pracować z v1,5?
Stich Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 Miałeś już okazję pracować z v1,5? Miałem zanim weszło do sprzedaży Ogólnie same plusy. Zobaczymy jak z trwałością bo tego jeszcze nie wiadomo.
bodas Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 Od jakiego papieru zacząłeś szlifować lampy w a4?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się