judin Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Na 3 biegu wyłącza się turbina przy 3 tys. oto log: http://vaglog.pl/log_235092.html bardzo proszę o opinię i wyrok
lukaszooo Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Jeśli sterowanie ok to masz zapieczone kierownice turba.
judin Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Jeśli sterowanie ok to masz zapieczone kierownice turba. Łukasz w jaki sposób sprawdzić sterowanie?
lukaszooo Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Wakuometr i logować 11bs.
QaDo Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) I dobrze, że Ci go zabezpiecza, na 4rce miałbyś spokojnie 2 bary... W tej sytuacji widzę możliwe wyłącznie dwa potencjalne problemy czysta sprawa. 50/50 - kierownica na turbinie stoi (ruch sztangą będzie bardzo ciężki lub niemożliwy), zmienna geometria do czyszczenia - zaworek sterujący N75 jest przebity i cały czas dostaje maks podciśnienie co widać na wykresie, turbina doładowana maksymalnie PS> nie jeździć tym autem, AFR nieprawidłowe, w konsekwencji uszkodzenie sprężarki i dobija silnik. Koszta naprawy 350 / 150-200 Wakuometr tu nic nie pomoże skoro wiemy, że podciśnienie działa.... Dobrze, że kolega nie napisał, że jest profesjonalistą. Edytowane 23 Października 2015 przez QaDo
Jarol Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Wakumetrem można sprawdzać działanie N75 wtedy będzie wiadomo czy to wina zapieczonych kierownic czy N75
QaDo Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Podciśnienie będzie na stałym poziomie, co innego jeśli oczywiście założymy go za zaworkiem, ale to bez sensu i nie każdy posiada wakuometr, podajemy rozwiązania dla normalnych osób. W celu sprawdzenia czy kierownica jest zapieczona wystarczą po prostu usta, zaciągamy by stworzyć podciśnienie jeśli sztanga ani drgnie, problem jest wiadomy, Ale i taki test jest nie potrzebny, jedna osoba obserwuje sztangę silnik zgaszony, odpalamy i widać reakcję. Testy kompem na biegu jałowym mijają się z celem gdyż zawsze będzie wyższe niż atmosferyczne jeśli uszkodzony N75 jak i zapieczona geometria
lukaszooo Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Ja tam wole wakuometr niz wsadzanie ust
Jarol Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Podciśnienie będzie na stałym poziomie, co innego jeśli oczywiście założymy go za zaworkiem, ale to bez sensu i nie każdy posiada wakuometr, podajemy rozwiązania dla normalnych osób. W celu sprawdzenia czy kierownica jest zapieczona wystarczą po prostu usta, zaciągamy by stworzyć podciśnienie jeśli sztanga ani drgnie, problem jest wiadomy, Ale i taki test jest nie potrzebny, jedna osoba obserwuje sztangę silnik zgaszony, odpalamy i widać reakcję. Testy kompem na biegu jałowym mijają się z celem gdyż zawsze będzie wyższe niż atmosferyczne jeśli uszkodzony N75 jak i zapieczona geometria Ja tak zawsze sprawdzenia N75 używam wakumetra który podłączam do wężyka idącego do gruszki o trubosprężarki. Nie wiem co w tym jest bezsensownego? Wtedy w BS ładnie widzę jak podciśnienie się zmienia i wiem czy N75 jest sprawny. Edytowane 25 Października 2015 przez Jarol
judin Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 Koledzy turbina zregenerowana i już wszystko ok mam tylko jedno pytanie bo po zdemontowaniu turba uszkodzona była gruszka, sami zobaczcie http://www.fotosik.pl/zdjecie/675a5b6e1cdd2bb5 jak myślicie co mogło być przyczyną tego wgięcia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się