kt65c453 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 (edytowane) Witam, ktoś może mnie uświadomić co jest nie tak?? Z tego co wiem to w tym chodzi o podciśnienia ale czekam na wypowiedź fachowców Najpierw było tak, ale po przeprowadzeniu testu sond lambda i katalizatorów zmieniło sie na to Ktoś może objaśnić?? Ogólnie szukam braku mocy i jadę po kolei, gruszki wałek cewki świece katy lambdy są ok, Wieże że z waszymi wskazówkami i pomysłami co zbadać, czy jaka grupę dojdziemy gdzie ta moc bo kabelek diagnostyczny jest i trochę oleju w głowie Edytowane 23 Października 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 prosze zrobic logi z kanalu 2+31+33 podac jakie sa korekty na 32 kanale i zrobic log zkanalu 2+20+21. zobaczymy wtedy czy jest prawidlowy skald mieszanki logi zrobic na pb i na lpg osobno. logi wykonac na 3 biegu od 1500 obr do odciecia.
kt65c453 Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 O i to mi się podoba, tak jest będzie czas wykonam puki co tnx, i te logi robić razem czy każdy z osobna? Nigdy nie robiłem ale dam rade Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
tomekb7 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 zrob ich w parach jak ci podalem 2+31+33 i 2+20+21 i z 32 kanalu tylko odzczytaj korekty jakie sa. podejrzewam ze jak masz lpg to moze masz za bogato lub za ubogo w mieszance
kt65c453 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) puki co pomiarów nie zrobiłem ale mam błąd który może wyjaśnić brak mocy, 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0118 - 002 - Signal too High - Intermittent poczytałem trochę i może mieć chyba wpływ na moc http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16502.html niderlandzki ale google jak przetłumaczy jest wzmianka że nie ma mocy na ciepłym, to by to pasowało tu znalazłem jak to sprawdzić teraz mam wiele pracy ale jak będzie wolne się zabieram za to, puki co proszę o jakieś komentarze, a zapłon mi tez wypada bo są zapisane na 5 i 6 cylindrze, czasem czuje leciutkie szarpnięcie na zimnym (nigdy nie piłuje silnika na zimnym ) jałowe na zimnym trzęsie dość mocno i raz jest mniej raz więcej ale nie falowanie tylko troszkę tak troszkę tak . Co myślicie to może być przyczyna?? Gdzie znajdę ten czujnik g62 ?? żeby go zbadać wzrokowo ?? Edytowane 15 Października 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 tak moze byc przyczyna bo auto moze pracowac na ubogiej mieszancel lub bogatej:)
kt65c453 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Wogule nie czuje tego kopa przy 4 tys obrotów, wałek działa (raczej) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 16 Października 2015 przez kt65c453
tomekb7 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 zrob logi to bedzie wiecej wiadomo
kt65c453 Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) logów niestety jeszcze nie mam ale parę odczytów mamGdzieś wyczytałem na forum że zmienne fazy rozrządu czy wałka sprawdza się w grupie 94 i 96 w nastawach podstawowych, u mnie było system off , jak włączałem żeby testował nadal było off wiec nie patrzcie że jest niezałączonepo jakimś czasie wyskoczyło tylko w grupie 96 na on i załanczanie testu nic nie dało cały czas on a w grupie 92 było offCzujnik według powyższego filmiku sprawdzałem puki co na gorącym (jutro sprawdzę na zimnym ) i temp się zgadzają , ale w pewnym momencie odczyt z g 62 wariował skoki o jakieś 10 stopni a potem się uspokoił a to chyba świadczy że coś świruje (ps na filmiku to grupa 007 u mnie 004 nie wiem czemu)Dodatkowo mam odczyt temp z grupy 004 i czy ten czujnik g42 to temp zaciąganego powietrza?? bo jakaś strasznie wysoka czy jest ok ??A tutaj jak się zachowuje czujnik g62, filmik od 38 sek się nasila A i co może być istotne, dopiero dziś zmieniłem filtry od gazu a już powinny być zmienione 2 tys km temu, moje niedopatrzenie,oki uzupełniam logi, Na benzynie http://vaglog.pl/log_236931.html (ten trzeba przewinąć niżej bo na początku jakieś próbne logi sie zapisały ) http://vaglog.pl/log_236930.html i na gazie http://vaglog.pl/log_236933.html http://vaglog.pl/log_236932.html po zmianie czujnika temp i pojeżdżeniu trochę na benzynie , wartości 32 dodam że nie czuje tego przełączenia w okolicach 4 tyś obr, gruszki na postoju pracują (tzn pracowały z 2 tygodnie temu ) , a dziś je rozkręciłem ale tylko troszkę wysunąłem na jakieś 1 cm i widziałem że z wałkiem są połączone, Edytowane 23 Października 2015 przez kt65c453
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Co do logów to na pb wyglądają bardzo dobrze, na lpg niestety bardzo kiepsko, bardzo ubogo, lpg do regulacji lub wymiany komponentów jesli nie dają rady. Czujnik temp. płynu faktycznie świruje, temp. powietrza jest ok. Edytowane 23 Października 2015 przez ?ukasz13
kt65c453 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) no jak ładnie na pb jak autko moim zdaniem nie idzie jak należy ?? nie ma przełączenia w okolicach 4 tyś, czyli mam rozumieć że mieszanka jest oki i szukać gdzieś indziej przyczyny??Co do lpg to na pewno trzeba zrobić przegląd bo nie była serwisowana jak kupiłem autko ale szukam mocy na pb , kiedyś jak wcisnąłem kick down to miałem banana przez tydzień teraz auto po prostu przyspiesza i co to jest jak powyżej 5 tyś grupa 33 sie drastycznie zmienia, tak ma byc??Ps czujnik temperatury juz nowy, logi były robione również na nowym Logi dynamiczne kanały 90 91 93 , proszę powiedzieć czy fazatory działają , pozdrawiam http://vaglog.pl/log_237104.html http://vaglog.pl/log_237105.html engine load - to nie jest obciążenie silnika?? nie powinno być prawie 100 proc?? Czekam na opinie fachowców bo z logami nigdy nie miałem nic do czynienia Edytowane 24 Października 2015 przez kt65c453
Łukasz13 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Co do wczesniejszych logów na pb przepływka pokazuje ok 180 g czyli powinna być seria, co do sprawdzenia gruszek sterujacych dolotem to można sprawdzić na postoju musisz przegazować powyżej 4 tys powinny pracować jak na filmie https://www.youtube.com/watch?v=V5OWsNwr25g Co do ostatnich logów to w grupie 90 fazatory działają prawidłowo w pozycji off powinno być ok 0 w pozycji on czyli po przełączeniu ok 21-24. w 93 czyli ustawienie rorządu wygląda że też jest ok.
kt65c453 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Gruszki działają ale nie wiem jak w środku bo jak odkrecilem wysunąłem na 1 cm i tyle, raczej wałek połączony z Gruszka ale przełączenia nie czuje, tego kopa jak niektórzy mówią, będę w pl za parę miesięcy, zdejmie odlot poczyszcze i się okaże, puki co temat zostawiam skoro wszystko dziala Jeszcze kupie kabel do instalacji gazowej i może spróbuję go ustawić żeby było bezpiecznie, z waszą pomocą, jak nie, pozostaje jazda na Pb do czasu powrotu do Polski, a z tym tragedii nie ma bo tu za godzinę pracy mam ponad 10 litrów paliwa wiec się inaczej to widzi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Października 2015 przez kt65c453
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się