Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moja Strefa Blasku :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeszcze takiej pielęgnacji środka nie widziałem a już trochę detailingu się naogladałem Elegancko się prezentuje beemka:)

dzięki kolego ;)

jeszcze mam kilka smaczków np
pas bezpieczeństwa z wczoraj ;)
IMG_9282_zpstcxrigp3.jpg
Opublikowano

i jak je czyścić? na kosmetykaaut.pl zdania na temat czyszczenia pasów są podzielone jedni mówią ze można drudzy ze nie jak to w końcu jest?

Opublikowano

i jak je czyścić? na kosmetykaaut.pl zdania na temat czyszczenia pasów są podzielone jedni mówią ze można drudzy ze nie jak to w końcu jest?

Czy mozna?

Trzeba!

Ci co nie potrafia mowia ze nie mozna?

Opublikowano

robisz to podobnie jak bonelowanie podsufitki? i czym jeśli można wiedzieć

Opublikowano

Zupelnie inaczej niz sufit.

Robie to...

....skutecznie ?

Opublikowano

To co zrobiłeś z Q7 na fejsie miażdży system :huh:

Opublikowano

heh dzięki
ale nie polajkowałeś :D

Opublikowano

Polajkowałem już żeby nie było :P byłem wcześniej w szoku :grin:

Opublikowano

byłem wcześniej w szoku

wybaczam :)
Opublikowano

jestem pod wrażeniem, perfekcyjnie wykonana praca :)

Opublikowano (edytowane)

jestem pod wrażeniem, perfekcyjnie wykonana praca

dzięki kolego :)

Czas pokazac projekt Audi Q7 na forum :D

Ciekawa historia.

Zadzwonił do mnie Pan z zapytaniem czy jestem w stanie naprawić nieszczelnośc układu szyberdachu.

Ponieważ nigdy tego wczesniej nie robiłem i nie chciałbym sie uczyć na aucie klienta odesłałem Q7 do warsztatu mechanicznego a sam zaprosiłem na usuniecie śladów po wodzie na podsufitce gdy usterka bedzie usunieta.

Po kilku miesiacach Audi zatrzymało sie przed moimi drzwiami by umówić termin.

Fajnie sie złozyło, ze miałem czas akurat "od ręki"

Z niepozornego telefonu w sprawie szyberdachu zrobiła się full opcja :)

Full Detail z zewnątrz, Full detail wewnątrz i aplikacja powłoki ceramicznej Williams Ceramic Coat 9h oraz powłoka hydrofobowa na szkło UGC PRO od MAx Protect.

Audi ma 10 lat i ponad 300tys km przebiegu czyli duze pole do popisu :D

Na początek fotka profilowa :D

_MG_9606-2-180_zps5mdjylpb.jpg

Startujemy - stan lakieru podczas słonecznej inspekcji sugeruje, ze nie bedzie sie nudziło :)

IMG_9179-2-4_zpsa3aeofw0.jpg

IMG_9182-2-6_zpsizjukboy.jpg

IMG_9184-2-8_zpsoewbimru.jpg

IMG_9185-2-9_zpsbjsku1sz.jpg

kilka brudnych detali

IMG_9175-2-2_zpspjzieec8.jpg

IMG_9176-2-3_zpso3lyx8sy.jpg

IMG_9187-2-11_zpspc1jwkwz.jpg

IMG_9192-2-16_zpsazne4hoh.jpg

IMG_9199-2-21_zpsbwfr7xuh.jpg

IMG_9203-2-24_zpsmpvnaobv.jpg

IMG_9205-2-26_zpswvmhnfkn.jpg

IMG_9203-2-24_zpsmpvnaobv.jpg

IMG_9218-2-34_zpslmu2nnaq.jpg

IMG_9221-2-36_zpsxr8payur.jpg

IMG_9222-2-37_zpscsplhgnx.jpg

IMG_9190-2-14_zpsqbhnslls.jpg

IMG_9194-2-18_zpsxtkyxj2x.jpg

IMG_9238-2-46_zps81x6g9js.jpg

IMG_9242-2-47_zps9i9ajtqf.jpg

Tak auto wygladało zanim wjechałem nim na stanowisko do mycia

IMG_9230-197_zpsnmqmv02f.jpg

IMG_9232-2-41_zpsdn1itfgh.jpg

IMG_9234-2-42_zps3vjj5uen.jpg

IMG_9236-2-44_zpsugdzmeev.jpg

]http://i1368.photobucket.com/albums/ag181/sivyzse/audi%20q7/IMG_9237-2-45_zpsw05i01yk.jpg]

