MłoOoOdy Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Witam! Piszę z problemem, wydaje mi się dość nietypowym. Cały proces regulacji kąta wtrysku mam opanowany, wykonywałem go już w A6 z takim samym motorem jak u mnie i poszło bez problemów. U siebie mam natomiast problem tego rodzaju, że kąt na pewno się przestawia (tzn. są różnice po regulacji w odpalaniu), lecz VCDS w parametrach pokazuje mi cały czas 5-5.6 ATDC (Late). Bez względu jakbym nie regulował, zawsze ten parametr zawiera się w tym zakresie. Tak samo Early, zawiera się w przedziale 13-15 BTDC. Nie wiem teraz co zrobić, ażeby ustawić go odpowiednio. Co może być tego przyczyną ? I czy dałoby radę ustawić kąt bez VCDSa ? Chociaz wydaje mi się, że raczej nie. Jeżeli ma to jakieś znaczenie to dokładnie tym samym kablem i tym samym laptopem podłączałem się do A6 w celu ustawienia kąta wtrysku i wszystko działało bez problemu.
kudalty66 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 może zakres reguacji na fasolkach nie wyrabia i trzeba o ząbek pasek przestawić,. błędów niema, wtrysk sterujący jest sprawny??
MłoOoOdy Opublikowano 23 Października 2015 Autor Opublikowano 23 Października 2015 Błędów żadnych nie ma. W jaki sposób sprawdzić wtrysk sterujący? Jeżeli regulacja by nie wyrabiała, to czy po przestawieniu byłaby różnica w odpaleniu?
kudalty66 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 zrób logi,. wtrysk sterujący podczas pracy an jałowym sprawny w 004 grupie w engine pokazuje wartość inną niż 0 w 3 kolumnie,.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się