Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BKE] Prośba o ocenę logów dynamicznych - turbina notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli sterowanie ok to masz zapieczone kierownice turba.

Opublikowano

Jeśli sterowanie ok to masz zapieczone kierownice turba.

Łukasz w jaki sposób sprawdzić sterowanie?

Opublikowano

Wakuometr i logować 11bs.

Opublikowano (edytowane)

I dobrze, że Ci go zabezpiecza, na 4rce miałbyś spokojnie 2 bary...

W tej sytuacji widzę możliwe wyłącznie dwa potencjalne problemy czysta sprawa. 50/50

- kierownica na turbinie stoi (ruch sztangą będzie bardzo ciężki lub niemożliwy), zmienna geometria do czyszczenia

- zaworek sterujący N75 jest przebity i cały czas dostaje maks podciśnienie co widać na wykresie, turbina doładowana maksymalnie

PS> nie jeździć tym autem, AFR nieprawidłowe, w konsekwencji uszkodzenie sprężarki i dobija silnik.

Koszta naprawy 350 / 150-200

Wakuometr tu nic nie pomoże skoro wiemy, że podciśnienie działa.... ;) Dobrze, że kolega nie napisał, że jest profesjonalistą.

Edytowane przez QaDo
Opublikowano

Wakumetrem można sprawdzać działanie N75 wtedy będzie wiadomo czy to wina zapieczonych kierownic czy N75

Opublikowano

Podciśnienie będzie na stałym poziomie, co innego jeśli oczywiście założymy go za zaworkiem, ale to bez sensu i nie każdy posiada wakuometr, podajemy rozwiązania dla normalnych osób.

W celu sprawdzenia czy kierownica jest zapieczona wystarczą po prostu usta, zaciągamy by stworzyć podciśnienie jeśli sztanga ani drgnie, problem jest wiadomy,

Ale i taki test jest nie potrzebny, jedna osoba obserwuje sztangę silnik zgaszony, odpalamy i widać reakcję.

Testy kompem na biegu jałowym mijają się z celem gdyż zawsze będzie wyższe niż atmosferyczne jeśli uszkodzony N75 jak i zapieczona geometria

Opublikowano

Ja tam wole wakuometr niz wsadzanie ust :)

Opublikowano (edytowane)

Podciśnienie będzie na stałym poziomie, co innego jeśli oczywiście założymy go za zaworkiem, ale to bez sensu i nie każdy posiada wakuometr, podajemy rozwiązania dla normalnych osób.

W celu sprawdzenia czy kierownica jest zapieczona wystarczą po prostu usta, zaciągamy by stworzyć podciśnienie jeśli sztanga ani drgnie, problem jest wiadomy,

Ale i taki test jest nie potrzebny, jedna osoba obserwuje sztangę silnik zgaszony, odpalamy i widać reakcję.

Testy kompem na biegu jałowym mijają się z celem gdyż zawsze będzie wyższe niż atmosferyczne jeśli uszkodzony N75 jak i zapieczona geometria

Ja tak zawsze sprawdzenia N75 używam wakumetra który podłączam do wężyka idącego do gruszki o trubosprężarki.

Nie wiem co w tym jest bezsensownego?

Wtedy w BS ładnie widzę jak podciśnienie się zmienia i wiem czy N75 jest sprawny.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

Koledzy turbina zregenerowana i już wszystko ok :)

mam tylko jedno pytanie bo po zdemontowaniu turba uszkodzona była gruszka, sami zobaczcie

http://www.fotosik.pl/zdjecie/675a5b6e1cdd2bb5

jak myślicie co mogło być przyczyną tego wgięcia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...