lmarrio 0 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 nap.0,2V mniejsze miałem w ECU. Jak będę musiał wyjąć alternator to dam go do firmy zajmującej się regeneracją i tam wymienę regulator, łożyska, pierścienie ślizgowe oraz sprawdą diody. Później podłączają alternator do testera i sprawdzaja nap. wyjściowe z różnym nap. wzbudzenia i pod różnym obciązeniem i nie ma bata, musi działć i mieć 13,9V do 14,4V. Byłem kilka razy w takim zakładzie i widziałem jak to robią. Pełna profeska - w 5 minut alternator sprawdzony i rozebrany na części pierwsze. Po godzinie odbierałem sprawny i wyglądający jak nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Pewnie mają jakieś stanowisko testowe Boscha. Nie zapomnij się pochwalić efektami, będzie dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 co prawda w 1.8t walczyłem z tym samym to i tak napięcie ładowania miałem i mam 13.7V w porywach do 13.9-14V i tak przez kilka lat jest i aku nie pada,z reszto we wszystkich 1.8t jakimi miałem styczność było tak samo,przedział 13.7-14V Powodzenia w walce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Nie Ty pierwszy tylko kolejny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) A u mnie po tygodniu odpoczynku (jeździłem drugim autem) A4 ledwie załapało tchu... nie wiem czy to skutek wcześniejszego jeżdżenia na krótkich odcinkach (dojazdy do pracy ~6km) czy zbyt dużego aku - Varta 100Ah (fabrycznie był 80Ah też Varty)... pewnie jedno i drugie Teraz nie sprawdzałem, ale rok temu, podczas walk o godziwe ładowanie , był sprawdzany upływ prądu po zamknięciu auta - mieścił się w normie (chyba coś koło 50mA) Czas pomyśleć o ładowarce... Edytowane 19 Października 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się