Litai 0 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Jakiś czas temu rozciąłem oponę i musiałem zmienić na zapas. Na zapasie miałem kierunkowego Dunlopa, założonego na felgę z przeznaczeniem do montażu na prawą stronę (informacja "Outside"). Akurat miałem szczęście, że niedaleko był wulkanizator, ale w trasie mógłby być problem. Stąd moje pytanie - jaki rodzaj opony powinien być na feldze zapasowej, żeby można było zamontować koło zapasowe z dowolnej strony (kierunek toczenia itp.)? No i opona letnia czy wielosezonowa? Dziękuję za odpowiedzi Edytowane 12 Października 2015 przez Litai Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Ja mam dojazdówkę ori a na niej jest napis 80km max . Jak założysz oponę o innym bierzniku to traktuj ją jak dojazdową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Rozumiem, ale chodzi mi o to, że mając oponę kierunkowa na zapasie masz narzucone na którą stronę może być założona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Na zapasie może być cokolwiek bo to w końcu tylko zapas na którym masz dojechać do speca by naprawił kapcia. A jak już będziesz musiał na nim zrobić 1000 km (jak ja) to trochę wolniej a nic ci się nie stanie. Proponuję letnią na zapasie. Zresztą fabryka tak wyposaża auto. Na zapasie miałem kierunkowego Dunlopa, założonego na felgę z przeznaczeniem do montażu na prawą stronę (informacja "Outside"). Nie koniecznie. Jak tą felę założysz na lewą stronę to też po zewnętrznej stronie będzie Outside. Czyż nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednar1991 0 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Na zapasie może być cokolwiek bo to w końcu tylko zapas na którym masz dojechać do speca by naprawił kapcia. A jak już będziesz musiał na nim zrobić 1000 km (jak ja) to trochę wolniej a nic ci się nie stanie. Proponuję letnią na zapasie. Zresztą fabryka tak wyposaża auto. Na zapasie miałem kierunkowego Dunlopa, założonego na felgę z przeznaczeniem do montażu na prawą stronę (informacja "Outside"). Nie koniecznie. Jak tą felę założysz na lewą stronę to też po zewnętrznej stronie będzie Outside. Czyż nie ? Ale jeśli dobrze rozumiem wtedy będzie miał "zły" kierunek jazdy opony, więc na zapasie powinna być opona która nie ma wyszczególnionego kierunku jazdy. Przynajmniej ja tak to rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 wlasnie outside jest wlsciwa opona na zapas mozesz zakladac na dowolne kolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litai 0 Opublikowano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Dokładnie, będzie w przeciwnym kierunku do pierwotnie założonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się