86cichytomek Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Witam , potrzebuje kogos sprytnego kto by mi zdiagnozowal problem na silniku benzynowym , na zimnym silniku bardzo male obroty a potem dławienie sie ,gdy dodam mocniej gazu strzaly , przesylam logi i pozdrawiam http://vaglog.pl/log_235952.htmlhttp://vaglog.pl/log_235953.htmlhttp://vaglog.pl/log_235954.htmlhttp://vaglog.pl/log_235955.htmlhttp://vaglog.pl/log_235956.htmlhttp://vaglog.pl/log_235957.htmlhttp://vaglog.pl/log_235958.htmlhttp://vaglog.pl/log_235959.html
86cichytomek Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 001 throttle body angle 3,9 stopnia 005 intake air mass 2,78 g/s 006 lambda regulation powinno byc-2,3 % jest 10,2 % 007 lambda probe 0,765 V , charocoalfilter solenid valve 0,0%, lambda correction factor 1.00 apowinno byc 1.05 008 injection period corrected 2,92 ms a powinno byc 2,58 ms lambda regulat learned additive 7 % apowinno byc -0,8 %, lambda regulat multipl -2,3 % a powinno byc 5,5% 009 full tank breather charoal filter 0,0% a powinno byc 14,5 %, lambda correction factor 1.00 a powinno byc 1,07, charloat filter chrage level -3.0 a powinno byc -1.00, konsumpcja paliwa 0,84 l/h a powinno byc 0/7 lh 018 engine load 2.05 ms a powinno byc 2,25 ms ,attitude correction factor -23,4 % a powinno byc -15,6 % 022 time 1.50 ms a powinno byc 1.45 ms, mass flow 2.64 g/s powinno byc 2.71 g/s 023 throttle body emergency stop 75.3% a powinno byc 70.2 % ,throttle body max position 25,5% a powinno byc 20.0 % 024 knock control engine load jest 1.50 ms a powinno byc 1.65 ms
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się