Ok zaczynam czyszczonko szczegółów

IMG_9244-2-49_zpsze38skh2.jpg

IMG_9246-2-50_zps2nzqn2qb.jpg

IMG_9247-2-51_zpsst22rgca.jpg

IMG_9249-2-53_zpsoek3phe8.jpg

IMG_9250-2-54_zps0zkhkf2e.jpg

pianowanko

IMG_9253-2-55_zps548vvabz.jpg

wstępna deironizacja felg

IMG_9254-2-56_zpsrmmp08em.jpg

Prototoyp do czyszczenia gumy :)

_MG_9227-2-40_zpsg6sb8fgp.jpg

Glinka jeszcze troszkę zebrała po chemicznym oczyszczeniu prickbortem i aresem

IMG_9258-2-57_zpscvwc1x8y.jpg

UWAGA

Auto umyte, przejeżdzam spowrotem do dziupli detailingowej otwieram bagażnik a moim oczom ukazuje się widok zacieków wody na suficie i bocznych słupkach. Pomyśląłem aha to traz tak sie naprawia usterki z gwarancją do bramy :/

Myślę sobie jaki sens ma moja robota gdy szyberdach wciąż przecieka. Szybki telefon do właściciela z zapytaniem: moge robić? dostałem pozwolenie aby rozpruć tył auta no to działam :D

Usterke zlokalizowałem i usunąłem w ciagu kilku godzin a dumny chodziłem przez kilka dni heh ;)

Tak to mniej wiecej wygladało we wnęce od koła zapasowego

IMG_9270-2-63_zpsrtppv077.jpg

boczki już rozebrane

IMG_9259-2-58_zpsqehia7ny.jpg

IMG_9260-2-59_zpsodrxluzg.jpg

winowajca - wężyk drożny ale co z tego, ze jest drożny skoro jest nieszczelny i woda zamiast spływac wewnątrz węża spływała po jego zewnętrznej częsci mocząc wszystko dookoła

IMG_9261-2-60_zpslmfr3dhn.jpg

a tak wyglada tapicerka sufitu przed i po

IMG_9208-2-28_zpsf11gg0sz.jpg

IMG_9264-3-62_zps1bboa3jg.jpg

IMG_9209-2-29_zpsnwnkfndz.jpg

IMG_9272-3-64_zpsgjewnibw.jpg

IMG_9210-2-30_zpsev4uxoec.jpg

IMG_9273-2-65_zpsxnjlrojp.jpg

Gdy przyszedł czas wyprania podsufitki przyszedł też czas wyprania pasów

IMG_9282-2-67_zps0r4cdrtz.jpg

Zacząłem prace detailingową od wnętrza

IMG_9288-2-69_zps8zevhvm1.jpg

IMG_9292-2-71_zpswa3f2fuz.jpg

IMG_9294-2-72_zpstqquqsrb.jpg

IMG_9295-2-73_zpsz1nvuj2l.jpg

IMG_9296-2-74_zpspfber6rx.jpg

IMG_9297-2-75_zps3qttta33.jpg

IMG_9301-2-76_zpsz3vzujlm.jpg

IMG_9304-2-77_zpstyxiwve6.jpg

IMG_9305-2-78_zpsnjhnxfgx.jpg

IMG_9311-2-79_zps8sxqrhqx.jpg

IMG_9323-2-80_zpshog1sgbc.jpg

IMG_9324-2-81_zpsepb6wv7n.jpg

IMG_9326-2-82_zpsrryh1cb1.jpg

IMG_9327-2-83_zpsy5roqglp.jpg

IMG_9329-2-84_zps7loghuip.jpg

IMG_9331-2-85_zpsacorvzqh.jpg

IMG_9336-2-88_zpsr72jxhd4.jpg

Drewno zniszczone hmmmmm szybkie za i przeciw i do dzieła :) demontuje panel i zaczynam polerować.

