Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Czarny Sedan s-line 157HP 330Nm, Rotor 19", Black Depo


fanato124

Rekomendowane odpowiedzi

Jest nowy zakup na lato :banan:

Repliki Rotor 19" 8,5J ET35
 

DSC_0216.JPGDSC_0217.JPG

 

Do tego po rozmowie z chłopakami oponki Imperial Ecosport 2 225/35/19 ze względu na to, że praktycznie tylko jeżdżę po mieście wybrałem to rozwiązanie.

 

DSC_0219.JPG

Niedługo zdjęcia na aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fele dość popularne poprawią wygląd   ale zwolnią auto niestety troszkę  a program tez mizerny ledwo liżnięty.  Zrób powyżej 170KM .;)

Edytowane przez dekiel 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary robione w lato około 30 stopni było, pewnie w normalnych warunkach pokazało by 160 parę:)

Na razie nie planuje podnoszenia mocy może w przyszłości coś pomyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaj relację z jazdy na tych oponach. Sam takie zakupiłem ale 18" i tylko 2 szt... I tak gdybam od kilku dni czy zwrócić, bo opinii się naczytałem. Na znanych aukcjach pozytywne ale doszukałem się głębiej i sporo negatywów ale to chyba o ecosporty 1 chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Lublinie dzisiaj śnieg więc do zmiany jeszcze trochę. Jak już na nich trochę pojeżdżę to zdam relację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekory sam okleiłeś? Zadowolony? Możesz rzucić linkiem do folii? I podpowiedz proszę ile metrów zamówiłeś. Pozdr

 

P.S. Zmień gałkę ;) Polecam s-line z a3 sam po takim zabiegu jestem a koszt nie duży.

Edytowane przez Raamboo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam oklejałem folia jakiś tani no name linku na pewno już nie znajdę.

Powiem szczerzę, że pierwszy raz to robiłem i jakoś poszło trochę zabawy było z przednimi dekorami, ten od świateł to całkiem ciężko było okleić i po około dwóch latach już się trochę wytarł, reszta jak nowe. Ale zawsze można zrobić go na nowo bo koszt niewielki a foli jeszcze sporo zostało.

Z przednimi było też trochę ciężej bo od razu paski ledowe tam wstawiałem i jak gdzieś od spodu nie przylegały to mi zasłaniały światło:)

Ja kupiłem chyba 150x100  i zapewne jak wszystko by Ci poszło okej to 150x50 wystarczy ja wziąłem więcej dla pewności.

Faktycznie tanie jak barszcz http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-audi-a3-8l-8p-a4-a6-c6-s-line-i6845841538.html#thumb/1

Tylko czy coś warte te zamienniki?

Edytowane przez fanato124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamienniki tylko oryginalna s-line z a3. Te tanie zamienniki wiesz gdzie możesz wyrzucić. Ale z tego co widzę gość obecnie nie ma do 6-biegowej. Chcesz mogę podesłać foto jak wygląda gałka. Oczywiście porównując cenę do oryginalnych z a4. Ja płaciłem 135zł+ koszt wysyłki.

 

http://allegro.pl/oryginalna-galka-mieszek-audi-a3-s-line-s3-chrom-i6753060947.html

 

Temat znany na forum. Jako że masz mieszek to ten z a3 po prostu zmienisz na swój i tyle, bo z a3 jest trochę mniejszy i trzeba go naciągać na ramkę. Mi to z 10min zajęło, a efekt zdecydowanie fajny, Idealnie by się u Ciebie komponowało z ręcznym i mieszkiem.

Masz tu link do tematu:

 

 

Edytowane przez Raamboo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny modzik z automatycznie otwieraną klapą, pochwalisz się jak to zrobiłeś?

Gratulacje autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z forum sprzedaje gotowe zawiasy z siłownikami, podmieniasz za swoje 15min roboty i gotowe https://a4-klub.pl/profile/22244-lukaszxxx/

Tylko jedna ważna sprawa zobacz czy klapa Ci odskakuje jak na pilocie przytrzymasz przycisk bagażnika.

Mi np ze starym kluczykiem nie działało nie wiem czemu, dorobiłem sobie drugi kluczyk z b7  na tym już zaczęła mi odskakiwać klapa i zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka też zaczęło działać.

