nike166 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Cześć, Panowie, pompka mi zwariowała i zamyka mi cały czas drzwi bez mojej ingerencji. Do tego Czasem się zdarzy, że zamknęła sama wszystkie drzwi bez mojej pomocy i cały czas brzęczy jakby zamykała cały czas drzwi choć już są zamknięte. Mam pompkę z pakietem światło. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinno zapalić się oświetlenie w środku, zapala się owszem ale od razu gaśnie pomimo, że powinno się świecić. Przy próbie otwarcia drzwi kluczykiem otwierają się tylko te które otwieram, a nie wszystkie. Po odpaleniu auta od razu zamyka wszystkie drzwi nawet klamką od wewnątrz ciężko je otworzyć gdyż są zaryglowane i trzeba szybko 2x pociągnąć za klamkę żeby nie zdążyły się zamknąć by wyjść z auta. Da się to jakoś naprawić czy tylko wymiana ?
jacek70 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Coś robiłeś przy instalacji? Sprawdź pompkę czy nie ma wilgoci, ewentualnie przeczyść kostki.
nike166 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 mam dołożony uniwersalny sterownik centralnego zamka tzn pilot ale używam go od roku i było ok do dziś. wilgoci nie ma bo wyjąłem pompkę zimnych lutów też nie zauważyłem.
quadral20004 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 wylacz aku na 10 min
Starsky Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 (edytowane) U siebie przerabiałem bardzo podobny przypadek. Zdarzało się że pompka zamykała zamki podczas jazdy oraz przy zaparkowanym, zamkniętym samochodzie co jakiś czas (od kilkunastu sekund do kilkunastu minut - różnie) się uruchamiała i zamykała samochód. Na początku nie zwracałem na to zbytnio uwagi. Do czasu, aż problem narósł do tego stopnia że nieużywane auto po kilku dniach miało rozładowany akumulator. Pierwsze podejrzenie padło na pompkę - została sprawdzona i profilaktycznie przelutowana. Nie pomogło. Następnie została odłączona wtyczka od zamka w drzwiach kierowcy i wtedy nastąpiła poprawa. Najprawdopodobniej któryś z mikrostyków w zamku się uszkodził/zawieszał/zwierał czy co mu tam dolegało i wysyłał sygnał do pompki o zamknięciu zamka. Nie wiem jak to wygląda w polifcie, ale w przedlifcie nie widziałem zbytnio możliwości rozebrania zamka i dobrania się do mikrostyków. Wymiana na drugi zamek definitywnie załatwiła sprawę. Edytowane 11 Października 2015 przez Starsky
nike166 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Opublikowano 11 Października 2015 Panowie sprawa chyba rozwiązana, odpiąłem ten uniwersalny sterownik zamka i wszystko działa ok, zamykam otwieram, auto się nie zamyka po odpaleniu. Czyli coś się stało z tym uniwersalnym sterownikiem tylko co hmm
marcin_franz Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 No się spitolił. Przecież to chinszczyzna. Sprawdź, może masz pompkę do której będziesz mogł zakodować scyzoryk, a jak nie to kup inny sterownik C.Z.
nike166 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Opublikowano 12 Października 2015 8L0 862 257 L to nr mojej pompki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się