IMG_9337-2-89_zpskhglo8oo.jpg

IMG_9339-2-91_zpsk9b09oeb.jpg

_MG_9347-2-93_zpsrf8ttr2h.jpg

_MG_9349-2-94_zpsgin0qscu.jpg

pas po wyschnieciu

IMG_9374-2-95_zps8oqp3gmp.jpg

Zaczynam czyścić skóry

IMG_9376-2-96_zpswfardswc.jpg

IMG_9381-2-99_zpsn7x5mmwq.jpg

żuma do gucia na fotelu ;)

IMG_9378-2-97_zpscxktf2mu.jpg

chwila strachu i juz jej nie ma

IMG_9379-2-98_zpsq4v124zv.jpg

przy okazji zdjecie sufitu ;)

IMG_9196-2-20_zpstmqwert9.jpg

IMG_9426-2-122_zpsigqhxvqx.jpg

kilka szczegółów

IMG_9427-2-123_zps681gqkbn.jpg

IMG_9428-2-124_zps4ejhfor0.jpg

IMG_9425-2-121_zpscru8ipxp.jpg

IMG_9429-2-125_zpslzeknse4.jpg

_MG_9332-2-86_zpsrsxzxriw.jpg

_MG_9392-2-103_zpszsf7io4o.jpg

_MG_9393-2-104_zpsahzgiqvi.jpg

_MG_9396-2-106_zpsfw7zyi67.jpg

Aplikacja wykończenia i zabezpieczenia do kokpitu

IMG_9384-2-101_zpsrfqn501b.jpg

Wnętrze gotowe!

Wszystko tekstylne wyprane i wyczesane. Plastikowe wyczyszczone i zabezpieczone. Skórzane wyczyszczone i zaimpregnowane.

_MG_9395-2-105_zpsqhojsbjo.jpg

_MG_9402-2-109_zpsybt7krkk.jpg

_MG_9398-2-107_zpskjmaorxu.jpg

_MG_9401-2-108_zps1f8sv6z5.jpg

_MG_9405-2-110_zpscazf4evz.jpg

_MG_9407-2-112_zpsazitarmo.jpg

_MG_9408-2-113_zpsuxklb7gx.jpg

_MG_9411-2-115_zpscpjysko9.jpg

_MG_9416-2-117_zpsfxvqyugg.jpg

_MG_9418-2-118_zpshajdehpl.jpg

_MG_9420-2-119_zpslbakpffb.jpg

_MG_9432-2-126_zpsrklmlwt3.jpg

_MG_9435-2-129_zpsqtdm4rtr.jpg

Uszczeleczki czyściutkie w każdym zakamarku :)

_MG_9421-2-120_zpsfrls76go.jpg

W tzw między czasie silnik sie wyczyscił ;)

_MG_9443-2-131_zpsrepvfq8k.jpg

wygłuszenie maski zdemontowane i wyprane - standardowo ekstraktorem

_MG_9441-2-130_zpsxwmvy4ra.jpg

no i jeszcze otwieranie maski ;)

_MG_9444-190_zpsqo6tnp7w.jpg

Przechodzimy do lakieru.

Na starcie zdemontowałem tylni zderzak i lakiernik go naprawił. Wymieniłem też tylną, pęknieta lampę. Niestety nie udało mi sie namówić na wymiane strukturalnej/plastikowej części dolnej zderzaka która jest dośc mocno porysowana. Zrobiłem z nia co sie dało.

