keicam217 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Witam. Znajomy elektronik ma oryginalne galletto, zaproponował, że w ramach znajomości za niewielką opłatą może mi podnieść moc. Mam pytanie czy warto? Czytałem opinie, że nie warto gdy to galletto to chinol, ale gdy oryginał? Inny kolega 5 lat temu w ten sposób podniósł moc w passtacie b5 fl 1.9tdi 101km i jeździ do tej pory bez awarii. Proszę o radę, nie chcę się narażać potem na dodatkowe koszty. Mój przebieg to oryginalne 266tys km silnik 1.9 tdi ajm.
spanky Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Witam. Znajomy elektronik ma oryginalne galletto, zaproponował, że w ramach znajomości za niewielką opłatą może mi podnieść moc. Mam pytanie czy warto? Czytałem opinie, że nie warto gdy to galletto to chinol, ale gdy oryginał? Inny kolega 5 lat temu w ten sposób podniósł moc w passtacie b5 fl 1.9tdi 101km i jeździ do tej pory bez awarii. Proszę o radę, nie chcę się narażać potem na dodatkowe koszty. Mój przebieg to oryginalne 266tys km silnik 1.9 tdi ajm. martwisz się tym czym nie trzeba zbytnio... :-) bardziej bym sie martwił co Ci tam wgra (jak zmodyfikowany program) , niz tym czym to bedzie wgrywane ...
keicam217 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Aha, a jakieś rady w tym temacie? Co to znaczy co mi tam wgra? a można to jakoś korygować? tzn. domyslam się że chodzi o to żeby mi nie zrobił za dużo mocy itp. bo mi się turbo posypie, sprzęgło itp. Myślałem, żeby tak jak niektórzy ludzie z tego forum, coś około 143KM i 350NM. Nie stać mnie żeby dać 800/1000zł za chip. A tu mugłbym mieć dużo taniej. Od czasu kiedy się znamy, nikt nie przyjechał do niego z reklamacją czy problemami.
spanky Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Aha, a jakieś rady w tym temacie? Co to znaczy co mi tam wgra? a można to jakoś korygować? tzn. domyslam się że chodzi o to żeby mi nie zrobił za dużo mocy itp. bo mi się turbo posypie, sprzęgło itp. Myślałem, żeby tak jak niektórzy ludzie z tego forum, coś około 143KM i 350NM. Nie stać mnie żeby dać 800/1000zł za chip. A tu mugłbym mieć dużo taniej. Od czasu kiedy się znamy, nikt nie przyjechał do niego z reklamacją czy problemami. Wszystko mozna korygować , tylko trzeba wiedziec co i jak :-) Co do cen to poczciwego AJM-a mozna zrobic o wiele taniej niz 1000 zł, zgodnie ze sztuką czyli diagnostyka/hamownia/korekty.
Grigori Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 1000 zł to około 4zł dziennie odkładać przez nie cały rok . Na pewno Cie stać na 4zl dziennie a będziesz miał pewność że nic się nie spierniczy bo jak się spierniczy to za 4zl dziennie nie naprawisz Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka
tomasz102 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Kiepski gotowiec może wygenerować koszty ukryte w postaci uszkodzonej turbosprężarki, koła dwumasowego itp. Bez problemu znajdziesz kogoś kto wykona to za znacznie mniej niż 1000 zł i zrobi to należycie Jak jesteś co do znajomego taki przekonany to rób u niego. Wrzuć później komplet logów i powiemy czy faktycznie zrobiłeś interes życia. Edytowane 10 Października 2015 przez tomasz102
Matek Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Keicam, była osoba u nas w regionie która AJM'a zrobiła by Ci za 550 edc15
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się