Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pisk przy maksymalnie skręconych kołach


luqash

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

przeczytałem uważnie topic o piskach i dziwnych dzwiękach wydobywających się z auta przy skręcaniu kierownicą i nie znalazłem opisu sytuacji jaka pojawia sie u mnie a mianowicie:

gdy na postoju i w ruchu skręcam kierownica na max w lewo lub prawo pojawia sie pisk ale tylko w momencie gdy przytrzymam kierownice na max w którąś ze stron,

nie wiem co to oznacza wiec może któryś z Was kolegów wie co to oznacza :>

pozdrawiam i :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słabo napiety pasek

lub "dogorywująca" pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy :hi:

napiszcie mi tylko jaki olej dolać i czy mogę sam to zrobić czy konieczna jest wizyta u mechaniora :no:

pozdrawiam

napisz kiedy możesz do mnie podjechać, doleję ci płynu do wspomagania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taktuś

daj na priva na tel jak możesz to się dogadamy jak Ci pasowało

pzdr :hi:

Olsztyn :good:[br]Dopisany: 10 Listopad 2008, 16:58_________________________________________________dzięki za poświęcony czas Taktuś :hi:

do zobaczenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słabo napiety pasek

lub "dogorywująca" pompa

czy koniecznie musi to być padająca pompa? mam takie same objawy odkąd kupiłem autko 3 lata temu, że na max skręconych kołach na postoju piszczy pompa :whistling: ale gdzieś kiedyś czytałem, że w ogólnie nie powinno się robić takich manewrów na postoju, bo pompa dostaje po d*pie przez opór podłoża :thumbdown: ogólnie nie mam innych problemów i stan płynu też jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie w b6 dolac taki ol;ej bo mam identyczna sytuację.

Kolego jeśli chodzi o dolanie płynu do układu kierowniczego to w b6 po lewej stronie taki czarny pojemnik z zieloną nakrętką jest nawet na niej chyba narysowana kierownica prościej się tego nie da wytłumaczyć na pewno znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skrajnych położeniach kierownicy jest max ciśnienie w układzie i dlatego jak pompa już jest licha to piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec ma 1Z i ma go 4 lata i piszczy tak jak opisałeś. Dopiero jak zacznie ubywać płynu i piszczeć gdy nie ruszasz kierownicy a silnik chodzi wtefy wymiana. Zawsze pompa zapiszczy jak na maxa będziesz dusił kierownicą. Nie ruszaj tego bo szkoda kosztów i Twojego czasu. Jak padnie to i tak lepiej kupić używkę niż zamienniki więc lecisz na szrot i kupujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...