Oczywiście demontaz emblematu to juz taki standard przy korekcie

IMG_9449-2-135_zps8awowvp8.jpg

odrazu wyczyszczone

IMG_9575-2-167_zpsei328aa2.jpg

Okey wycinamy lakier czyli korekta lakieru pełną parą

bach

_MG_9445-2-132_zps0qkbqr8e.jpg

_MG_9446-2-133_zpsslb4950t.jpg

_MG_9450-2-136_zpsspmpyjsq.jpg

_MG_9451-2-137_zpsnh3tfy1r.jpg

_MG_9452-2-138_zpseanv7pu1.jpg

_MG_9454-2-140_zpsfgvuqj4s.jpg

_MG_9456-2-141_zpsomdogl3z.jpg

_MG_9457-2-142_zpslz2ofzhb.jpg

_MG_9460-2-145_zpsk7sm9ona.jpg

_MG_9464-2-149_zpsi70novpb.jpg

_MG_9465-2-150_zpssch7rc5u.jpg

_MG_9467-2-151_zpsd0xdunmd.jpg

_MG_9470-2-152_zpspglmv3fy.jpg

_MG_9471-2-153_zpsfcl62trl.jpg

_MG_9482-2-160_zpsgfbfopjg.jpg

_MG_9483-2-161_zpsf2rapmev.jpg

Klamki nie udało mi sie zdemontowąc wiec została ręczna robota

_MG_9476-2-155_zps2oo7hg3w.jpg

_MG_9477-2-156_zpsmv3ibbjp.jpg

słupki piano black

_MG_9503-2-164_zps7cfrjgqu.jpg

_MG_9504-2-165_zpsgsjkz7wn.jpg

_MG_9478-2-157_zpsllkycfnw.jpg

_MG_9479-2-158_zpsgbvqylpb.jpg

Tylne lampy czyli kolejna rzecz, która sie robi przy detailingu

_MG_9481-2-159_zpsuwyycrp6.jpg

Zderzak tylni wciaz u lakiernika więc nie mogłem się powstrzymac przed wypolerowanie końcówek wydechu. Zawsze to lepszy look ;)

_MG_9494-2-162_zpstsseld08.jpg

_MG_9497-2-163_zpszgjfthkb.jpg

Oczyszczenie szyb

_MG_9506-2-166_zpsuxf7rw92.jpg

Po finalnym myciu nadszedł czas finiszu i aplikacji pre cleanera do powłoki ceramicznej F1 Williams Racing

_MG_9576-2-168_zpsqwj9fycv.jpg

aplikacja ceramiki

_MG_9577-2-169_zpsnsspspft.jpg

_MG_9578-2-170_zpshekh4tqk.jpg

aplikacja powłoki hydrofobowej na szklany dach i pozostałe szyby

_MG_9579-2-171_zpsf61chxtr.jpg

aplikacja powłoki uncr na plastik tylniej wycieraczki

_MG_9583-2-174_zps4mw3ikri.jpg

smarowanie dressingiem kilku elelemntów na wykończenie

_MG_9582-2-173_zpstx8eolyh.jpg

_MG_9584-2-175_zps61kqnslu.jpg

kontrol uszczelki drzwi :D

_MG_9585-2-176_zpschpm1v79.jpg

Finał

Auto wyglada tak:

_MG_9586-191_zpsnk3hszql.jpg

_MG_9590-2-177_zpsotxhdfep.jpg

_MG_9593-2-2-178_zpscbucuf99.jpg

_MG_9594-2-179_zpsixq8snez.jpg

_MG_9595-193_zpsqqfeqenw.jpg

_MG_9597-2-194_zps7jx0te29.jpg

_MG_9598-195_zpsglwv6ew6.jpg

_MG_9607-196_zps1xmudzqm.jpg

_MG_9608-2-181_zpsqzmaqkoc.jpg

_MG_9609-2-182_zpskgu0d6ek.jpg

_MG_9610-2-183_zpsylqzlo1m.jpg

_MG_9615-2-185_zpshgtcfidi.jpg

_MG_9616-2-186_zpsyzh9shlt.jpg

_MG_9617-2-187_zps9k2b61uu.jpg

_MG_9623-2-189_zpsaeozco3m.jpg

Dzięki za poświecony czas na obejrzenie mojej ciężkiej 2 tygodniowej pracy :) NA zdjęciach nie ma 40% tego co jeszcze było zrobione. Fotografa nie mam, a na auto chce poswiecić zawsze nawiecej czasu

POZDR

Edytowane przez Stich
Opublikowano

właśnie miałem pytać ile czasu zajęło Ci odpicowanie tej audicy.... Teraz chyba bardziej zastanawia mnie, ile $ musiał zostawić u Ciebie właściciel że opłacało się siedzieć przy jednym aucie 2 tygodnie ;)

Tak czy siak, kawał dobrej roboty i imponująca dbałość o szczegóły!

Opublikowano

Teraz chyba bardziej zastanawia mnie, ile $ musiał zostawić u Ciebie właściciel że opłacało się siedzieć przy jednym aucie 2 tygodnie

Przestało sie opłacac po tygodniu ale nie tylko samym #pieniążkiem człowiek żyje ;)

Tak czy siak, kawał dobrej roboty i imponująca dbałość o szczegóły!

dzieki kolego :)

Opublikowano

Słuchaj jak to jest z tymi fotelami każdego typu ja słyszałem, że one wcale nie posiadają takich silnych zabrudzeń tylko tracą kolor po praniu przez użycie nieodpowiedniej chemii ?

