Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze śrubą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Miesiąc temu mechanik zmieniał mi przednie sprężyny. Dzisiaj zauważyłem że jedna śruba górnego kapelusza ta z góry jak się otworzy maskę jest luźna i chciałem ją dokręcić i się stało. Przekręciłem gwint, nie była to duża siła czyli już prędzej coś się musiało z tym gwintem dziać. Co mi teraz radzicie?? dwie pozostałem trzymają dobrze. Jest to śróba od strony kierowcy od przodu czyli pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego :) gwint na śrubie jest jak nowy tylko w tym kielichu się zjechał i niby się dokręci ale nie z tą siłą co powinno i po jakimś czasie po jeździe po nierównościach się luzuje

Edytowane przez Patryk41
Opublikowano

Albo przegwintuj jak radzi kolega , albo wspawaj nową utwardzoną nakrętkę np. 8.8 lub twardszą.

Opublikowano (edytowane)

Czyli rozumiem ze z przegwintowaniem nie będzie problemu ? Chyba to by była najlepsza opcja bo tania i trwała :) czyli teraz jest m9 a na m10 przegwintować tak ? Teraz jest śruba na klucz 16 to potem musze kupic na klucz 17 ? Dopytuje poniewaz chcialbym to dobrze naprawic zeby nie bylo z tym problemu :)

Edytowane przez Patryk41
Opublikowano

M9 - a jest taki rozmiar???

Opublikowano

Nie wiem dlatego pytam :D czyli teraz jaki jest a na jaki dokładnie przegwintować ?

Opublikowano

M8, M10, M12 tak idą numery śrub. Chyba że to coś nietypowego lub calowego w co wątpię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...