Skocz do zawartości

Kennykk

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kennykk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kennykk

0

Reputacja

  1. to była przepustnica, pomogła wymiana na nową używaną, teraz jest pięknie
  2. Ropniak czy nie ta sama zasada działania jednak w środku baku różnią się od siebie. bo w ropniaku całość wychodzi z pokrywką w benzyniaku całość zostaje w środku tak czy inaczej posłucham rady i zobacze pod deską...tylko co tam mam zobaczyć? mała podpowiedź
  3. sołtys85 link powyżej dotyczy ropniaka:( po za tym pływak zrobiony jest z takiego materiału który sie nie topi, choćby do niego nawet martwego słonia doczepić
  4. bla bla bla tak mi sie pisnęło;) pływak w a4 nie moze utonąć bo jest z pianki i nawet jak go dziubniesz śrubokrętem na wylot to nie utonie ktoś wie coś więcej???
  5. a jeżeli ktoś przeczyścił pływak, przeczyścił wszystkie przewody w baku i nadal jest rezerwa i brak paliwa na zegarach to co może być przyczyną? pomijając czujnik węgla aktywnego !!! :polew:
  6. gdzie jest czujnik? w benzynce oczywiście
  7. także i ja w końcu też rozebrałem całość. faktycznie w benzynce jest troszke inaczej niz przedstawiono to na fotografiach w pierwszym poście. A mianowicie ktoś wspominał o wystającym dzyndzelku więc próbowałem go namacać i znalazłem. Wiec wszystko wyciągnęłem ,przeczyściłem styki w każdym możliwym miejscu, zamonotowałem ,odpalam i nic NADAL MAM ZERO NA WSKAŹŃIKU PALIWA I NADAL PALI MI SIĘ KONTROLKA REZERWY może ktoś zna przyczynę
  8. brzęczek jest koło zegarów,trzba rozebrać jest gdzieś na forum razem ze zdjeciami w dziale ZRÓB TO SAM..wystarczy poszukac
  9. mogę tylko powiedzieć abyś udał się po poradę do jakieś tapicera lub gościa od butów czyli kowala, he he he a raczej szefca ,może oni pomogą dobrą radą
  10. tak było .jednak to nie pomagało:)
  11. mechanik wymienił mi przepustnicę na nowiutką, miałem wielkie nadzieje ....oprócz tego że wydałem kupe kasy nic sie nie zmieniło,falowania pozostały, znikło tylko zawieszanie sie obrotów, ale właśnie po to była wymieniana:)
  12. moim zdaniem tak, geometria kół wskazana, bo po co ryzykowac utrate bierznika na oponach lub stracić na sterowności:)
  13. no a co ma wspolnego klimatyzacja do silnika? pewniakiem tak ale moge nie mieć racji
  14. WOW gratuluje. Nigdy nie widziałem białej B5. Piękny egzemplarz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...