Opublikowano

Masakra... Naprawdę chylę czoła i podziwiam dopracowanie detali. Fantastyczna robota... bardzo miło się scrollowało ;)

Opublikowano

Słuchaj jak to jest z tymi fotelami każdego typu ja słyszałem, że one wcale nie posiadają takich silnych zabrudzeń tylko tracą kolor po praniu przez użycie nieodpowiedniej chemii ?

Mistrz świata :D faktycznie z szarego są białe bo Stich dodaje Śnieżki do chemii :D :D :D

Opublikowano

@Łukasz Daniels


Słuchaj jak to jest z tymi fotelami każdego typu ja słyszałem, że one wcale nie posiadają takich silnych zabrudzeń tylko tracą kolor po praniu przez użycie nieodpowiedniej chemii ?


Patrzyłem na Twoje pytanie kilka razy w ciągu dnia i wciąż nie wiem o co mnie pytasz :)

@Animal

Masakra... Naprawdę chylę czoła i podziwiam dopracowanie detali. Fantastyczna robota... bardzo miło się scrollowało

dzięki, cieszę się, ze umiliłem Ci dzień ;)

@Denis

Mistrz świata faktycznie z szarego są białe bo Stich dodaje Śnieżki do chemii

:gicior:


Czas pokazać auto naszego klubowego kolegi Wojtka :)

_MG_9560_zpsoff5axc6.jpg_MG_9556_zpsnajxrxkh.jpg

LAvagray po pełnej korekcie i powłoce Max Protect pokazał pazur.
Na a czwórce Wojciecha zrobiłem:
-full detail z zewnątrz
-pełną korekte lakieru
-zabezpieczenie lakieru pakietem powłok Max Protect
-aplikacja powłoki hydrofobowej na przednią szybą równiez MAx Protect

Relacja skromna w porównaniu z ostatnia ale serio nie miałem czasu na zdjęcia :)

Solidne mycie przed dalszymi pracami

_MG_9522_zps3z1ynpuz.jpg

_MG_9521-2_zpsuqesyikx.jpg

_MG_9523_zpswkqnq2lv.jpg


Korekta lakieru - start

_MG_9525_zpsutjnvmgx.jpg

_MG_9526_zpsgkebtqra.jpg

_MG_9527_zpsdyykd6mn.jpg

_MG_9528_zpsgc7zech6.jpg

_MG_9530_zpszxewg1uu.jpg

_MG_9531_zpseabc9itp.jpg

_MG_9532_zps8utl7vjs.jpg

_MG_9534_zpsjyu70408.jpg

_MG_9535_zpsfhjnnrow.jpg

_MG_9538_zpslqlzwxxj.jpg

_MG_9535_zpsfhjnnrow.jpg

_MG_9536_zpsywws0ypg.jpg

_MG_9537_zpsvnmovi0q.jpg

_MG_9539_zpsueiskljh.jpg

_MG_9540_zps261bbdch.jpg

_MG_9541_zpslyw00lug.jpg

_MG_9548_zpsmechwuzi.jpg

aplikacja powłoki hydrofobowej na szybę czołową

_MG_9549_zpsfsvf5ufd.jpg
_MG_9550_zpshkyur4tq.jpg


Finalne zdjęcia

_MG_9572_zpsqcebljzi.jpg
_MG_9571_zps9en0rjni.jpg
_MG_9568_zpsjuvk5nyn.jpg
_MG_9567_zpsrgoqofx8.jpg
_MG_9566_zpsf6o2v0uj.jpg
_MG_9565_zps1et925tu.jpg
_MG_9564_zpsdyflvgwr.jpg
_MG_9559_zps2fe9cncv.jpg
_MG_9558_zpsqtz8ccqm.jpg
_MG_9566_zpsf6o2v0uj.jpg
_MG_9561_zpsghjwa47h.jpg
_MG_9560_zpsoff5axc6.jpg
_MG_9557_zpstjunqfy8.jpg
_MG_9556_zpsnajxrxkh.jpg
_MG_9555_zpsvy7uj9jm.jpg
_MG_9552_zps2yysj0we.jpg
_MG_9551_zpscphveglb.jpg

Dzięki!
Opublikowano

Sztos jak zwykle ;)

Miałeś już okazję pracować z v1,5?

Opublikowano

Miałeś już okazję pracować z v1,5?

Miałem zanim weszło do sprzedaży ;)

Ogólnie same plusy. Zobaczymy jak z trwałością bo tego jeszcze nie wiadomo.

Opublikowano

Od jakiego papieru zacząłeś szlifować lampy w a4?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...