Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AEB] Silnik ma kiepski rozruch,brak mocy, logi do sprawdzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z moim 1.8t. Od tygodnia szarpie mi niemiłosiernie przy przyspieszaniu, za 4-5 razem udaje mi się odpalić zimny silnik, ciepły odpala za 1-2 razem, nie trzyma równych wolnych obrotów, ok. 850-1500 i taki wachlarz. Wyskakują mi następujące logi:

00561

17972

17967.

W silniku wymieniłem świece, w sierpniu miałem podobny problem (ale nie aż taki jak jest teraz), prawdopodobnie z modułem zapłonu na pokrywie filtra powietrza ale jak wyczyściłem styki to problem ustał. Na pewno będę musiał wymienić turbinę ale chciałbym wiedzieć za co zabrać się najpierw. Czekam na propozycje :-)

Opublikowano (edytowane)

00561

duzo rzeczy moze odpowiadac za ten blad a wiec

1- niewlasciwa praca wtryskiwaczy

2- problemy z cisnieniem paliwa

3-usterki obwodu zaplonu

4- sonda lambda szwankuje

5-czujnik temperatury

6-bledy w przeplywce

Pozostałe dwa błędy mają coś wspólnego z przepustnicą.

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

Przepustnicę wyczyść i spróbuj zaadaptować - jeśli wyskoczy error, podmień na inną (jeśli masz kogoś z takim samym silnikiem). Problem wolnych obrotów i odpalania powinien ustać. Sonda lambda do sprawdzenia, jeśli miałbyś już podmieniać - podmień i ją, ale najpierw samą przepustnicę i zobacz efekty. :P

Opublikowano

Zapomniałem napisać, że przepustnica juz była wymieniona na używaną, została zaadaptowana, wiele to nie poprawiło

Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia sondy.

Opublikowano

witam mam trochę podobny problem, a mianowicie silnik co prawda pracuje ruwno i bez wibracji ale ciagnie do max 110km totalnie brakuje mocy ,szukam dobrego fachowca z okolic gliwic

Opublikowano

Zacznij od podpięcia pod kompa , może coś wyjdzie. Logi też by się przydały.

Opublikowano

Temat mogę uznać za zamknięty :D . Polecam sprawdzić ten wężyk, który na zdjęciu jest nad przepustnicą. Nie wiem dokładnie ale chyba jest to wężyk od podciśnienia( chociaż mogę się mylić :kox: ). Okazało się, iż był urwany. Mechanik w pierwszej kolejności jak zaczął oglądać silnik, dostrzegł usterkę, połączył swa urwane końce szczelnie do siebie i silnik po prostu złapał normalne obroty..... :huh: . Wymienił na nowy, wszystko gra i auto w końcu jeździ tak jak ma jeździć :banan:

http://imgur.com/a/v7F2r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...