Nie wiem może po prostu mam coś ze starym kluczykiem. Ważna sprawa bo jak Ci nie odskoczy to i tak się nie otworzy pomimo zmiany zawiasów.

Autko trochę brudne ale mam dwie fotki na nowych felach :D

DSC_0221.JPG

DSC_0223.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tam brudne auto;) Jakbym pokazał swoje to dopiero byłby brudas:decayed:. A fele wyglądają kozacko. Ten wzór nawet do B6 pasuje. Myślałeś o zmianie hebli na większe:naughty:?  Bo te jakoś słabo wyglądają przy 19. Można by też pokusić się o pomalowanie zacisków. Powodzenia w modach i teraz jak najmniejszych dziur na naszych "pięknych drogach".

Edytowane przez Damjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hammerite do malowania już kupiony tylko czeka na trochę wolnego.

Większe heble wchodzą w grę ale to dopiero jak klocki i tarcze mi się skończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz pomyśleć nad jakąś glebą ;) a powiedz mi jak wrażenia co do opon bo też myślę nad takimi samymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że są ok. Dość ciche jak robiłem trasę. Na razie wszystko mi w nich pasuje a i cena 2x mniejsza wiec moim zdaniem się opłaca. Chyba, że robisz dużo tras to pewnie pasowałoby wziąć coś lepszego.

Z nowości zakupiłem zderzak dwururka niestety nie w kolor, ale tylko dokładka do malowania i zakładam do swojego :D

DSC_0230.JPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na majówce robiłem trochę serwisu wymienione:

Olej + filtry

Pompa wspomagania wraz z płynem i przepłukaniem układu (już jej nie słychach przy maksymalnym skręcie)

Nie chodziła klima miałem uszkodzony przewód oraz skraplacz też już miał mikrouszkodzenia

DSC_0264.JPGDSC_0104.JPG

 

Przewód zakuty za 30zł :D Dodatkowo wymieniłem skraplacz (Nissensa) + osuszacz + sprawdzenie szczelności i nabicie.

DSC_0263.JPGDSC_0262.JPGDSC_0261.JPG

Walczę z małymi stukami przy ruszaniu kierownicą wymieniłem krzyżak (dalej to samo), pomyślałem dopiero po wymianie zdjąłem go założyłem klucz na element z którym łączy się krzyżak poruszałem i tam czuć stuki więc niepotrzebnie wymieniłem krzyżak. Po dalszej diagnozie doszedłem, że to drążki kierownicze, więc zakupiłem drążki, końcówki drążków i nowe osłony (standardowo dzięki Dzik). Jeszcze nie wymieniałem więc nie wiem czy pomoże :)

Mam do was jeszcze pytanie po dłuższym postoju (w zimie po nocy to już masakra) mam zanik wspomagania dopiero po jakimś czasie zaczyna działać.

Pierwszy pomysł pompa, wymieniłem nie pomogło, po przejrzeniu sporej ilości tematów padło na zaworek zwrotny w maglownicy ewentualnie cały magiel do regeneracji ale to zostawiam na koniec.

Mógłby ktoś wstawić zdjęcie magla i zaznaczyć gdzie jest ten zaworek bo jakoś nie mogę go namierzyć

282106_x800.jpg

Wyczyściłem też silniczki od sterowania klap, wreszcie klimatronik działa prawidłowo:)

DSC_0256.JPG

 

Edytowane przez fanato124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę czasu minęło i są kolejne zmiany :)

Regeneracja magla, wymiana pompy wspomagania + przepłukanie układu.

Zmiana lamp na BlackDepo:

3.JPG4.JPG

Wpadła wreszcie dokładka na dwie rury s-line i wydech z 2.0t:

1.JPG

Dodatkowo polerka :D

2.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mało Nm jak na program w AVF ?
a tak autko spoko, tylko chyba trzeba posadzić niżej bo jakoś felga nie siedzi teraz dobrze pomimo 19" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby mało ale dla mnie odpycha się przyzwoicie, na razie nie planuje zwiększania mocy :)

Co do obniżenia to raczej polecę po kosztach i dam talerzyki z b5 dopiero jak amorki będą się kończyć pomyślę nad gwintem.

Elmo kluczyk się sprawuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...