scOOtt Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Witam serdecznie.Przyszedł czas na przesiadkę po 11 latach bezproblemowej jazdy Fordem Fiestą r.2004 - auto kupiłem bezpośrednio z salonu. Będzie do sprzedania - w weekend wystawię ogłoszenie. Do rzeczy.Poszukiwania nie trwały zbyt długo. Raptem niecały miesiąc. Obejrzałem w tym czasie 2 egzemplarze - dość zadbane ale po dzień dzisiejszy się nie sprzedały....Od początku liczyłem się z wydaniem odpowiedniej gotówki aby kupić auto w stanie pozwalającym stwierdzić, że będzie jeździło a nie psuło się.Podczas czytania artykułów i edukowania się co nie co (jestem totalnym laikiem umiejącym zmienić koło i wymienić płyny eksploatacyjne) zwróciłem uwagę, że polecano tu użytkownika Miszel.Odezwałem się więc do niego o pomoc w zakupie auta.Dokładnie sprecyzowałem swoje oczekiwania oraz budżet jakim dysponuję.I tak oto zakupiłem od Michała taki egzemplarz:Audi A4 B6 2004r 1.9TDi ze skrzynią (zaraz będziecie pewnie jechać po mnie) Multitronic To co dała fabryka:E4J = Pakiet S-Line Exterieur (schwarz pakiet)7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd4UE = airbag kierowcy i pasażera z przodu6XD = zewnetrzne lusterka: sterowane elektrzynie, podgrzewane5SL = zewnetrzne lewe lusterko wsteczne: nie sferyczne5RU = Lusterko wsteczne zewnętrzne z powiększonym polem widzenia (konvex)1KD = Hamulce tarczowe tył1JD = Pakiet zawieszenie komfortowe1LB = tarcze hamulcowe z przodu3FA = Bez szyberdachu (dach pełny)5TD = Aluminiowe wkładki ozdobne wyposażenie7X0 = Brak dźwiękowej sygnalizacji przy parkowaniu4R5 = Elektryczne szyby przódF0A = no special purpose vehicle, standard equipment standardowe wyposazenie (nie jest to pojazd specjalnego przeznaczenia)8GU = alternator 140A0G7 = 5-biegowa aut. skrzynia biegów tiptronic (multitronic o oznaczeniu HPP)0YH = Weight range 8 installation control only, no requirement forecast (??)0JG = 7 kategoria wagowa przedniej osi, zakres wagowy 7T9J = Silnik 4-c